Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksaa, kun työpari on oikeasti tyhmä? olen niin väsynyt.

Vierailija
12.09.2012 |

oikeasti, olen saanut työparikseni ihmisen, joka on tyhmä kuin vasemman jalan saapas. en ole ennen tavannut noin hölmöä ihmistä, joka ei osaa, ei ymmärrä, ei tajua.

ja hänet annettiin minulle työparikseni, jotta voimme palvella asiakkaita paremmin, ja jaksaisin...

ainut vaihtoehto kai etsiä uusi työpaikka. se vie niin mehut, kun joutuu olemaan vastuussa toisesta, joka on hölmö.

esimerkkinä voin kertoa: asiakas halusi ostaa 2kpl geishaa---työtoverini otti geishan täydestä geishalaatikosta, ja alkoi tyhmänä ihmettelemään, että mistähän hänyt nyt sen toisen sitten löytäisi...... EN VAAN JAKSA, SAATANA!!!! VOISIN HUUTAA JOKA PÄIVÄ TUSKAANI!!!!!!!!!!!!

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, ei se "tyhmä" tahallaan ärsytä. Sen sijaan te, jotka pidätte itseänne parempana kuin muut ja lyötte sanallisesti heikompaanne, te teette sen tahallanne. Hävetkää ihmishirviöt!

vaan sisäisesti huutaa tuskaansa ja pyytää apua miten kestää.

Mikä sinusta olisi oikea ratkaisu, jos tuo työpari olisi tyttäresi?

mikä olisi mielestäsi oikea ratkaisu ongelmaan, joka olisi sinun tyttäresi tässä tapauksessa?

Vierailija
42/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, ei se "tyhmä" tahallaan ärsytä. Sen sijaan te, jotka pidätte itseänne parempana kuin muut ja lyötte sanallisesti heikompaanne, te teette sen tahallanne. Hävetkää ihmishirviöt!

vaan sisäisesti huutaa tuskaansa ja pyytää apua miten kestää. Mikä sinusta olisi oikea ratkaisu, jos tuo työpari olisi tyttäresi?

mikä olisi mielestäsi oikea ratkaisu ongelmaan, joka olisi sinun tyttäresi tässä tapauksessa?

Vastaus on edellee se, että ap. vaihtaa työpaikkaa. Jos hänen kapasiteettinsa riittää muihin tehtäviin. Jollei, lienee ap. tuon yhden esimerkin sukulaispojan kaltainen - ja nyt onkin siis jo aika tajuta oma rajallisuutensa ja tutustua sen hömelön työkaverin kivoihin puoliin.

Tai sitten vaihtaa sitä työpaikkaa. Ongelma ei ole hidas työkaveri. Ongelma on ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon ihan fiksu ja osaava ihminen, mut jotkut tyypit on sellaisia että semmoinen kun on selän takana kyyläämässä ja pahimmassa tapauksessa vielä neuvomassa, en kykene suoriutumaan alkeellisistakaan työtehtävistä, minkä kanssa mulla ei olisi mitään ongelmaa, jos olisin yksin.

kuten tuolla aikaisemmin todettiin, näille tumpuloille on yhteistä, että omaasta mielestään suoriutuvat ihan hyvin. Jos kukaan ei sano, että ehi nyt meni väärin, niin luulet että teit oikein.

Entä jos se kyyläävä neuvoja on asiakas tai potilas?

Vierailija
44/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sisäisesti huutaa tuskaansa ja pyytää apua miten kestää. Mikä sinusta olisi oikea ratkaisu, jos tuo työpari olisi tyttäresi?

Vastaus on edellee se, että ap. vaihtaa työpaikkaa. Jos hänen kapasiteettinsa riittää muihin tehtäviin. Jollei, lienee ap. tuon yhden esimerkin sukulaispojan kaltainen - ja nyt onkin siis jo aika tajuta oma rajallisuutensa ja tutustua sen hömelön työkaverin kivoihin puoliin.

Tai sitten vaihtaa sitä työpaikkaa. Ongelma ei ole hidas työkaveri. Ongelma on ap.

heikköälyinen jäisi, ja terveet hänen ympärillään vaihtuisivat jatkuvasti, kun kukaan ei jakaisi heikkoälyisen työparina oloa.? oletko kentie itsekkin heikkolahjainen?

