Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö pullukat, jotka väittävät harrastavansa liikuntaa, mutta

Vierailija
13.09.2012 |

missään ei näy?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teekään kuin hokee netissä kuinka liikkuvat. Ei näy kyllä missään, toinen oli paisunut entisestään kun näin viimeksi. Ei siis mitenkään edes läskin tiivistymistä ollut nähtävissä.

Mutta, luulenpa että aika moni näistä liikuntapaasaajista laskee kaikki roskiksella käynnitkin hikilenkiksi, joka täytyy päivittää statukseen.

Ja joo, ei haittaa sen kummemmin, jospa saisivat itselleen siitä paremman mielen, siitähän se lähtee - ehkä.

Vierailija
22/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella ylipainoinen, eikä mitenkään vain vähän pyöreä, kuten esim. itse olen. Olen ihmetellyt, kun käy samassa lenttis-ryhmässä kanssani pelaamassa ja on puhunut vesijumpasta ja pesiksestä. Mut sit kerran tajusin, kun seurasin sitä, niin ei se kauheesti juokse sen lenttispallon perässä eli kulutus hällä on lenttispelissä todella pieni. Lähinnä seisoskelee paikoillaan. Ja pakkohan sen on syödä paljon.

Itsekin olen aiemmin laihduttanut ruokavaliolla ja tiedän, että syön ihan liikaa herkkuja, enkä siksi laihdu, vaikka harrastan liikuntaa useamman kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla