Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö pullukat, jotka väittävät harrastavansa liikuntaa, mutta

Vierailija
13.09.2012 |

missään ei näy?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntapaikkoja läpi, jotta voisin todeta, ettei siellä näy pullukkaa.

Mulla on nääs oma elämä.

Vierailija
2/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukan rouvan harva se ilta lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsos kun se on se ihme juttu, että jos syö enemmän kuin kuluttaa...

Vierailija
4/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on 27. Mikä tässä niin ihmeellistä on? Pidän hyvästä ruuasta, mutta liikun silti.

Ihan tutkitusti lievästi ylipainoinenkin voi olla terve ja hyväkuntoinen (juuri viikon parin sisään taas uutisoitiin tutkimus aiheesta).

Vierailija
5/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva yhdestä naisesta joka väittää harrastavansa liikuntaa. Vaan eipä se hänelläkään missään näy

http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288337583276.html

Vierailija
7/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta kaiken, mutta ilman omakohtaisia kokemuksia?

Vierailija
8/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salille mihin vaan urheilemaan se on yhtä kuin yrittäis laihtua..????

Mä ainakin liikun todella paljon, olen pullukka ja juu EN edes yritä laihtua.

Vierailija
9/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kaikki tuntemani pullukat jotka sanovat harrastavansa liikuntaa, harrastavat liikuntaa.

Vierailija
10/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi leuhkii ties millä zumbamumbaspinningbosuilla ja juoksee, silti on maha kuin tynnyri.

Vierailija
11/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 34. Harrastan liikuntaa monta kertaa viikossa. Käyn salilla ja teen siellä kunnollisilla painoilla, sekä joka kerta myös 30 minuuttia cardiota. Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa, sen lisäksi zumbassa ja pilateksessa, tai jossakin muissa jumpissa vaihtelevasti. Mulla on hyvä kunto ja lihaskunto, mutta oon silti läski. Silloin kun nämä läskit tuli, niin en kyllä liikkunut juurikaan satunnaisia lenkkejä ja arkiliikuntaa enemmän.

Monilla on sellainen kuvitelma, että kilot olis jotenkin helppo tiputtaa :) Voin kertoa, että ei ole. Se että sinä sait pudotettua helposti 25 kiloa kahdessa kuukaudessa, ei kerro muista ihmisistä mitään. Ihmiset on erilaisia, aineenvaihdunta erilaista. Niin se vain menee. Eikä pitäis kenenkään peppua kutittaa :D

Vierailija
12/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 170cm ja 70kg. Viikossa 4-6 tuntia liikuntaa. ei se liikunta kuitenkaan niin paljoa kuluta ja toisaalta ruokahalu lisääntyy, mikä kompensoi kulutetut kalorit. Eli syöminen on 80% painonhallinnasta, liikunta loput.

Vierailija
13/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jossa kehui mm. uivansa, pyöräilevänsä, käyttävänsä steppilautaa jne. ja esim. pyörällä on niin nopea, että mieskin jää taakse ;). En oikein uskonut.

Vierailija
14/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista monet ois vaatteet päällä sun silmään varmasti pullukoita..

http://drivensports.com/20110308180/Blog/the-bodies-of-athletes

Vierailija
15/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi olla ihan huonokuntoinen.

Tässä kuva yhdestä naisesta joka väittää harrastavansa liikuntaa. Vaan eipä se hänelläkään missään näy <a href="http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288337583276.html" alt="http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288337583276.html">http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288337583276.html</a&gt;

Vierailija
16/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUOKAVALIOn muutoksen! Jos todella haluaisi laihtua merkittävästi pelkällä liikunnalla, pitäisi juosta päivittäin useita kymmeniä kilometrejä. Näin kertoi UKK-instituutin kouluttaja tyky-päivässä.

Vierailija
17/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli matka naurettava. Tai sitten kävelevät 3 km, mut aikaa menee 1,5 tunti, ja samalla reissulla käydään R.kioskilla hakemas proteiinia, eli suklaapatukoita, et jaksaa kotiin asti.

Vierailija
18/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 34. Harrastan liikuntaa monta kertaa viikossa. Käyn salilla ja teen siellä kunnollisilla painoilla, sekä joka kerta myös 30 minuuttia cardiota. Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa, sen lisäksi zumbassa ja pilateksessa, tai jossakin muissa jumpissa vaihtelevasti. Mulla on hyvä kunto ja lihaskunto, mutta oon silti läski. Silloin kun nämä läskit tuli, niin en kyllä liikkunut juurikaan satunnaisia lenkkejä ja arkiliikuntaa enemmän.

Monilla on sellainen kuvitelma, että kilot olis jotenkin helppo tiputtaa :) Voin kertoa, että ei ole. Se että sinä sait pudotettua helposti 25 kiloa kahdessa kuukaudessa, ei kerro muista ihmisistä mitään. Ihmiset on erilaisia, aineenvaihdunta erilaista. Niin se vain menee. Eikä pitäis kenenkään peppua kutittaa :D

se sun bmi aika rytinällä tulee alas ellet sitten vetele kotona joka ilta sipsiä ja jäätelöä ja suklaata ja rasvaa treenien päätteeksi...

eli jos ruokavalio on kunnossa niin laihdut tuolla liikunnalla aivan varmasti!

Vierailija
19/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI ei tule rytinällä alas, vaikka kävisi salilla 2-3 kertaa viikossa ja päälle zumbaa ja pilatesta. Itse liikun 5-6 tuntia viikossa, josta 2-3 tuntia kovaa salitreeniä. Tämä tekee siis 2000 kalorin kulutuksen/viikko eli 300kalorin kulutuksen/päivä, jonka saa helposti nollattua esim. yhdellä makealla rahkapurkilla ja yhdellä voileivällä.

Uskokaa jo, pelkkä liikunta ei laihduta juurikaan! Toki kuntoa kasvaa ja ehkä lihakset, jos käy salilla.

t. se 170cm ja 70kg.

Vierailija
20/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhältäessäni tukka hulmuten kaupungin katuja, olen ollut havaitsevinani pullukoita ulkoiluttamassa vesipullojaan. Tahti on sellainen, ettei vaan tule hiki tahi hengästys. Se vesipullo on todella tärkeä, ja siitä on siemailtava vähän väliä. Ja näyttäähän se nyt coolilta.

Uimahallissa näkee sitten niitä "meripoijuja", jotka hitaasti mutta varmasti vaappuvat eteenpäin vesijuoksuvyön kannattelemana. Pukuhuoneessa jälkeenpäin tankataan siitä vesipullosta ja kenties välipalapatukkaakin, ettei kato verensokerit laske liikaa.