Kyllä 20cm velttona on harvinaisuus!
Jostain syystä olen silmäillyt jokaisen kodalle sattuneen miehen varustukset. Yleisissä ja yksityisissä saunoissa ja pesutiloissa olen nähnyt varmaankin tuansia kulleja. Pisimät velttona ovat olleet n. 20cm (näkyvissä) luokkaa ja yhtä harvoin näkee paljaita isoja terskoja arviolta 5cm vavuisia. Pitkät kullit ovat useinmiten myös terska paljana, kait sitä esinahkaa ei riitä peittämän velttonakaan terskaa.
Kommentit (19)
Isoon ei saa vahvaa erektiota. Mahtaa olla turhauttavaa.
Iso kulli ei veny erektiossa mittaa sen enempää kuin pienempikään. Mulla on melko kookas kulli, mutta erektiossa se enemmänkin vahvenee.
Mulla on kivikova 15 cm erektiossa. Kestävyyttä säätelee minä itse. Panen naisen kuin naisen pyörryksiin onnesta tällä vaatimattomalla kalulla. Yleensä olen kuullut "olet niin paras"
15-senttinen kalu on hyväntuntuisen keskiverto, ei mikään vaatimaton. Todellakin lepotilassa esim. 9-senttinen kasvaa noin kaksinkertaiseksi, mutta 20-senttinen ei kaksinkertaistu ja kovan erektion saaminen on niin ja näin.
eiköhän 8-9-senttinen ole mukavamman tuntuinen kuljettaa lahkeessa kuin 20-senttinen palkki.
Vaikka munan koolla onkin merkitystä naisille, niin ei minua haittaa henkisesti saati fyysisesti ollenkaan, että olen pienimunainen.
levossa tuo on ehkä n. luottokortin mittainen ja erektiossa tuplaa kokonsa. Paksuuttakaan ei ole mahdottomasti, mutta riittävästi.
Mutta levossa tuo on selvästi tosiaan keskivertoa pienempi. Armeijassa jonkun kommentin siitä kuulin saunassa, mutta se nyt oli alokasaikana ennenkuin henkilöt oli tuttuja toisilleen ja kaulassa salmiakit.
Jotkus ovat armeijassakin vielä alle 15-vuotiaan tasolla. Eipä minun armeija-aikana kukaan kommentoinut, vaikka onhan se kiusallista käydä suihkussa kun toisella roikkuu 15-senttinen kärsä ja toisella 5-senttinen nysä.
Armeijassa jonkun kommentin siitä kuulin saunassa, mutta se nyt oli alokasaikana ennenkuin henkilöt oli tuttuja toisilleen ja kaulassa salmiakit.
on kahden tyyppisiä peniksiä, the grower ja the shower. Toiset ovat löysänä melkeestään niin pitkiä kun jäykkänäkin ja toiset ovat löysänä huomattavasti pienempiä kun mitä jäykkänä. Järkyttävää että tällanenkin itsestäänselvyys pitää kertoa.
löysänä 15 cm on nimenomaan "the shower"?
Vaikkapa jollain Mandingolla ei ole löysänä 25 cm, vaikka jäykkänä onkin.
on kahden tyyppisiä peniksiä, the grower ja the shower. Toiset ovat löysänä melkeestään niin pitkiä kun jäykkänäkin ja toiset ovat löysänä huomattavasti pienempiä kun mitä jäykkänä. Järkyttävää että tällanenkin itsestäänselvyys pitää kertoa.
noiden nimitykset on verikulli ja lihakulli. Ensimmäinen on pieni levossa, mutta kerää itseensä paljon verta ja moninkertaistaa tilavuutensa. Jälkimmäinen ei muutu niin paljon, vaan lähinnä kovenee.
Ja nuo ovat ääripäät, välimuotoja on rajattomasti.
Pieni voi siis paisua hyvinkin isoksi, eli siinä mielessä ei ole koiraa karvoihin katsominen. Tietysti iso lerppana ei siitä kutistu stondatessaankaan, mutta ainakin megaisoilla erektio voi olla löysempi.
täälläkin tietämättömät pitävät 20x5 kaluja megaisoina, jotka ei jäykisty yhtä terhakaksi kuin se perus 14 senttinen. Se on tosi että jonkun Blackzillan 6 senttiä paksu jööti ei seiso ylöspäin, mutta se on jo niin iso makkara, että maan vetovoima tekee tehtävänsä.
Tietysti iso lerppana ei siitä kutistu stondatessaankaan, mutta ainakin megaisoilla erektio voi olla löysempi.
seisokissa 19 cm. Paksuuttakin on ympärys 16 cm
Jotkus ovat armeijassakin vielä alle 15-vuotiaan tasolla. Eipä minun armeija-aikana kukaan kommentoinut, vaikka onhan se kiusallista käydä suihkussa kun toisella roikkuu 15-senttinen kärsä ja toisella 5-senttinen nysä.
Armeijassa jonkun kommentin siitä kuulin saunassa, mutta se nyt oli alokasaikana ennenkuin henkilöt oli tuttuja toisilleen ja kaulassa salmiakit.
Armeijaan tulee aika tasasesti porukkaa kaikista luokista ja ryhmistä. Eli myös niitä kakaroita.
Ja kyllähän munista saunassa voidaan keskustella. Meidän saapumiserässä oli yksi todella noheva koksu, jolla oli tosiaan samperin pieni elin ainakin levossa. Itse tuo koksu asian otti esille toteamalla jotain tyyliin "kun on näin pieni muna, niin pitää kompensoida sotilasarvolla" vitsinä siis. Todellisuudessa taisi tyyppi osata käyttää sitä elintään, kun omasi myös parhaimman näköisen eukon :)
Eli munan koolla ei sitten kai olekkaan väliä, minulla on selvästi keskiarvoa isompi eikä silti ole päässyt ronkeloimaan naisten suhteen I)
kaikilla tuntuu olevan 15-20+cm. tunnuskaa nyt joku edes olevan keskimittainen.
Missä on 12cm mies :D
Mun miehelläni on sellainen "lihakulli". On kyllä todella komea :P Kerran oli yhdenillanjuttu sellaisen pikkunakin kanssa ja teki ainoastaan mieli kysyä siltä: "Kasvaako se jos sitä kastelee?"
Täälä on 16 cm ja melko ohut vain 13 cm ympärys. Pieneltä tuntuu, kun kolo on iso...
kaikilla tuntuu olevan 15-20+cm. tunnuskaa nyt joku edes olevan keskimittainen.
mulla on levossa n.10cm, maks seisokis yläpuolelta mitattuna 19,5, venytetty lerppu 22cm. Ympärys 17, kovana tietty. Ylettää jossakin asennossa nippanappa pohjaan, siitä vaimo tykkää.
15 cm velttona on noin 25 cm jäykkänä. Siksi ne on harvinaisia.