Kestääkö teillä tosiaan itse yhdyntä useita minuutteja?
Luin iltasanomien "kysy seksistä" palstalta kysymyksen liian nopeasta laukeamisesta ja siinä sanottiin, että jos yhdyntä kestää toistuvasti alle 2minuuttia, on kyse hoitoa vaativasta ongelmasta.
Meillä on myös ollut nopean laukeamisen ongelmaa, mutta olen ajatellut, että jos yhdynnässä ehtii laskemaan alle kymmeneen, niin silloin mies tuli nopeasti. Minuutti on varmaan maksimi, mitä itse yhdyntä on ikinä kestänyt. Esileikkiä meillä on tietenkin pitkästi, puolin toisin.
Tästä asiasta ei meillä ole ikinä puhuttu. Niissä kymmenen sekunnin sessioissa on mies saattanut todeta, että olipa nopea suoritus, vähän anteeksipyytävällä sävyllä. Itse oon niin herkkä kaikkiin seksiin liittyvissä asioissa, että kokisin todella kurjana, jos mieheni mielestä olisin epäkelpo jollain seksin saralla enkä siksi halua ottaa puheeksi asiaa, jonka uskon loukkaavan mieheni itsetuntoa seksiasioissa.
Oikesti halusin kuulla mielipiteitä, olemmeko tosiaan asian kanssa niin selkeästi hoitoa vaativan ongelman puolella, vai onko tää edes vähän normaalia.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että palstalla suurin osa on miehiä.. seksipalstahan tämä on, ei täällä vauvoista puhuta, korkeintaan niiden alulle saattamisesta. Eivä täällä naiset toisiaan nimittele ja hauku kilpaa, kyllä ne on miehet jotka niin tekevät.
Samoin jankuttavat kaluistaan ja niiden koosta. Täällähän naiset nimenomaa sanoneet, ettei se koko vaan muuta taidot.
Sinä et näe kuin sen mitä haluat vihoissasi nähdä.
Ei mulla ei ole vihaa, pidän miehistä,hehän ovat ihania, melkein kaikki. Olen vain tehnyt havaintoja täällä, ja nehän näyttäytyvät kuten tekevät, nämä kirjoitukset täällä.
Kaikkien naisten pitäisi olla kilttejä, ja istua muottiin. muuten on heti haukuttavana, ja niitä haukkumasanojahan kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä 10 jo sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.
Kyllä mulle ainakin tunninkin erektio ja seksi sen aikana on ihan normaalia. Joskus mennyt pari tuntiakin.
Nuo tuntien sessiot ovat varmaan samaa luokkaa tarinoita kuin 20cm letkut (keskipituus kun on 13,2cm).
Ei kaikki ole samanlaisia mikromunia ja 10 sekunttisia kuin sinä.
No me ollaan sitten sun kanssa kohtalotovereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että palstalla suurin osa on miehiä.. seksipalstahan tämä on, ei täällä vauvoista puhuta, korkeintaan niiden alulle saattamisesta. Eivä täällä naiset toisiaan nimittele ja hauku kilpaa, kyllä ne on miehet jotka niin tekevät.
Samoin jankuttavat kaluistaan ja niiden koosta. Täällähän naiset nimenomaa sanoneet, ettei se koko vaan muuta taidot.
Sinä et näe kuin sen mitä haluat vihoissasi nähdä.
Ei mulla ei ole vihaa, pidän miehistä,hehän ovat ihania, melkein kaikki. Olen vain tehnyt havaintoja täällä, ja nehän näyttäytyvät kuten tekevät, nämä kirjoitukset täällä.
Kaikkien naisten pitäisi olla kilttejä, ja istua muottiin. muuten on heti haukuttavana, ja niitä haukkumasanojahan kyllä riittää.
Tällä palstalla on kyllä useita trollaajia, ja ne on myös naisia. Ei paljon kannata luottaa että täällä aidot ihmiset kirjoittaa totuuden mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä 10 jo sekunnin - yhden minuutin jutut on vaan provoilua enimmäkseen.
Kyllä mulle ainakin tunninkin erektio ja seksi sen aikana on ihan normaalia. Joskus mennyt pari tuntiakin.
Nuo tuntien sessiot ovat varmaan samaa luokkaa tarinoita kuin 20cm letkut (keskipituus kun on 13,2cm).
Vaikka olet keskivertoa tyhmempi ja sen pituus on jäänyt harmittavan pieneksi niin kai nyt sentään tajuat että yli 20 cm pelejä täytyy olla aika paljon. Ei keskipituus muuten olisi niinkään suuri.
Tyhmä ehkä olen, mutta netistä löytyy faktatietoa pituuksista. Yli 20cm on mittauksissa vain muutamilla prosenteilla.
Silmämääräisesti helposti lisää monet cm:t extraa todellisuuteen.
Pitkällä lerpalla voi lähinnä tyydytellä lähiövalskuja. Mutta sopusuhtaisten muotovalioiden kanssa on parempi normaalimittainen sopusuhtainen kalu. Ei niitä juurikaan pollenvehkeet innosta.
Uusi sana taas naiselle; lähiövalsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehessä on aina vika, ehkä se vika onkin joskus naisissa? Olen uusi palstalla ja tämä on pistänyt silmääni aiheesta riippumatta. Olen nainen, kun sillä näyttää olevan täällä kommentin painoarvon kannalta merkitystä.
Jos mies tulee 10 sekunnissa, kerro mitä nainen teki väärin tai voisi tehdä toisin?
Voihan se nainenkin tulla, minä ainakin saan joskus tosi nopeasti, ihan ekoilla työnnöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehessä on aina vika, ehkä se vika onkin joskus naisissa? Olen uusi palstalla ja tämä on pistänyt silmääni aiheesta riippumatta. Olen nainen, kun sillä näyttää olevan täällä kommentin painoarvon kannalta merkitystä.
Jos mies tulee 10 sekunnissa, kerro mitä nainen teki väärin tai voisi tehdä toisin?
Voihan se nainenkin tulla, minä ainakin saan joskus tosi nopeasti, ihan ekoilla työnnöillä.
Joo unessa, vain unessa.
Itse yhdyntä...jossa noin 1/3 naisista saa tyydytyksen. Joo se onkin pääasia että miehet saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, melkeimpä kaikki naiset saavta orgasmin, ilman mitään stimulaatiota, riittäähän se, kun mies työntä kullinsa pilluun Silloin alkaa aah ja voi, ja loppuu samointein. Heti, alle minuutissa.
En ole kantanut koskaan huolta nopeasta tulemisesta. Jos nainen ei ehdi mukaan, niin se on sen naisen ongelma. Olen sitten ehkä huono pano ja sehän on sen naisen kannalta hyvä juttu, ettei moinen kestä kauaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kantanut koskaan huolta nopeasta tulemisesta. Jos nainen ei ehdi mukaan, niin se on sen naisen ongelma. Olen sitten ehkä huono pano ja sehän on sen naisen kannalta hyvä juttu, ettei moinen kestä kauaa.
Etkö anna orgasmia sitten muulla tavoin, ennen tai jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että nainen silloin ollenkaan ryhtyy kanssasi yhdyntään? Ei kukaan nainen hyväntekeväisyyttään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö anna orgasmia sitten muulla tavoin, ennen tai jälkeen?
Se riippuu aivan naisesta. Jos on passiivinen ja itsekäs, en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että nainen silloin ollenkaan ryhtyy kanssasi yhdyntään? Ei kukaan nainen hyväntekeväisyyttään!
En ole ajatellut asiaa noin, toi on sun oma ajatus. Mistä minä tiedän mitä naiset haluaa milloinkin. Kertovat jos ovat kertoakseen.
Jännä juttu, että miehessä on vikaa jos tulee liaan nopeasti. Osa taas sitten hoputtaa miestä tulemaan nopeammin. Jos kuitenkin nainen ei pysty saamaan orgasmia ikinä yhdynnässä, naisessa ei ole vikaa. Kuvastaa hyvin tätä ajatusmaailmaa mikä täällä on valloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että miehessä on vikaa jos tulee liaan nopeasti. Osa taas sitten hoputtaa miestä tulemaan nopeammin. Jos kuitenkin nainen ei pysty saamaan orgasmia ikinä yhdynnässä, naisessa ei ole vikaa. Kuvastaa hyvin tätä ajatusmaailmaa mikä täällä on valloillaan.
Tähän sisältyy silloin ajatus, että ainoa keino saada orgasmi on se yhdyntä. Ja näinhän asia ei ole.!
Miehen tuntoaistimukset ovat kalussa,ja naisella klitoriksessa. Joten ajatusmaailmassahan silloin on vikaa, ja nimenomaan miehen ajatuksessa.
Jos miehen tunto olis vaikka nenässä. mutta naisen edelleen siellä missä nytkin, olisko silloinkin vaatimus, että NAISENKIN kuuluu saada nenää hieromalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatellut asiaa noin, toi on sun oma ajatus. Mistä minä tiedän mitä naiset haluaa milloinkin. Kertovat jos ovat kertoakseen.
Joo ihan oma on ajatus, sun päähän ei mokoma pälkähtäskään.
Eli,naisen vaan kuuluu antaa miehen panna ilman mitään orgasmia itselleenkö? TÄMÄ on sun ajatuksesi.
Ei pahin ongelma tuossa ole nopea tuleminen vaan ettei mies näe ongelmaa. Mies voi tehdä paljon eri tavalla, mutta jos ei kiinnosta niin minkä sille voi.