Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä tappeja huoleta, että lapsestanne tulee alimittainen?

Vierailija
14.09.2012 |

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 165cm, mies 173, eli ollaan keskimittaista lyhyempiä. Meillä on poikia, jotka ovat ikäisiään lyhyempiä ja huolettaa että heistä jää tappeja. Tässä kulttuurissa kun jotenkin oletetaan että mies on naista pidempi, niin onhan se noloa jos mies on alle 170 cm. Eihän tuo pituusjuttu aikuisena haittaa, mutta varmaan joskus yläasteella pojalle on inhottavaa olla luokan lyhin.

Vierailija
42/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutosella oleva lapseni on jo mennyt ohi, 172

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsestani tulisi apn mittapuun mukaan tappi koska en ole itsekään koskaan lyhyydestäni kärsinyt. Aina on minua naiselliseksi ja nätiksi kehuttu kuin myös pieniä ja siroja tyttäriäni. Ap sinuna olisin huolissani minimaalisesta aivokapasiteetista :D

Vierailija
44/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aika lyhyt, mutta hyvän vaimon hänkin on saanut :) joten ei pätkääkään huoleta poikieni tuleva mahdollinen lyhyys.

t. nainen 172cm

Vierailija
45/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärestäni olisi tulossa amatsoonikokoinen nainen...

Vierailija
46/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkä ja ihan yksi mies riittää. Onko sulla alemmuuskompleksi kun noit persettäs jaat?

Se kenen arvioitiin kasvavan lyhyimmäksi, on jo nyt mua pidempi. Sitäpaitsi lyhyydestä ei ole ollut mulle mitään haittaa. Miehiäkin saa paljon enemmän kun on pieni ja siro nainen kuin joku hongankolistaja.

Vierailija
47/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä joku lyhyt kertoo, että saa pituutensa ansiosta miehiä. :D

Ei minullakaan tällaisena mallin mittaisena (176 cm ja 58 kg) kokoisena ole ollut kovin hankala paritua tasokkaiden miesten kanssa. :D Miehen kaveriporukassa ei muutkaan mimmit ole mitään lyhytkasvuisia vaan hoikkia, näyttäviä naisia.

Ei tarkoitus provoilla, mut ihan tosi, ei se lyhyys mikään turn on välttämättä ole. :P

Vierailija
48/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen erittäin tyytyväinen ollut kokooni. Pojastani tulossa isänsä kokoinen lähes 180cm ja tyttäret ovat noin mun kokoisiksi kasvamassa joten mistähän tässä pitäisi olla huolissaan?

Minä pidän parempana että nainen pieni ja siro kuin pitkä ja romuluinen (jollaisia useimmiten pitkät naiset ovat)joten eipä ole ongelmaa.

Vierailija
49/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaansa palkokasvia nenään jos joku lyhyt kertoo olevansa juuri sellaisena kaunis ja haluttu :D

Ihan totta ei se pituus ole se tavoiteltava ominaisuus vaan kokonaisuus ratkaisee.Koko paketti nääs :D

Vierailija
50/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tarvi olla huolissaan, että lapsistani tulee vähäjärkisiä... Se oiskin paljon isompi juttu. Itse olen 160-senttinen, ja minulla 3 lasta. Myös yksi poika, josta en ole yhtään huolissani, vaikka miehenikin on 170-senttinen. Hänkin kun on menestynyt elämässään, ja saanut esimerkiksi aivan loistavan vaimon ja 3 kivaa lasta.

Vierailija
51/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmistä ja sirommista naisista. Varmasti on miehiä jotka taas haluavat pidempiä naisia joten miksi vetää hernettä nenukkiin jos joku lyhyt on tyytyväinen itseensä ja kertoo sen muillekin. Useimmiten jostain kumman syystä ne ovat juuri niitä isoja naisia jotka tykkäävät aloittaa tämän pituuskeskustelun :D

Vierailija
52/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapset meillä normimittaisia tai hitusen lyhyempiä ainakin vielä. Toivon että heillä ei tule hirveitä kasvupyrähdyksiä, vaan kasvaisivat tasaisesti (tietyt vammat urheilussa paljon todennäköisempiä kasvusta johtuen). Ja sen yhden telinevoimistelua harrastavan lapsemme kohdalla toivon että pituutta ei tulisi kyseiseen lajiin liikaa. Eli oikeastaan toivon että olisi vähän lyhyempi...

