Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö ruveta "mustakaavuilta" nykimään kaavut pois?

Vierailija
14.09.2012 |

Konkreettisesti näytettäisiin, että tuollainen pukeutuminen ei sovi tähän maahan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niiden ulkonäkö ei satu miellyttämään?

Ihan yhtä järkevää kuin tuo mellakointi jonkun elokuvan takia... Olisivat vaikka haastaneet tekijät oikeuteen kunnianloukkauksesta.

Vierailija
2/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tässä tarkoitettiin tietysti Mikki Hiiri -sarjakuvista tuttua Mustakaapu-hahmoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaako miehesi käyttämään vaatteita, joiden ulkonäkö ei miellytä sinua?

Vierailija
4/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä järkevää kuin tuo mellakointi jonkun elokuvan takia...

Vierailija
5/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus on lähetetty ylläpidolle

Miksi sarjakuvista ei saisi keskustella?

Vierailija
6/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi suositeltavaa käytöstä, että annetaan sakinhivutusta niille, jotka eivät satu syystä tai toisesta miellyttämään! Saanko mäkin alkaa potkia ihmisiä, jotka käyttävät voimakkaita hajusteita, kun mulla ottaa kurkkuun ne tuoksut?

Vierailija
7/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi suositeltavaa käytöstä, että annetaan sakinhivutusta niille, jotka eivät satu syystä tai toisesta miellyttämään! Saanko mäkin alkaa potkia ihmisiä, jotka käyttävät voimakkaita hajusteita, kun mulla ottaa kurkkuun ne tuoksut?

Eihän kukaan puhunut mitään potkimisesta tms?

Vierailija
8/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet käyttävät sitä erittäin vapaaehtoisesti. Sinähän pukeudut aina itsesi takia, et miesten?

Vierailija
9/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan puhunut mitään potkimisesta tms?

sinusta ole väkivaltaa kiskoa toiselta ihmiseltä vaatteet päältä? Voin tietenkin vain tyytyä kiskomaan noilta löyhkääjiltä kuteet niskasta, kas kun se haiseminen ei mua miellytä, niin voin sitten kai "näyttää" niille?

Vierailija
10/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet käyttävät sitä erittäin vapaaehtoisesti. Sinähän pukeudut aina itsesi takia, et miesten?

Juu, he sanovat pukevansa sen vapaaehtoisesti, koska mies on käskenyt niin sanomaan. Todellisuudessa mies pakottaa, koska emäntä pitää piilottaa vieraiden miesten katseilta.

Vierailija
11/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvaskin yhteiskunta pakottaa sut ajelemaan viimeistään juhliin, jos kainalot näkyy. Ei ole käytännön valintaa siinä, vaikka leikisti voikin leikkiä että voi valita.

Vierailija
12/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän niiden miehet pitävät ne koko ajan paksuna ja käyttävät sitä tekosyynä, ettei naisella ole aikaa ja mahdollisuutta mennä kouluun Suomessa.

Peruskoulu pitäisi Suomessa käydä vaikka sitten viisikymppisenä!

Vierailija
13/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisesti näytettäisiin, että tuollainen pukeutuminen ei sovi tähän maahan.

Eikä moukkamaisuus.

Minun naapurini on erittäin mukava nuori nainen joka käyttää Niqabia. Älä tule ainakaan hänen kaapuaan nykimään, sillä hänellä on ystäviä.

Vierailija
14/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eikö rikoksentekoväline kuulukin ottaa pois ja luovuttaa valtiolle?

Vierailija
15/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on joskus tapana "hurahtaa uskoon" paljon vahvemmin kuin miehillä, ja jotkut myös haluaa näyttää sen ulospäin vaatteilla. Tai vaikka soitella ihmisten ovikelloja lehtisten kanssa.

Vierailija
16/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, he sanovat pukevansa sen vapaaehtoisesti, koska mies on käskenyt niin sanomaan. Todellisuudessa mies pakottaa, koska emäntä pitää piilottaa vieraiden miesten katseilta.

Montako musliminaista sinä tunnet? Minä tunnen aika monta. Voidaan vertailla heidän mielipiteitään ja minun ystävieni mielipiteitä jos kerrot. Kerro samalla asutteko isossa vai pienessä kaupungissa ja montako muslimiyhteisöä siellä on ja ovatko esimerkiksi Shiioja vai Sunneja vai mitä? Ja mistä maasta?

Vierailija
17/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineet vaikuttavat yhä nuorempiin. MissRepresentation-sivuston mukaan 80 prosenttia kymmenenvuotiaista tytöistä on ollut dieetillä. 81 prosenttia pelkää lihomista, ja jos 11–17 -vuotiaat tytöt saisivat esittää yhden toiveen, se olisi olla laihempi. Tilastot ovat osa sivuston Keep It Real -kampanjaa.

1-3-luokkalaisista 43 prosenttia haluaisi laihtua, ja 13-vuotiaista tytöistä 53 prosenttia on tyytymätön kehoonsa. Luku kuitenkin kasvaa iän myötä, sillä 17-vuotiaista tyytymättömiä on jo 78 prosenttia.

Vierailija
18/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mustakaapujen" kymmenvuotiaat tytöt laihduttaa?

Vierailija
19/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitro Repokin itkee, kun revit siltä kaavun

Vierailija
20/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riehut?

Koska en halua naisia alistettavan. Kun he eivät itse uskalla miehen pelossa riisua kaapuaan, ehkä meidän pitäisi auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä