Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko anaaliseksin harrastaminen kuinka harvinaista/ yleistä?

Vierailija
12.09.2012 |

Puhuttiin ystävien kesken anaaliseksistä ja se ei kuulu meistä yhdenkään petipuuhiin. Meitä oli neljä hyvin toisensa tuntevaa ystävystä paikalla ja olemme aiemminkin puhuneet avoimesti kaikesta.

Pari ei ollut kuullutkaan, että joku nainen edes voisi antaa anaaliseksiä ja minä sekä yksi toinen oltiin vanhanaikaisia ajattelultamme, joten ei kumpaakaan anaalit kiinnosta.Oikeastaan likaisuus siinä inhottaa minua ja kipu. Myönsin näin.

Kaveriotoksemme on tietysti pieni pohtimaan anaaliseksiä naisen kannalta, joten jäin miettimään, onko tuo sitten kuinka yleistä kuitenkaan harrastaa anaaliseksiä. Oma mieheni ei ole koskaan ehdottanut ja näitten naisten mukaan miehelle osoitetaan ovea, jos ehdottaisi.

Ja jokaisella pitkähkö parisuhde takana ja lapsia.

Parisuhteessa 5-20v väliltä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan M32:n vastausta. Tämähän on vanha ketju, ja joku oli tuolla aikanaan veikannut, että 50-60 % pareista on sitä harrastanut. Olen itse 50+ nainen, joka on ollut naimisissakin kolmesti. En ole ikinä anaalia kokeillut, enkä kokeile.Avikset eivät sen puutteeseen kaatuneet, eivätkä miehet edes ikinä sitä pyydelleet. Jos olisivat sen tehneet, niin olisi liitto päättynyt jo noitakin nopeammin :D

Vierailija
22/30 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2012 klo 18:28"]

Puhuttiin ystävien kesken anaaliseksistä ja se ei kuulu meistä yhdenkään petipuuhiin. Pari ei ollut kuullutkaan, että joku nainen edes voisi antaa anaaliseksiä

[/quote]

Pullossako olette kasvaneet! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat.

[quote author="Vierailija" time="06.11.2012 klo 22:20"]

on anaaliseksiä moneen kertaan ja tykkään.

t. Yli 30-vuotias nainen, 2 lasta ja 15 vuotta kestänyt suhde (josta naimisissa 8 vuotta)

[/quote]

Vierailija
24/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähetyssaarnaaja-asento kontra kaikki muu seksiin liittyvä.

saralla kokeilleet muutakin kuin sitä lähetyssaarnaajaa ovat kokeilleet myös anaalia. Ja olen siis ihan aikuinen nainen avioliitossa. Ei satu ja minä tykkään enemmän kuin mies eli mistään homoilusta ei ole kyse :D

Vierailija
25/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella seksielämästä ystävättärieni kanssa. En kerrassaan voisi kuvitella että kävisimme sellaisen keskustelun.

Enkä ole uskovainen, en edes kuulu kirkkoon, joku sitä kuitenkin kohta ehdottaa.

Vierailija
26/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saralla kokeilleet muutakin kuin sitä lähetyssaarnaajaa ovat kokeilleet myös anaalia. Ja olen siis ihan aikuinen nainen avioliitossa. Ei satu ja minä tykkään enemmän kuin mies eli mistään homoilusta ei ole kyse :D

muutakin kuin lähetyssaarnaajaa (mm. s/m-seksiä (aika useinkin), ulkona panemista, autossa panemista, erilaisia asentoja, apuvälineitä ja vaikka mitä. Mutta ei ole kumpaakaan ikinä kiinnostanut ruveta miksikään ruskean reiän ritareiksi. Anusta ei ole tarkoitettu jyystämiseen, siellä ei ole kulutusta kestävää levyepiteeliä niin kuin emättimessä, vaan herkästi vaurioituvaa, ohutta limakalvoa.

Vierailija
27/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hoitoalalla sitten on brutaalimpaa kielenkäyttöä tauoilla. Joudumme tyhjentämään kakkaa peräsuolesta monta kertaa päivässä ja se on yksi osa työtämme, joka ei hetkauta mitenkään.

Laitamme peräruiskeita ja vesiperäruiskeita ja käsittelemme ulosteita vaikka missä muodossa, otamme näytteitä jne.

Näistä jutuista johtuen sitten aloimme jutella siitä, että toivottavasti koskaan ei peräreiästä laiteta sisään yhtään mitään. Ja kauhistelimme ajatusta anaaliseksistä.

Vierailija
28/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on anaaliseksiä moneen kertaan ja tykkään.

t. Yli 30-vuotias nainen, 2 lasta ja 15 vuotta kestänyt suhde (josta naimisissa 8 vuotta)

Vierailija
29/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ne jotka ovat seksin

saralla kokeilleet muutakin kuin sitä lähetyssaarnaajaa ovat kokeilleet myös anaalia.

sitä, miten jotkut kuvittelevat, että "pitää" harrastaa kaikkea mahdollista. Pahin pelko on, että joku kuvittelee jotenkin rajoittuneeksi ja ei-vapautuneeksi. Säälittävää. Ymmärtäisin, jos olisit 15-v. teinityttö, mutta jos tosiaan olet aikuinen nainen, niin tuohan on suorastaan surullista.

Vierailija
30/30 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyselty suomalaisilta naisilta anaaliseksistä ja vastausten mukaan vain 5,7% harrastaa sitä säännöllisesti. Suurin osa ei ole edes kokeillut, eikä halua kokeillakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän