Pitäiskö ruveta "mustakaavuilta" nykimään kaavut pois?
Konkreettisesti näytettäisiin, että tuollainen pukeutuminen ei sovi tähän maahan.
Kommentit (37)
he olevansa kauhean riistettyjä? Aamulla pukeutuessaan miettivät, että voi nyyh tässä tätä riistokaapua taas puen päälle.
päästä näyttämään niille ja retuuttaa niitä. Olisiko minulla oikeus kiskoa äitisi tai tyttösi mekko pois koska se olisi minusta "heidän parhaaksi"?
aina? Vai onko se sitä että voi itku, näytän tässä tosi läskiltä, mun tosiaan pitäisi laihduttaa, mitä tuo mieskin ajattelee kun olen tällainen plösö, että piti taas näyttää kuvassa niin paksulta...
he olevansa kauhean riistettyjä? Aamulla pukeutuessaan miettivät, että voi nyyh tässä tätä riistokaapua taas puen päälle.
Ei välttämättä, koska heidät on koulutettu pienestä lähtien siihen, että aikuisten naisten kuuluu kulkea kaavuissa. Mutta tämä kierre pitäisi katkaista, ainakin Suomessa. Kaavut pois.
siihen että heidän täysin kelvolliset vartalonsa eivät kelpaa. Ja lisäksi vielä siten, että he kuvittelevat itse valinneensa ajattelutapansa. Näissä kahdessa ei ole oikeasti mitään eroa.
Ja meidän pieniä tyttöjä ollaan kouluttamassa siihen että heidän täysin kelvolliset vartalonsa eivät kelpaa. Ja lisäksi vielä siten, että he kuvittelevat itse valinneensa ajattelutapansa. Näissä kahdessa ei ole oikeasti mitään eroa.
Molemmista tavoista olisi siis syytä päästä eroon, eikö niin?
muslimitytöt eivät tunne tippaakaan enemmän ahdistusta vaatteistaan ja kehostaan kuin kantasuomalaiset ikätoverinsa ja tekis mieli epäillä että jälkimmäiset tuntee enemmän ahdistusta.
kuvottava demonisointi ja väkivaltaa ihannoiva kirjoittelu mitä ap harrastat on oikea tapa?
kuvottava demonisointi ja väkivaltaa ihannoiva kirjoittelu mitä ap harrastat on oikea tapa?
Ei "nykiminen" kuulosta oikein väkivallalta.
mustakaapujen oletetussa pahuudessa omaa sieluaan.
Vaatteiden repiminen ihmisen päältä on väkivaltaa
Entä jos vaan ihan pikkuisen nykäisee?
Ap, sinä olet esimerkki pahasta ihmisestä.
Ap, sinä olet esimerkki pahasta ihmisestä.
Anteeksi. Rankaisen itseäni ja laitan itsekin huomenna kaavun päälle.
kielletty ja tietty kaikkialla puututaan jos kuljet kadulla vaikka tissit paljaana eli puututaanhan pukeutumiseen jo muualla ja ehkä Suomessakin pitäisi.
Eli kyllä siihen pukeutumiseen puututaan jo nyt, ainakin tässä toisessa muslimittomassa ääripäässä. Ei sitä nudisteja kohtaan syrjiväksi katsota.
ja äkkiä.
Samoin kaikista länsimaista. Sinne vaan omiensa joukkoon toisiansa tappamaan.
Saatanan hullut.
hirveästi vaihtoehtoja pukeutumisessa esim. bisnestyyppisessä työssä, mutta ei kukaan itke että miehiä RIISTETÄÄÄÄÄÄÄN kun PAKOTETAAAAAAAAN ne pukeutumaan pukuun ja solmioon.