Olen syönyt 3 päivää putkeen pelkkää makaronivelliä. Voin syödä sittä vaikka loppukuun.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mä söin näkkäriä kananmunalla ja graavisialla, halpaa meillekin.
Tv kalastajan vaimo
Minkälainen eläin on graavisika?
Syö, kuka kieltää. Mut etsä siitä mitää ravinteita saa. Ulosteessakin on enemmän ravinteita.
Voisin tulla luoksesi kylään herkuttelemaan. Nam. Joskus lapsuudessa viimeksi syönyt tuota herkkua.
Halvan ei tarvitse olla yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Syö, kuka kieltää. Mut etsä siitä mitää ravinteita saa. Ulosteessakin on enemmän ravinteita.
Syöppä kuule pskas.
Vierailija kirjoitti:
Tv kalastajan vaimo
Miten tehdään graavisika? Google ei auttanut. Miksi kalastajan vaimo ei syö kalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv kalastajan vaimoMiten tehdään graavisika? Google ei auttanut. Miksi kalastajan vaimo ei syö kalaa?
No, miten tehdään graavilohi, tai muu graavattu? Suolataan. Joten kun olet noin hassun hauska toisen kirjoitusvirheestä näin paljon iloa saava, niin kait nyt tuon hoksaat. Enkä ole tuo kalastajan vaimo, mutta yksi aloitus sinulta olisi tästä ehkä riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöppä kuule pskas.
Ja missä sä näät tossa hyviä ravintoarvoja? lol
Tee vaihteen vuoksi kattilallinen linssicurrya. Riittää yhdelle ainakin viikoksi. Lisukkeeksi voi keittää riisiä, mutta menee kyllä sellaisenaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv kalastajan vaimoMiten tehdään graavisika? Google ei auttanut. Miksi kalastajan vaimo ei syö kalaa?
No, miten tehdään graavilohi, tai muu graavattu? Suolataan. Joten kun olet noin hassun hauska toisen kirjoitusvirheestä näin paljon iloa saava, niin kait nyt tuon hoksaat. Enkä ole tuo kalastajan vaimo, mutta yksi aloitus sinulta olisi tästä ehkä riittänyt?
Kukas sun muroihin on kussut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv kalastajan vaimoMinkälainen eläin on graavisika?
Tulee englannin kielen sanasta Grave Swine.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun makaronivelliin on ulostanu? Menepä kuule Afrikan lapsille kertomaan, että voivat syödä vaikka omaa ulostettaan jos makaronia ei ole saatavilla.
lapsena ollessani mummo laittoi usein makaroonivelliä ja oli mun herkkua- kuten toinenki monipuolisuuden riemuvoitto eli maitopottu. slurp ja slörp että oli hyvvää!
Opiskeluaikoina tuli joskus syötyä lohta, poroa ja perunaa kuukausi, kun rahat olivat lopussa. On varmaankin aika helppo arvata, mistä olen kotoisin :)
Makaronivelliä ja ruisleivän paloja sekaan,nam.
Vierailija kirjoitti:
lapsena ollessani mummo laittoi usein makaroonivelliä ja oli mun herkkua- kuten toinenki monipuolisuuden riemuvoitto eli maitopottu. slurp ja slörp että oli hyvvää!
Olit lapsena mummo?
Minä paistan perunoita, niitä on vielä 12 kg ja näkkileipää on vajaa 2 pakettia. Näillä mennään ens tiistaihin asti, kunnes tulee palkka.
Nykyään luullaan, että ihminen kuolee jos ei syö joka päivä avocaadoja ja savulohta. Ihan hyvin pärjää jonkun aikaa makaronilla, puurolla ja perunalla.
Tv kalastajan vaimo