Vierailija
45/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija ei voi sietää tyhmeliini-Janitaa.

Vierailija
46/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikköälyinen jäisi, ja terveet hänen ympärillään vaihtuisivat jatkuvasti, kun kukaan ei jakaisi heikkoälyisen työparina oloa.? oletko kentie itsekkin heikkolahjainen?

Jos ja kun kyseessä on tehtävä, jossa myydään Geisha-patukoita, riittää heikkolahjaisen äö. En minä ketään ole rankaisemassa, vaan rohkaisen ap:ta ottamaan vastuun omasta elämästään.

Kirjoitustyylistäsi ja sisälukutaidostasi päätellen on sinunkin jo aika joko jatkaa niiden patukoiden myyntiä tai hankkiutua äkkiä takaisin koulunpenkille. Kipi kipi.

Vierailija
48/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisesti 36:lle. En ole paaponut tyttöä liikaa. Olen yrittänyt sulauttaa häntä yhteiskuntaan välillä jopa ihan vaan "heittämällä susien joukkoon". Surullisena tyttö on monesti tullut kotiin ja kertonut muiden kiusaavan. Ja ne kiusaajat ovat AINA oleet niitä tavallisia lapsia/aikuisia. Älyllisesti heikkolahjaisia kun ei hyväksytä osaksi tätä yhteiskuntaa MISSÄÄN. Ei ole asiaa esim tavallisien lasten tanssitunnille, kun ei pysy mukana. Heikkolahjaisille ei ole omaa harrastustoimintaa ainakaan täällä meillä päin.

Heikkolahjaiset eivät ole tervetulleita työelämään, kuten tämä ketjukin antaa ymmärtää. Jos jäävät työelämän ulkopuolelle, heitä haukutaan luusereiksi ja lusmuiksi, yhteiskunnan eläteiksi. Parisuhde ja siitä seuraavat mahdolliset jälkeläiset ovat myös kauhistus. Eihän se nyt passaa, että tyhmä ihminen lapsia hankkii, sossut nyt ainakin pitää laittaa huostaamaan lapsiparat.

Kertokaa hyvät ihmiset, minne ne heikkolahjaiset saa mennä ja mitä tehdä. Kertokaa työpaikka, minne tyhmäkin saa mennä töihin.

Niin ja vielä yksi asia. Vaikka et ap olekaan vielä kilahtanut työkaverillesi, se päivä tulee vielä. Ja voi olla, että työkaverisi on jo huomannut tuskaisen olosi ihan vain aistimalla.

Vierailija
49/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käy eri tahtiin. Vaikka kuinka sovitaan päivän kulku, niin ei onnistu. Ei voi luottaa, kun toinen jumittuu ja keskittyy epäolennaiseen. Vaikka kyseessä olisi kuinka ihana ihminen tahansa olemukseltaan ja käytökseltään, niin työpaikalla kyllä vaaditaan paljon, paljon muutakin.

Vierailija
50/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon ihan fiksu ja osaava ihminen, mut jotkut tyypit on sellaisia että semmoinen kun on selän takana kyyläämässä ja pahimmassa tapauksessa vielä neuvomassa, en kykene suoriutumaan alkeellisistakaan työtehtävistä, minkä kanssa mulla ei olisi mitään ongelmaa, jos olisin yksin.

kuten tuolla aikaisemmin todettiin, näille tumpuloille on yhteistä, että omaasta mielestään suoriutuvat ihan hyvin. Jos kukaan ei sano, että ehi nyt meni väärin, niin luulet että teit oikein.

Entä jos se kyyläävä neuvoja on asiakas tai potilas?

En tiedä onko mulla tressinsietokykyä yhtään, mutta ainakin osaan kirjoittaa sanan stressi oikein.

Ei mulla asiakkaiden kanssa ole mitään ongelmaa. Ja tajuan kyllä, jos olen tehnyt jotain väärin, aluksi kaikki tekevät virheitä uudessa työpaikassa - myös tämä mua läsnäolollaan hermostuttava ihminen (hän tuli tänne jälkeeni). Tein minäkin alkuun, nyt tiedän, etten tee enää. Mun työ on sellaista, että ne tehdyt virheet kyllä tulevat eteen viimeistään seuraavina työpäivinä ja työkaverit niistä huomauttelevat, koska se on töiden sujumisen kannalta välttämätöntä.

Tyhmänä mua pitää tuskin kukaan, joka mut oikeasti tuntee. Ammatinvalintapsykologilla joskus oikeaa opiskelualaa jahkatessa pääsin psykologisiin testeihin, joiden mukaan melkein kaikilta testatuilta osa-alueilta olin keskitasoa lahjakkaampi, heikoimmillanikin hyvää keskitasoa.

Vierailija
51/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen nuori nainen, suomi aika heikko mutta sekään ei haitannut yhtä paljon kuin hänen jatkuva mokailunsa. Kassaa sai opettaa toista viikkoa ja silloinkin piti suunnilleen kädestä pitää vielä, ettei toinen laskuta kympin tuotteesta kahta kymppiä jne. En ole koskaan nähnyt samanlaista tampiota...ja silti hänkin oli merkonomiksi Suomessa valmistunut ja tuon myyjätyön sai myös!

Vierailija
52/147 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käy eri tahtiin. Vaikka kuinka sovitaan päivän kulku, niin ei onnistu. Ei voi luottaa, kun toinen jumittuu ja keskittyy epäolennaiseen. Vaikka kyseessä olisi kuinka ihana ihminen tahansa olemukseltaan ja käytökseltään, niin työpaikalla kyllä vaaditaan paljon, paljon muutakin.

Mun työpäivän kauhistus taas on koheltava ja hoppuileva työkaveri, joka on jatkuvasti kuin tuli perseen alla tai sähikäisiä nahoissa vaikkei siihen olisi mitään tarvetta ja kiireissään vetää ovea lukkoon asiakkaan nenän edestä vaikka sulkemisaikaan on vielä monta minuuttia...jos tiedän, että ollaan samassa vuorossa, oon jo valmiiksi ihan väsynyt ja vittuuntunut. En sitä tietenkään hänelle tai asiakkaille näytä.

Varmasti ärsytän häntä ihan vietävästi, kun itse olen toisenlainen. Vallan hyvin oon omalla tahdillani saanut kuitenkin hommat hoidettua ja asiakkaat palveltua ilman että pahempia ruuhkia kasaantuisi.

Vierailija
53/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erityisesti 36:lle. En ole paaponut tyttöä liikaa. Olen yrittänyt sulauttaa häntä yhteiskuntaan välillä jopa ihan vaan "heittämällä susien joukkoon". Surullisena tyttö on monesti tullut kotiin ja kertonut muiden kiusaavan. Ja ne kiusaajat ovat AINA oleet niitä tavallisia lapsia/aikuisia. Älyllisesti heikkolahjaisia kun ei hyväksytä osaksi tätä yhteiskuntaa MISSÄÄN. Ei ole asiaa esim tavallisien lasten tanssitunnille, kun ei pysy mukana. Heikkolahjaisille ei ole omaa harrastustoimintaa ainakaan täällä meillä päin.

Heikkolahjaiset eivät ole tervetulleita työelämään, kuten tämä ketjukin antaa ymmärtää. Jos jäävät työelämän ulkopuolelle, heitä haukutaan luusereiksi ja lusmuiksi, yhteiskunnan eläteiksi. Parisuhde ja siitä seuraavat mahdolliset jälkeläiset ovat myös kauhistus. Eihän se nyt passaa, että tyhmä ihminen lapsia hankkii, sossut nyt ainakin pitää laittaa huostaamaan lapsiparat.

Kertokaa hyvät ihmiset, minne ne heikkolahjaiset saa mennä ja mitä tehdä. Kertokaa työpaikka, minne tyhmäkin saa mennä töihin.

Niin ja vielä yksi asia. Vaikka et ap olekaan vielä kilahtanut työkaverillesi, se päivä tulee vielä. Ja voi olla, että työkaverisi on jo huomannut tuskaisen olosi ihan vain aistimalla.

ei se ole kuule normaalijärkisellekkään aina helppoa.lisäksi vaatimukset ovat kovempia,kun pitää vetää perässään heikkolahjaista.ja miksi? siksi, ettei saa huomautusta OMASTA työstään.

Vierailija
54/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen työkaveri. Olen joutunut opastamaan häntä samoissa tehtävissä uudestaan ja uudestaan.

Olen tehnyt hänen puolestaan työtehtäviä. Jatkuvasti.

Lisäksi tämä tumpelo on laiska ja hidas. Kaikkeen toimintaan menee niin helvetin kauan aikaa. Tyyppi ei ole ollenkaan sopiva työhönsä.

Kaikista kauheinta tässä on se, että tämä henkilö luulee olevansa ahkera ja tarpeellinen.

Kaikki ympärillä olevat tietävät tilanteen, mutta kukaan ei voi suoraan sanoa sille, että vaihda alaa vajukki.

Vierailija
55/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on yksinkertainen: SINÄ olet väärässä paikassa, ei tuo työkaverisi. Lähde äkkiä pois myrkyttämästä työyhteisöä ja pilaamasta muiden elämää.

Taidat olla juurikin niitä jotka päästävät ne luokan reppanat kursseista läpi etteivät jää ainakaan sinun vaivoiksesi?

Jos kyse on Geisha-patukoiden myynnistä tai edes siihen verrattavissa olevasta tehtävästä, riittää ap:n kollegan älykkyys työhön hyvin. Ja jos ap katsoo olevansa tuohon liian älykäs, hän vaihtaa paikkaa tai on hiljaa.

Vierailija
56/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee ulos, vaikka ei mitään osaa. Perukoulun päätötodistukseen se 5 on pakko antaa, vaikka mitään ei osaisi ja amikseen pääsee heittämällä alle 6:n keskiarvolla.

Ja sitten sieltäkin valmistuvat, vaikka ei osaa MITÄÄN. Tuttullla kmapaajalla oli työharjoittelussa tyttö, joka ei koko harjoittelun aikana tehnyt, eikä osannut mitään, ei yksinkertaisintakaan juttua, mutta sille oli kuulemma PAKKO kirjoittaa se työtodistus harjoittelusta.

Oikeasti olisi reilumpaa olla päästämättä läpi ja näille, jotka ei suoriudu koulusta, pitäisi järjestää jotain muita tukitoimia. Nyt ovat samalla viivalla työkkärissä oikeesti osaavien kanssa, ja vaikka työtä saisiat, niin eivät niistä oikeesti suoriudu.

Vierailija
57/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tapaiset ihmiset ovat pahin pelkoni tyttäreni puolesta. Hän on älyllisesti heikkolahjainen ja lähestyy sitä ikää, kun ammattia pitäisi valita. Koko elämänsä ajan ollaan yritetty kannustaa ja saada aikaiseksi hyvä itsetunto, mutta tuollaiset ap:n ja muutaman tähän ketjuun vastanneen kaltaiset ovat uhkana romuttaa vuosien työ tylyttämällä heikompaa.

Olen työskennellyt tällaisen henkilön kanssa ja ihan ok olisi ollut muuten, mutta hän alkoi suuttua neuvomisesta vaikka teki väärin asioita. Ei myöskään jaksaisi opettaa ainavaan uusia juttuja, kun kyllästyi niin nopeasti samaan tehtävään. Ei se ilkeydestä johdu vaan nimenomaan oma jaksaminen on koetuksella.

Vierailija
58/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät itse tajua olevansa tyhmiä. Ovat siis niin tyhmiä, että eivät osaa arvioida omaa työsuoritustaan.

Muut jotuvat kärsimään toisen tyhmyydestä. Esimiehet vain hymistelevät. Jos tällainen vajaa on vielä vakkarina, niin ei pääse edes eroon koko rististä.

Vierailija
59/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaisia on yllättävän paljon aika hyvissäkin työasemissa. Ovat monesti kovia puhumaan ja esittämään parempaa kuin ovatkaan.

Todellisuudessa hiljaisemmat työkaverit tekevät hiljaa omat ja tyhmän työt. Tällöin ongelma on vaan tämän kiltin ja hiljaisen työkaverin ongelma. Valitettavasti

Vierailija
60/147 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa hiljaisemmat työkaverit tekevät hiljaa omat ja tyhmän työt. Tällöin ongelma on vaan tämän kiltin ja hiljaisen työkaverin ongelma. Valitettavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän