Espritiltä tilanneet, apua!!!!
Tilasin netin kautta espritiltä kengät. Maksu veloitettiin luottokortilta. Kengät ovat pienet, miten palautus hoituu? Siitä on kyllä selkeät ohjeet, mutta entä rahojenpalautus? Tiedustelin asiaa sähköpostilla, mutta minulle vastattiin englanniksi, samoin soitettaessa vastaa englanninkielinen automaatti....
Kommentit (4)
Muistaakseni se palautussumma näkyi "miinusmerkkisenä" seuraavassa luottokorttilaskussa. Eli maksoin sitä palautussummaa vähemmän Visa-laskua.
En sitten tiedä, miten hoituu, jos et käytä luottokorttia, eli ei olisi laskua, mistä vähentää.
Ja maksanut luottokortilla. Palautuksia olen tehnyt melkein yhtä paljon kuin tilauksia (tilaan usein rinnakkaiset koot, että saan varmasti oikean koon). Rahat ovat palautuneet automaattisesti aina tilille, itse ei tarvitse tehdä mitään sen eteen. VAin palauttaa tuote. Rahat ovat tulleet 2-3 viikossa ja siitä on tullut sähköpostikin vielä erikseen. Näkyy luottokortissa kai juuri miinusmerkkisenä...
Oma pakettini oli hukas melkein kolme viikkoa ja palautusaika kuitenkin vaan 14 vrk! Onneksi Espritillä joustivat TÄMÄN KERRAN. Näin ilmoittivat s-postilla just. Postin koodilla näkyy selvästi postin kulun katkenneen välillä logistiikkakeskusten välillä. Kannattaa pyytää postista kuitti, kun viet paketin palautukseen.
Kestää jonkun aikaa, mutta kyllä ne palautetaan.