Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen aina miestä heikompi fyysisesti/tappelussa?

Vierailija
23.06.2015 |

Oon jo pitkään miettinyt tuota "Naisia ei hakata"-juttua. Tai siis, nimenomaan miehet tuntuvat olevan eniten sitä mieltä että naisia ei lyödä. Ja kun asiaan kysyy perustelua niin se on aina se sama; nainen on fyysisesti miestä heikompi, siksi naista ei saa lyödä. Mutta onko asia näin? Jos otetaan vaikkapa 70kg mies ja 90kg nainen ja kuvitellaan heidät tappeluun niin voittaako mies aina vain koska on mies? 

Onko miehillä luonnostaan jotenkin painavampi lihas tms. että normaalipainoinenkin mies voittaa aina naisen vaikka nainen painaisia kymmeniä kiloja enemmän? Kyllä, olen hölmö kun en tajua tätä. Selittäkää. 

(Ja nyt siis oletetaan että kummallakaan ei ole mitään kättä pidempää eikä taistelulajitaustaa/ninja-skilssejä vaan molemmilla aseena vain oma itsensä.) 

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä urheilullinen nainen päihittää energiajuomalla elävän pullamössö miehen jossa ei ole tippaakaan testosteronia

Joku mainitsi ihmisen heikot kohdat. Nyrkkeilyssä leuka on ilmeisesti tämmöinen ja pallea.

Minun tarina on ehkä vähän off-topic, mutta perustuu näihin heikkoihin (hermopisteisiin) kohtiin. Olin vuosi sitten poikani kanssa nerf-pyssyillä sotaa. Nerf-pyssy ampuu vaahtomuovisia panoksia. Sellainen kehittyneempi versio kasariaikojen imukuppipyssystä. Siinä on hyvä olla suojalasit päässä. Sain nänniini suoran osuman ja se tyrmäsi minut täysin.

Ilmeisesti nänni on todella herkkä kohta. Yksi ammus osui siihen ja putosin maihin. Oli pakko pistää sota poikki pojan kanssa.

Jos pelkkä 7v poika saa miehen leikkipyssyllä kyykkyyn, niin uskon että naisilla on sangen hyvät mahdollisuudet puolustautua miestä vastaan.

ihminen näyttäisi olevan hermosäkki täynnä kipupisteitä. En osaa kuvailla osumaa, mutta se pudotti minut täysin.

En olisi kyennyt puolustautumaan lopulliselta iskulta nänniosuman jälkeen.

Vierailija
142/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä vanhemmista miehistä, mutta itse näin kilpaurheilijana olin opiskeluaikoina monia poikia vahvempi. Näillä pojilla tarkoitan siis niitä lyhyitä pullukoita jotka eivät ikinä harrastaneet mitään liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että nainen voi useinkin voittaa miehen kamppailussa. On paljon lihavia ja huonokuntoisia miehiä joilla ei vaan kunto riitä.

Kertaisku on vääähän eri kuin joku pitkänmatkan juoksu.

Vierailija
144/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kannattaa olla nopeat kintut ja nokkela pää. 

Vierailija
145/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu tekniikasta. Veli opetti potkuja, kun kävi karatessa. Kerran jouduin tilanteeseen, jossa jouduin kouluikäisenä puolustautumaan kahta poikaa vastaan. Potkaisin kumpaakin ja juoksin karkuun. Seuraavana päivänä jouduin opettajan puhutteluun, kun tappelen poikien kanssa. He siis rahnasivat minut penkkaan ja yrittivät repiä ja minusta tehtiin syypää. Se oli 1. kerta, kun tunsin, että oikeus ei toteudu. 

Vierailija
146/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä urheilullinen nainen päihittää energiajuomalla elävän pullamössö miehen jossa ei ole tippaakaan testosteronia

Tuolla miehellä ei ole tippaakaan testosteronia, mutta silti oikeasti kymmenen kertaa enemmän kuin naisella? Ok. Mammojen voimafantasiat täällä taas tulilla. No, suodaan naisille oma hetkensä olla keyboard warrior-amatsooneja. 

Monilla pullamössö miehillä ei testosteroni ainakaan näy missään. Hyvät tissitkin kasvaneet.

Sitä kutsutaan "lihavuudeksi" eikä testosteronittomuudeksi. 

Vierailija
147/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon videoita tilanteista, joissa känninen tai muuten raivo nainen hyökkää provosoimatta miehen kimppuun, todennäköisesti tukeutuen ajatukseen että "mies ei lyö naista"

Mitä mieltä?

Tää jostai syystä ohitetaan kommentoimatta?

Vierailija
148/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat valheessa elävät pelkurit ja valehtelijat

Vierailija
149/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon videoita tilanteista, joissa känninen tai muuten raivo nainen hyökkää provosoimatta miehen kimppuun, todennäköisesti tukeutuen ajatukseen että "mies ei lyö naista"

Mitä mieltä?

Tää jostai syystä ohitetaan kommentoimatta?

Johtuisko siitä, että täällä ei ole lisäksi muita jotka katselee netistä joiden random tyyppien tappeluvideoita. Huonompi kommentoida, kun tuollaisia ei katsele.

Vierailija
150/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt katutappelusta vai kamppailulajeista? No aivan sama, tietenkin nainen voi voittaa miehen ja helpostikin.

Vahva nainen on helposti keskivertomiestä vahvempi. Voimanostajanaistekin kyykkää ja vetää maasta yli 200kg painoja. Tietenkin yleisesti ottaen 50kg painava mies on 50kg painavaa naista vahvempi. Mutta esim voimakas 70kg nainen voi helposti olla tuota samaa 50kg miestä vahvempi.

Kamppailulajeissa nyt on tietenkin paino rajat mutta kuinka moni oikeasti kuvittelisi pärjäävänsä vaikka Eva Wahlströmille noin niinku suitsait?

Itsepuolustus ja katutappelu on taas eri juttu. Nainenkin voi pärjätä esimerkiksi juurikin potku munille, sormet silmiin, lyönti kurkkuun jne. Koko ei ratkaise.

Vierailija
151/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin läskit dunkkaa tykimmin.

Vierailija
152/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä vanhemmista miehistä, mutta itse näin kilpaurheilijana olin opiskeluaikoina monia poikia vahvempi. Näillä pojilla tarkoitan siis niitä lyhyitä pullukoita jotka eivät ikinä harrastaneet mitään liikuntaa.

Hih.

Lyhyt pullukka joka ei harrasta yhtään liikuntaa kuvastaa juurikin Naista. Kehäpäätelmänä Naiset saavat aina turpaansa. Ei se väärin ole, en minä sillä.

Vierailija
153/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähtökohtaisesti sitä mieltä, että yhtään ketään ei lyödä, sukupuolesta riippumatta.

Jos kuitenkin irrottaa tuosta moraalisesta puolesta pelkän pohdinnan kumpi voittaa mies vai nainen, niin ainahan tuo on tapauskohtaista. Itse olen normaalikokoinen, hoikka mies ilman mitään tappelukokemusta. Voin lyödä vaikka vähäisen omaisuuteni pantiksi, että häviäisin 1-1 -tappelun naisystäväni siskolle niin, että hän pyyhkisi minulla pöytää jo ensimmäisessä erässä.

Vierailija
154/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella kannattaa olla nopeat kintut ja nokkela pää. 

150 pituinen saa melko nopiaan viskoa kinttujaan jos kovaa aikoo päästä 😂 siihen kun lisää sen vakio 90kg ja ylöspäin niin koominen näky jo pelkästään pelkkänä ajatuksena. Ottaen huomioon,ettei ne läskipäät kovin älykkäitä ole. Jos olisivat, niin eiväthän ne läskejä olisikaan.

Vierailija
155/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on helppo testata vetämällä muijaa kuontaloon viikonloppuna kännissä. Se on ihan hauska urheilu.. nyrkkeily. 

Vierailija
156/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke aikana tuo asia on täysin merkityksetön. Se miehen näköinen kun saattaakin olla nainen ja toisinpäin. Mistä sitä päällepäin tietää kumpi lyö kumpaa ja kumpi voittaa? 

Vierailija
157/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että peniksellinen nainen pystyy vetämään ainakin joitain miehiä turpaan. 

Vierailija
158/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, mutta viimeksi kun olin baarissa niin joku naikkonen antoi minulle litsarin poskelle ja annoin välittömän palautteen lisauttamalla hetkeäkään epätöimättä takaisin. Tasa-arvo kunniaan tuossakin asiassa. 

Vierailija
159/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla miehellä ei ole tippaakaan testosteronia, mutta silti oikeasti kymmenen kertaa enemmän kuin naisella? Ok. Mammojen voimafantasiat täällä taas tulilla. No, suodaan naisille oma hetkensä olla keyboard warrior-amatsooneja. 

Karatekan insinöörit loivat 1900-luvun alussa kierretalopotkun (roundhouzekick)

Liike mahdollistaa sellaiset luonnonvoimat että vastaanottaja ei kykene vastaanottamaan roadhouzekickiä vaurioitumatta vakavasti.

Japanissa puhutaan mawan nimellä.

Voidaan todeta että mawa tai roandhousekick mahdollisti tasa-arvon kehittymisen planeetallamme.

Vierailija
160/335 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla pullamössö miehillä ei testosteroni ainakaan näy missään. Hyvät tissitkin kasvaneet.

Sitä kutsutaan "lihavuudeksi" eikä testosteronittomuudeksi. 

Lihavuus vaikuttaa hormoneihin,paljon.