Vierailija
53/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä mitään toki saa ollakin mutta joskus huvittaa kuunnella sitä itsekehua ja pienten naisten ivaamista kun häntä katselen...korkokengät kokoa 44 ja takaa päin näyttää ihan transvestiitilta. Sori mutta todella näyttää :D

Vierailija
54/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en valitettavasti ole kokenut koskaan tätä huonona asiana. :)

musta on söpöä olla pieni ja et on vähän kurveja joilla en tarkoita lihavuutta ja miehetkin tykkää.

sellaset hujopit ja huippuhoikat naiset on minusta ennemmin oksettavia, en kadehdi ;)

Vierailija
55/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesmäistä on liika pituus, liian isot luut, liian möreä ääni jne...ja miksi olisin huolissani sellaisesta johon olen itse tyytyväinen?

Vierailija
56/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvä asia, että bisnesmaailmassa jonkun 160 cm henkilön, miehen tai naisen, on aika vaikea saada sitä uskottavuutta, mitä pituus itsessään tuo ihmiselle.

Tämän voi todeta katsomalla yritysjohtajien pituuksia, harva heistä on 160 cm. Mutta onhan se kliffaa, että teillä lyhyillä on vientiä miesmarkkinoilla, että joku markkina-arvo teilläkin. ;)

Oma mieheni ei haluaisi lisääntyä alle 170 cm naisen kanssa, koska haluaa antaa lapselleen parhaat eväkset pärjätä liike-elämässä ja urheilussa, jos niistä sattuu kiinnostumaan. :)

Vierailija
57/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sirot pienet naiset-jutut" kuuluu 50-luvulle.

Kuka nykyaikana jaksaa enää ajatella tuollaista?

Vierailija
58/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti. Lähinnä siksi, että minusta naisen pitää pystyä määrittelemään itsensä jonkin muun asian kautta kun MIESTEN kautta.

Jos vaikka olisi kirjoittanut: "Olen menestynyt hyvin urallani aivokirurguna, lyyhyyteni ei ole koskaan haitannut, voitin myös SM-kultaa taitoluistelussa" tai muuta vastaavaa, niin ihan ok.

Mutta tuossa se pointti on se, että "hei mä oon lyhyt ja sain/saan aina hyvin miehiä!" niin mitä se kertoo? Kuka haluaa tyttärestää sellaisen, että (olkoon fyysiset ominaisuudet ihan millaiset tahansa: pitkä/lyhyt, laiha/lihava, iso-/pienirintainen, sini-/ruskeasilmäinen, pitkä/lyhyt säärinen MITÄ tahansa) pitäisi pystyä ns. määrittelemään itsensä ja menestymisensä jonkun muun asian kautta kuin miesten.

Tuo hyvä jo siksikin, että kauneus katoaa ja uut asiat jäävät jäljelle. Jos muuta ei ole, on aika heikoilla. Mutta ennen kaikkea se on tärkeää siksi, että naisen pitää tiedostaan itsensä ja määritellä itsenä OMIEN ominaisuuksiensa kautta, ei sen mukaan mistä "miehet tykkää", tää on siis hyvä juttu -tavalla.

Vierailija
59/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta talousjohtajaksi enkä usko että lapsenikaan sellaista työtä haluavat :D ovat aivan liian luovia sellaiseen :D

By the way itselläni on pomona 155cm nainen jolla riittää auktoriteettia :D

Vierailija
60/91 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oman sukuni lyhyin, vanhempani ja siskoni ovat kaikki yli 170cm, jostain syystä itse olen jäänyt alle. Mieheni suku on niin ikään hyvin pitkää. Uskoisin, että pojastamme tulee yli 185cm ja tytöstämme yli 170cm :).