Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestääkö teillä tosiaan itse yhdyntä useita minuutteja?

Vierailija
14.09.2012 |

Luin iltasanomien "kysy seksistä" palstalta kysymyksen liian nopeasta laukeamisesta ja siinä sanottiin, että jos yhdyntä kestää toistuvasti alle 2minuuttia, on kyse hoitoa vaativasta ongelmasta.

Meillä on myös ollut nopean laukeamisen ongelmaa, mutta olen ajatellut, että jos yhdynnässä ehtii laskemaan alle kymmeneen, niin silloin mies tuli nopeasti. Minuutti on varmaan maksimi, mitä itse yhdyntä on ikinä kestänyt. Esileikkiä meillä on tietenkin pitkästi, puolin toisin.

Tästä asiasta ei meillä ole ikinä puhuttu. Niissä kymmenen sekunnin sessioissa on mies saattanut todeta, että olipa nopea suoritus, vähän anteeksipyytävällä sävyllä. Itse oon niin herkkä kaikkiin seksiin liittyvissä asioissa, että kokisin todella kurjana, jos mieheni mielestä olisin epäkelpo jollain seksin saralla enkä siksi halua ottaa puheeksi asiaa, jonka uskon loukkaavan mieheni itsetuntoa seksiasioissa.

Oikesti halusin kuulla mielipiteitä, olemmeko tosiaan asian kanssa niin selkeästi hoitoa vaativan ongelman puolella, vai onko tää edes vähän normaalia.

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan itsestään. Jos hyvä pano niin sitähän pystyy linkoomaan lastit vaikka minuutissa ulos, huonon panon kanssa saa tehä töitä että saa seisokin pysymään ja ylipäätään laukeaa... Hyvän panon kanssa ei todellakaan tarkoita että laukeamiseen loppuisi yhdyntä... Oman vaimon kanssa nussitaan yleensä ehkä n. 15 minuuttia. Se on sellainen kivalta tuntuva aika. Vois sitä panna vaikka tunninkin, senhän pystyy itse valita koska haluaa tulla, mut ei ole kivaa tuntia jyystää... M33v

Vierailija
142/211 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan itsestään. Jos hyvä pano niin sitähän pystyy linkoomaan lastit vaikka minuutissa ulos, huonon panon kanssa saa tehä töitä että saa seisokin pysymään ja ylipäätään laukeaa... Hyvän panon kanssa ei todellakaan tarkoita että laukeamiseen loppuisi yhdyntä... Oman vaimon kanssa nussitaan yleensä ehkä n. 15 minuuttia. Se on sellainen kivalta tuntuva aika. Vois sitä panna vaikka tunninkin, senhän pystyy itse valita koska haluaa tulla, mut ei ole kivaa tuntia jyystää... M33v

Toivottavasti saa sun vaimoskin, edes vieraan kanssa, nuolemalla, sormettamalla, tai jotenkin yhdistelmällä. Aivan ihanaa on aina, toivon vaimollesiskin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä 10 sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.

Kyllä mulle ainakin tunninkin erektio ja seksi sen aikana on ihan normaalia. Joskus mennyt pari tuntiakin.

Vierailija
144/211 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä 10 sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.

Kyllä mulle ainakin tunninkin erektio ja seksi sen aikana on ihan normaalia. Joskus mennyt pari tuntiakin.

Miten niin provoilua? Toiset saa jyystää ja jyystää. Toisilla tulee melkein heti kun sisään työntää. Riippuu kalun tuntohermoista ja kännin määrästä. Myös skordari voi vähentää tuntoherkkyyttä.

Vierailija
145/211 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä pariin minuuttiin itse jaksaisi vaivautua.

Vierailija
146/211 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa oman mihen kestävyyden arvostus nousi taas uudelle tasolle.

Jaksaa rakastella ihanan pitkään ja laukean lähes aina ennen miestäni.

Sitten mies tavallaan antaa itsenssä laueta. Pystyy siis kontrolloimaan tulemistaan upean hyvin.

viimeksi penetraation kesto oli 25 minuuttia, ihanan rauhallista ja välillä kiihkeään nopeaa naimista.

Vierailija
147/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa kestää ainakin puoli tuntia, pidempään jos on valot päällä. Tyttöystävän kanssa 5-10 minuuttia.

Vierailija
148/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa kestää ainakin puoli tuntia, pidempään jos on valot päällä. Tyttöystävän kanssa 5-10 minuuttia.

Mä on kans huomannut että sun vaimon kans kestää. Aika menee siihen kun ei pysty siin hollituvassa hieroon ku yhtä reunaa kerrallaan. Eikä se vaimos passiivisuus auta yhtään. Mut on se jollain lailla kivaakin käydä hoitamassa vaimoas ku sä oot sammuneena kaljapäissäs.

terv. naapurisi

Vierailija
149/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuodet: Usein pitää ottaa pikapano joka kestää ehkä 1-2min. Takaapäin kun panee, niin molemmat ehtii laueta.

Jos on aikaa, niin sormetan naiselle ensin orgasmin tai hän ei halua laueta sormetukseen ja silloin laukeaa aika nopeasti kun tulen sisään.

Välillä jos laukean nopeasti niin paneminen kestää ehkä 5min. Joskus taas menee 10-20min. Oli myös kausi kun en lauennut panemalla lainkaan. Jos halusi tulla, niin piti itse runkata loppuun asti. Se oli aikaa kun nainen laukesi nopeasti, nyt kun joskus hänellä kestäisi, niin enää ei ole pelkoa ettei laukeasti lainkaan.

Vierailija
150/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkavuodet: Usein pitää ottaa pikapano joka kestää ehkä 1-2min. Takaapäin kun panee, niin molemmat ehtii laueta.

Jos on aikaa, niin sormetan naiselle ensin orgasmin tai hän ei halua laueta sormetukseen ja silloin laukeaa aika nopeasti kun tulen sisään.

Välillä jos laukean nopeasti niin paneminen kestää ehkä 5min. Joskus taas menee 10-20min. Oli myös kausi kun en lauennut panemalla lainkaan. Jos halusi tulla, niin piti itse runkata loppuun asti. Se oli aikaa kun nainen laukesi nopeasti, nyt kun joskus hänellä kestäisi, niin enää ei ole pelkoa ettei laukeasti lainkaan.

Johtuiko tuo laukeamattomuutesi liiasta runkkaulusta?

Vierailija
151/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuiko tuo laukeamattomuutesi liiasta runkkaulusta?

Lääkkeistä tms. En ainakaan itse voi lisätä kestävyyttä runkkailemalla. Olisipa se niin helppoa...

Vierailija
152/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Ex tuli minuutissa. Nykyinen mies kestää 15 minuuttia.. joskus kauemminkin. Tykkään enemmän tästä jälkimmäisestä. Saan useita orgasmeja. Exän kanssa en ikinä

Vierailija
153/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin provoilua? Toiset saa jyystää ja jyystää. Toisilla tulee melkein heti kun sisään työntää. Riippuu kalun tuntohermoista ja kännin määrästä. Myös skordari voi vähentää tuntoherkkyyttä.

Sun mielestä 10 sekuntia on normaalia? Minusta 10 sekuntia on harvinaisempi poikkeus.

Vierailija
154/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Ex tuli minuutissa. Nykyinen mies kestää 15 minuuttia.. joskus kauemminkin. Tykkään enemmän tästä jälkimmäisestä. Saan useita orgasmeja. Exän kanssa en ikinä

No seuraavaksi kokeilet sitten kunnon miestä: 20cm ja tunti.

Vierailija
155/211 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tilanteissa, eri tavalla. Tärkeintä että kesto on molemmille sopiva. Pitkässä suhteessa on ok jos välillä kesto ei ole molemmille paras. Sitä sattuu.

Oman vähäisen kokemuksen mukaan yhdenyön jutuissa se yksi kerta on kestänyt yleensä aika kauan. Tarkoitan jotain 2-4h kiihkeää sessiota.

Pitkässä parisuhteessa (ainakaan omassa) ei vastaavia sessioita ole koskaan. Varsinkin ruuhkavuosina, aika on kortilla ja seksinkin pitää olla suunnitelmllisempaa. Seksin kesto on 1min - 30min.

Pika-pikapano vaikkapa keittiössä hellaa vasten kestää sen 1-3min. Se on molemmille pikainen paineiden purku. Pikapano suihkussa voi kestää 10min jos sormetan ensin naista huolella. 8min sormetusta ja 2min panemista takaapäin.

Jos taas sovitaan "treffit" niin nille varataan aikaa ainakin tunti. Sitten voi aloittaa hyväilyt hitaasti ja siirtyä yhdyntään vasta kun nainen alkaa sitä "vaatimaan". Silloin mieheltä pitäisi mielellään löytyä kestoa yli 5min. Toki jos on jo huolella sormetettu, niin jos nainen ei ole jo lauennut niin hän laukeaa aika nopeasti. Mutta sillon naisen olisi mahdollisuus saada useampia orgasmeja kun ei ole kiire mihinkään.

Vielä vähän aikaan sitten oli kausi, kun meinasin laueta lähärissä alle minuutin. Tuntui vain niin hyvälle. Sitä voi pitkittää rauhoittamalla liikettä ja vähentämällä sisään-ulos liikettä. Mutta jos nainen käy todella kuumana, niin hän ei halua hidastelua vaan kunnon panemista. Silloin laukean nopeasti ja yleensä nainenkin, mutta jatkaa siitä ei voi.

Nyt viimeiset kolme kertaa on kesto palannut normaaliksi ja voi "huolettomammin" panna heti kunnolla ilman että pitäisi heti laueta.

Kolme asiaa voi auttaa kestoon: runkkaaminen, penisrengas, sidenafill.

Jos on ollut taukoa seksissä ja on seksitreffit sovittuna, niin saatan runkata joko edellisenä iltana tai muutamaa tuntia ennen treffejä. Siinä on "vaarana" että erektio heikkenee hieman. Penisrengas taas auttaa pitämään erektion senkin jälkeen kun on jo lauennut. Laukemista se ei varsinaisesti hidasta.

Sidenafill taas takaa erektion. Sekään ei kyllä hidasta laukeamista vaan ainakin minulla saattaa jopa nopeuttaa sitä. Penis on herkempi kun se on täysin töyteen pakattuna. Mutta sidenafillin ja penisrenkaan yhdistelmällä voi jatkaa panemista laukeamisenkin jälkeen. Pitää vaan muistaa ettei pidä penisrengasta liian kauaa.

Olemme vasta nyt alkaneet käyttämään välillä liukkaria. Nainen on aiemmin kostunut todella helposti ja ollut erittäin liukas, mutta kun 40v tuli täyteen niin kosteus ei ole enää samaa luokkaa.

Tuli pitkästä aikaa penisrengas mukaan ja nyt liukkarin kanssa. Se toimii paremmin niin. Kun terska paisuu oikein kunnolla, niin liukaste auttaa paljon ja hidastaa samalla laukeamista, kun kitkaa on vähemmän.

Kommunikoinnista vieritän vastuuta enemmän naiselle. On jotenkin kornia kysyä naiselta: "Saitko jo?". Miehenä se kun pitäisi tietää. Sen sijaan on enemmän kuin ok jos nainen sanoo panemisen aina a: "älä lopeta vielä" tai kun on tullut ulos niin sanoo suoraan: "minä en vielä saanut". Minä todella mielelläni sormetan/nuolen naisen loppuun asti.

Mutta oman naisen kanssa se ei toimi. Hän ei moista sanoisi ja jos kysyn niin hän vastaa: "en, mutta ei se mitään kun ei aina ole pakko tulla ja seksi on kivaa muutenkin."

Muistaakseni yhden kerran olen sormettanut hänelle orgasmin panemisen jälkeen. En enää edes muista miten siihen tilanteeseen ajaudutiin, mutta tein sen todella fiiliksissä!

Vierailija
156/211 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laukean minuutissa-parissa, mutta joskus saattaa mennä pidempään. Puoliso yleensä sanoo pilluyhdynnässä viimeistään 10 min kohdalla että haluaisitko tulla mun pyllyyn tai hoidellaan käsin loput, sillä hän ei pidä kovin pitkästä yhdynnästä. Ennen yhdyntää alkamista kyllä tehdään pitkään muita asioita, eli koko seksisessiomme kestää yleensä 30-60 minuuttia.

Vierailija
157/211 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on vehkeet verillä, jos 15min jytyyttää.

Vierailija
158/211 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jos yhdyntä kestää toistuvasti alle 2minuuttia, on kyse hoitoa vaativasta ongelmasta"

Vierailija
159/211 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on vehkeet verillä, jos 15min jytyyttää.

Seksi on taitolaji, ei voimalaji.

Vierailija
160/211 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakkarin kanssa ensimmäinen yhdyntä kestää enintään viitisen minuuttia ainakin neljän seinän sisällä puuhaillessa. Muualla tuntuu kestävyyttä löytyvän paremmin. Uusinnat kestävätkin sitten paljon pidempään ja niiden aikana tarvitsen ja saan suu- ja käsiseksiä, jotka tekevät uusinnoista erityisen orgastisia. Uusintojen kestoa en ole kellosta katsellut keskittymisen kohdistuessa muuhun mutta sellaista kivaa sisältävät yöt jäävät aika vähäunisiksi ja mieli ja paikat tuntuvat jälkeenpäin ihanan helliksi käsitellyiltä.