Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi syy joka saisi sinut menemään avioon alle 25-vuotiaana?

Vierailija
15.09.2012 |

Vastauksia, kiitos!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis ette ole uskovaisia? Ettekö keksineet muuta tapaa kertoa toisillenne ja muille rakkaudestanne? Eihän se avioliitto sitä rakkautta muuta.

Vierailija
22/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne naimisiinmenon syyt olisi olleet ihan samat pari vuotta aikaisemmikin. Löysin ns. toisen kappaleeni ja tiesin että haluan hänen kanssaan olla lopun elämääni. Jos siis olisin hänet löytänyt aikaisemmin niin miksipä ei oltaisi menty naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista syytä tuskin on. no joo, ehkä jos joku olisi tullut henkeä uhkaamaan että naimisiin tai nirri pois. aika epätodennäköistä?

nyt 25 v., seurusteltu 7 vuotta. Ei ajatustakaan naimisesta.

Vierailija
24/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oltu naimisissa yli 12 vuotta ja ollaan erittäin onnellisia.

Vierailija
25/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi odotella sinne jonnekin yli 30 ikävuoteen? Olin 24 kun menin naimisiin ja nyt ollaan oltu 12 vuotta naimisissa ja meillä on 3 lasta. Monet mun kaverit on edelleen sinkkuja tai sitten hankkivat nyt ensimmäisiä lapsiaa. Mä oon tyytyväinen siihen että menin suht nuorena naimisiin ja hankin perheen.

Vierailija
26/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se syy on naimisiinmenoon. Kun menimme naimisiin olin 23 v. Olimme silloin jo varmoja että haluamme viettää elämämme yhdessä. Miksi odotella?

Olimme tuossa vaiheessa seurustelleet jo 5 v ja asuneet 4 v yhdessä.

Vierailija
27/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin naimisiin 20v, opiskeltiin kyllä vielä neljä vuotta, sitten syntyi lapset ja oltiin ainakin minun mielestäni kohtuullisen onnellisia 25vuotta, sitten tuli ero, mies löysi toisen.

Vierailija
28/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin monella muullakin tässä ketjussa. Menin naimisiin 23-vuotiaana, reilun vuoden seurustelun jälkeen (oltiin kyllä oltu kavereita pidemmän aikaa). Kaikki palaset vain tuntuivat loksahtavan kohdalleen. Jälkeenpäin ollaan kyllä miehen kanssa mietitty, että melkoinen riski tuli otettua, mutta onneksi kannatti. Nykyään rakastan miestäni vielä paljon enemmän kuin nuorempana, yhdessä ollaan oltu nyt 9 vuotta.

Vierailija
29/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulhanen olisi tyyliin prinssi William tai joku miljardööri.

Rakkaudestakin ehkä mut en sen ikäsenä vielä ollut löytänyt miestäni, jonka kanssa koin sielunkumppanuutta niin paljon, että olin valmis menemään naimisiin.

Vierailija
30/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus mies halusi naimisiin ennen lapsia.

Vierailija
31/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kysymyksen, jos kysyttäisiin "Miksi menisit alle 18-vuotiaana naimisiin?"

Vierailija
32/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään yhdessä ja viihdyttiin.

Häistä yli 15 vuotta...

Vierailija
33/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21- vuotias kun menin naimisiin. Ja en ole uskovainen jos joku sitä epäilee. Ensimmäinen lapsi syntyi pari vuotta myöhemmin.

Nyt on kaksi lasta. Yhdessä on oltu 18 vuotta, joista naimissa 14 vuotta.

Vierailija
34/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy rakkaus. Halusimme perustaa perheen avioliitossa ja halusimme lapsia nuorena. Jne.

Edelleen onnellisi ja rakastunita 17 aviovuoden ja 4 lapsenälkeen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi