Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisitte tällaisesta miehen kommentista? Laihdutan

Vierailija
12.09.2012 |

ja käyn salilla ja olen välillä yrittänyt käydä lenkillä, se vaan ei oikein ota tulta alleen, salitreeneistä tykkään. Nyt sanoin miehelle aamulla, että harmittaa kun eilinen meni työmenossa eikä päässyt treenaamaan ja tänäänkin on toisen lapsen vanhempainilta ja jää taas sali väliin. Mies sanoi, että mene tunnin lenkille ja minä totesin että en jaksa juosta tuntia ja inhoan kävelyä, enkä ehtinyt jatkaa pidemmälle, kun mies tokaisi, että sitten sun pitää hankkia jotain tosi rasvaista syötävää ja röhnöttää sohvalla ilta! Siis prkl että ottaa päähän tuollaiset kommentit, ei kyllä kannusta ainakaan mihinkään!!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se tekosyy jos inhoaa juoksua ja sanoo sen ääneen?

Pelkkiä tekosyitä AP näyttää viljelevän...

Vierailija
22/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kans juoksemista, en tiä mikä siinä on mut en juokse kun cooperin testit kun sellasia on. Voin kävellä vaikka maailman tappiin asti, mutta mä en juokse metriäkään jos ei oo PAKKO. Koita rullaluistelua! JA sano sille miehelle että suksii itte sinne juoksulenkille niin sä voit vaikka jumpata kotona (kai sulla on käsipainot kotona??).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta polkupyörä niin ei tarvitse juosta...

Vierailija
24/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta polkupyörä niin ei tarvitse juosta...

Vierailija
25/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ruokkia lapset ja sali menee kiinni siten, että pois pitää olla 20.30. Tunti menee treeniin. Ja mä tosiaan menisin riemusta kiljuen salille kun vaan pääsisin.

laita se äijäsi sinne vanhempainiltaan ja mene itse salille?

Vierailija
26/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ruokkia lapset ja sali menee kiinni siten, että pois pitää olla 20.30. Tunti menee treeniin. Ja mä tosiaan menisin riemusta kiljuen salille kun vaan pääsisin.

laita se äijäsi sinne vanhempainiltaan ja mene itse salille?

Olisi saanut mennäkin jos olisi ollut kotona.

Vierailija
27/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyä inhoan yli kaiken, minusta ei turhempaa liikuntamuotoa olekaan.

et taida olla kovin valistunut?

Vierailija
28/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyä inhoan yli kaiken, minusta ei turhempaa liikuntamuotoa olekaan.

et taida olla kovin valistunut?

Tokihan siinä kulutusta tulee, mutta ei mua motivoi ajatus yhtään, että lähden vielä illalla paarustamaan tunniksi jonnekin.

Vierailija
29/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaja ei tarvitse kummempia painoja, oman kehon paino riittää. Tai voi täyttää vaikka kaksi 1,5 litran pulloa vedellä tai hiekalla niin saa edes pikkuisen lisävastuksen käsille.

Jos ei itse keksi liikkeitä niin netistä löytyy, tai voit vastaisuuden varalle nauhoittaa Tv2:n jumppia digiboksille ja tehdä niitä vaikka 2-3 peräkkäin.

Vierailija
30/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on lihava, kun ei omista polkupyörää ja inhoaa kävelyä! Siis onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät omista polkupyörää???

Vierailija
31/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jaksa olla koko ajan pönkittämässä itsetuntuoasi, kuuntelemassa loputonta kitinääsi ja myötäilemässä tekosyitäsi.

Vierailija
32/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeaa liikuntaa. Siellä kun tunti vetkutelaan ollaan äärimmäisen tyytyväisiä itseensä. Kyllä aerobinen harjoittelu on se jolla painoa saat alas, ikävä kyllä....eli kävelemään, juoksemaan jne. Miehesi osui kyllä oikeaan, tekosyitä tekosyitä...valitettavasti hyvä ja terve kroppa vaatii aikalailla töitä.

n.N40, 169cm, 52kg, 2 lasta, työ johtajana, jatko- opinnot ja kunnallisvaaliehdokkuus ;)

Vierailija
33/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan

patikoimaan metsään

leikkimään ulos lapsien kanssa

heitteleen frispiitä

pelaamaan tennistä

keilaamaa

pyöräilemään

nostamaan puntteja salille (ei jumppaan)

luistelemaan

Mitä kaikkea teilläpäin voi harrastaa?

Ei oikeasti voi olla sun liikkumiset joko jumppaa ohjattuna tai juoksemista. Kai nyt muutakin voi tehdä? Kokeile Geokätkentää!

Tai sä voit jäädä kotiin vetään sitä rasvapaskaa! Mutta älä valita ukolle, sinä olet itse liikuttamassa itseäsi, eikä sulle kelpaa mikään niin valivali on pääsi sisäinen ongelma, älä laita sitä miehen harteille.

Vierailija
34/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vuoden parhaat ulkoiluilmat ja pimenevissä illoissa on vielä se kiva juttu, että näkee ehkä vähän ihmisten taloihin sisälle :-). Siis en ole mikään naapurikyttääjä, mutta kavelylenkeillä huvitan itseäni ihastellen ihmisten pihoja ja poimien sieltä ideoita oman pihan hoitoon, ja ihanaa jos pimeänä iltana näkee okt-alueella vielä pilkahduksen kauniista sisustuksesta. Hauskinta tää on tietysti uusilla okt-alueilla, missä sisustuksetkin on usein viimeisen päälle.

Lisäksi kävelyllä voi tarkkailla luontoa ja miettiä rauhassa omia juttujaan - parhaat ideat syntyvät usein kävelylenkillä.

n40, kävelijä ja juoksija

ps. kotonakin voi jumpata, ei aina tartte mennä salille. Kyykkyjä ilman painoa pitkiä sarjoja, punnerruksia, vatsalihasliikkeitä, selkälihasliikkeitä. Mä teen usein näitä, jos en jaksa lähteä lenkille tai salille.

Vierailija
35/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ihan erilainen virkistävä vaikutus kuin sisätiloissa tapahtuvalla salitreenillä. Ja molempia tarvitset.

Sanoit, ettet voi lähteä lenkille, koska inhoat kävelyä etkä jaksa juosta tuntia. Siis hetkinen... Miksi sun pitäisi jaksaa juosta heti tunti putkeen? Juokse sen verran kuin jaksat. Kestät varmaan aikuisena ihmisenä sen, että kävelet välillä, jos et jaksa juosta. Pikkuhiljaa jaksat aina vain enemmän.

Tämä ei varmaan ole se, mitä halusit kuulla, mutta kyllä tuo vähän tekosyiden etsinnältä vaikuttaa.

Vierailija
36/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kokouksen ajaksi.

Sitten lähdet lenkille tuon jälkeen.

Sun tarttee laittaa se liikkuminen itsellesi tärkeysjärjestyksessä nyt ylös!

Onko sulla naapuria tai sukulaista joka katsoisi lapsien perään? Voisiko joku ottaa kaverikylään lapsia? Koita nyt pinnistää!

Vierailija
37/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin? Otti todella päähän kun ne lopetettiin.

Vierailija
38/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuttaa ap:n laihdutus ja salireippaus ja se on mustis ajatelleessaan että vaimo laihtuu ja nostaa punttia siellä hunksien keskellä, joten se yrittää passiivis-aggressiviisesti sabotoida asiaa tekemällä ap:lle paskan olon.

Vierailija
39/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa selittelyltä ap, valitettavasti :(. Sano miehellesi, että ostaa jonkun painosarjan/kahvakuulan kotiin, teet sitten sillä lihaskuntoliikkeitä. Kyykkyä, ojentajia, teet punnerruksia lattialla, vatsalihaksia, selkää, suorilta jaloilta maastavetoa.

Et kuulosta siltä, että olisit missään rautaisessa kunnossa, joten pienilläkin paikoilla kotitreeni on tyhjää paaaaljon parempi. Ja vaikka olisikin paremmassa kunnossa, kyllä niillä käsipainoilla vaan yllättävän paljon saa aikaiseksi ;). Vielä kun hommaa leuanvetotangon, niin avot!

Vierailija
40/60 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan kanssa lenkkeilyä mutta se menee paljon mukavammin kun kuuntelee joko radiota tai musiikkia muuten. On jopa ihan hauskaa. Ja musiikki antaa mukavasti rytmiä kävelyyn/juoksuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän