Kestääkö teillä tosiaan itse yhdyntä useita minuutteja?
Luin iltasanomien "kysy seksistä" palstalta kysymyksen liian nopeasta laukeamisesta ja siinä sanottiin, että jos yhdyntä kestää toistuvasti alle 2minuuttia, on kyse hoitoa vaativasta ongelmasta.
Meillä on myös ollut nopean laukeamisen ongelmaa, mutta olen ajatellut, että jos yhdynnässä ehtii laskemaan alle kymmeneen, niin silloin mies tuli nopeasti. Minuutti on varmaan maksimi, mitä itse yhdyntä on ikinä kestänyt. Esileikkiä meillä on tietenkin pitkästi, puolin toisin.
Tästä asiasta ei meillä ole ikinä puhuttu. Niissä kymmenen sekunnin sessioissa on mies saattanut todeta, että olipa nopea suoritus, vähän anteeksipyytävällä sävyllä. Itse oon niin herkkä kaikkiin seksiin liittyvissä asioissa, että kokisin todella kurjana, jos mieheni mielestä olisin epäkelpo jollain seksin saralla enkä siksi halua ottaa puheeksi asiaa, jonka uskon loukkaavan mieheni itsetuntoa seksiasioissa.
Oikesti halusin kuulla mielipiteitä, olemmeko tosiaan asian kanssa niin selkeästi hoitoa vaativan ongelman puolella, vai onko tää edes vähän normaalia.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä 10 sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.
Kyllä mulle ainakin tunninkin erektio ja seksi sen aikana on ihan normaalia. Joskus mennyt pari tuntiakin.
Miten niin provoilua? Toiset saa jyystää ja jyystää. Toisilla tulee melkein heti kun sisään työntää. Riippuu kalun tuntohermoista ja kännin määrästä. Myös skordari voi vähentää tuntoherkkyyttä.
Sun mielestä 10 sekuntia on normaalia? Minusta 10 sekuntia on harvinaisempi poikkeus.
Kuka sitä jaksaa jatkuvassa minuuttien kiihkossa olla. Mitä nopeammin laukeaa, sen parempi. Ihaninta on panon jälkeinen raukeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä 10 jo sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.
Kyllä mulle ainakin tunninkin erektio ja seksi sen aikana on ihan normaalia. Joskus mennyt pari tuntiakin.
Nuo tuntien sessiot ovat varmaan samaa luokkaa tarinoita kuin 20cm letkut (keskipituus kun on 13,2cm).
Meillä myös minä miehenä laukean nopeasti. Ennen kuin yhdyn vaimooni ja laukean samantien ottaessani hänet takaapäin, niin olen antanut hänelle 2-4 orgasmia satysfierilla, värinätoimisella peniksellä, kielellä tai sormettamalla. Vaimoni saa huomattavasti enemmän siihen nähden, että kun minä olen nuo edellämainitut tehnyt, niin niihin on mennyt aikaa n. 15-30 minuuttia ja minä taas laukean vaimooni alle minuutissa. Mutta en valita, eikä valita vaimonikaan, niin hyvältä se tuntuu laueta vaimooni takaapäin että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä 10 jo sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.
Nuo tuntien sessiot ovat varmaan samaa luokkaa tarinoita kuin 20cm letkut (keskipituus kun on 13,2cm).
Ei kaikki ole samanlaisia mikromunia ja 10 sekunttisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet keskivertoa tyhmempi ja sen pituus on jäänyt harmittavan pieneksi niin kai nyt sentään tajuat että yli 20 cm pelejä täytyy olla aika paljon. Ei keskipituus muuten olisi niinkään suuri.
Ihmettelen miksi miehessä on aina vika, ehkä se vika onkin joskus naisissa? Olen uusi palstalla ja tämä on pistänyt silmääni aiheesta riippumatta. Olen nainen, kun sillä näyttää olevan täällä kommentin painoarvon kannalta merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olet keskivertoa tyhmempi ja sen pituus on jäänyt harmittavan pieneksi niin kai nyt sentään tajuat että yli 20 cm pelejä täytyy olla aika paljon. Ei keskipituus muuten olisi niinkään suuri.
Tilastot kertovat toista ja mitä älyyn tulee, niin se ei suoranaisesti pursua noista sinun kommenteistasi. Eri
Meillä seksisessiot kestävät välillä 4 minuuttia-4 tuntia. Lyhyessä versiossa minä saan ensin ja mies yleensä samaan aikaan. Pitkässä versiossa on sitten eri asentoja ja useampia orgasmeja kummallakin. Penikseen mitalla ei mielestäni ole kovin suurta merkitystä, tosin miesystävällä alkaa olla niillä rajoilla, että pidempi sattuisi liikaa. Iät meillä 44v ja 56v.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehessä on aina vika, ehkä se vika onkin joskus naisissa? Olen uusi palstalla ja tämä on pistänyt silmääni aiheesta riippumatta. Olen nainen, kun sillä näyttää olevan täällä kommentin painoarvon kannalta merkitystä.
No näin on asenteet. Lisäksi ollaan vauvapalstalla jossa enemmistö on todennäköisesti naisia, joten naisten preferenssit ja näkökulmat ovat tietenkin vallalla täällä. Kukapa sitä haluaisi ajatella että jos vika on jossain niin sitten itsessä, ei taida ihmisluonne noin mennä keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kaikki ne yli 20 senttisen omaavat tai heidän puolisonsa ovatkin pitkälti vauva palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin on asenteet. Lisäksi ollaan vauvapalstalla jossa enemmistö on todennäköisesti naisia, joten naisten preferenssit ja näkökulmat ovat tietenkin vallalla täällä. Kukapa sitä haluaisi ajatella että jos vika on jossain niin sitten itsessä, ei taida ihmisluonne noin mennä keskimäärin.
No en taida kuitenkaan jäädä tänne pidemmäksi aikaa, aikuisilta odottaisi edes jotain kykyä tarkastella toimiaan kriittisesti ennen kuin syytellään kokonaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertovat toista ja mitä älyyn tulee, niin se ei suoranaisesti pursua noista sinun kommenteistasi. Eri
10000 miehessä yli 20cm kalun omaavia on n. 56 kpl. 100 000 noin 500 ja miljoonassa 4000-5000 kpl. On niitä.
Eri.
Minäpä luulen, että palstalla suurin osa on miehiä.. seksipalstahan tämä on, ei täällä vauvoista puhuta, korkeintaan niiden alulle saattamisesta. Eivä täällä naiset toisiaan nimittele ja hauku kilpaa, kyllä ne on miehet jotka niin tekevät.
Samoin jankuttavat kaluistaan ja niiden koosta. Täällähän naiset nimenomaa sanoneet, ettei se koko vaan muuta taidot.
Vaikka tunnin pari jos jaksan ja silloinkaan en laukea. Kiitos masennuslääkkeiden.
Välillä kestää muutaman sekunnin, välillä jopa puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että palstalla suurin osa on miehiä.. seksipalstahan tämä on, ei täällä vauvoista puhuta, korkeintaan niiden alulle saattamisesta. Eivä täällä naiset toisiaan nimittele ja hauku kilpaa, kyllä ne on miehet jotka niin tekevät.
Samoin jankuttavat kaluistaan ja niiden koosta. Täällähän naiset nimenomaa sanoneet, ettei se koko vaan muuta taidot.
Sinä et näe kuin sen mitä haluat vihoissasi nähdä.
Minulla oli kerran nopeasti tuleva mies, yhdyntä kesti parhaimmillaan noin minuutin. Mies ei nähnyt tässä ongelmaa -hänhän sai joka kerta- ja minä jäin aina vajaaksi. Suhde ei kestänyt ja tämä oli yksi iso tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10000 miehessä yli 20cm kalun omaavia on n. 56 kpl. 100 000 noin 500 ja miljoonassa 4000-5000 kpl. On niitä.
Eri.Suomessa pituus myös sentin pidempi kuin Aasiassa. Eli tuon perusteella voi arvioida että Suomessa voisi olla noin 20000 miestä, jolla 20 cm tai yli. Ei minusta mitenkään hirveän harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tulee 10 sekunnissa, kerro mitä nainen teki väärin tai voisi tehdä toisin?
Pitääpä lähettää eukko lääkärille. Voisi vähän löysentää.