Apua! Pitäisi maksaa iso perintövero, mutta verkkopankin maksuraja tulee vastaan.
Tietäisikö täällä joku, voiko summan jakaa kahteen osaan ja käyttää samaa viitenumeroa molempiin suorituksiin?
Kommentit (34)
Maksat parissa erässä eri päivinä samoin tiedoin, ei ongelmaa. Ostin auton samalla tavalla.
Siellä on myös palvelunumero, johon pyydetään soittamaan, jos pitää vahvistaa isompi summa.
Muuta se raja niin pääset paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Maksat parissa erässä eri päivinä samoin tiedoin, ei ongelmaa. Ostin auton samalla tavalla.
Sinä ostit muka auton? Kerrohan vielä millä rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä rajaa voi itse muuttaa?
S pankissa ainakin sain muutettua sitä rajaa.
Asetuksissa voi muuttaa maksurajaa. Itsellä 50 000e meni läpi
Nosta raja heti maksat ja palauta raja takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä rajaa voi itse muuttaa?
S pankissa ainakin sain muutettua sitä rajaa.
Jos haluaa maksaa yli 50000 euroa vuorokauden aikana pitää asia sopia puhelimitse.
Danske Bankissa ehdoton raja on 140000 euroa vuorokaudessa.
Kovin usein ei tämä ongelma tule vastaan. Maksa osa tänään ja loput huomenna jos ei rajat muuten riitä.
Vierailija kirjoitti:
Asetuksissa voi muuttaa maksurajaa. Itsellä 50 000e meni läpi
50000€ onkin se yleinen maksuraja. Sitä suurempia tilisiirtoja omalta tililtä ei ainakaan S-pankki anna tehdä ilman eri sopimusta.
Itse kun ostin ulkomaasta kiinteistön, siirsin useamman kerran 50000€. En muista mä oliko tuo raja vuorokausikohtainen, eli piti odottaa seuraavaan päivään. Mitään kyselyä ei siirroista tullut.
Kun sitten myin samaisen kiinteistön, koko myyntihinta tuli tilille kertasuorituksena. Eli näin päin ei ongelmaa.
Verottajalle voi maksaa useissa erissä samalla viitteellä.
Ei pankkisiirroissa ole mitään rajaa ja varsinkaan verottajalle
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin ainoa, joka tähän asiaan sotkee verottajan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainittu perintöveron maksaminen voi liittyä jollakin tapaa verottajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainittu perintöveron maksaminen voi liittyä jollakin tapaa verottajaan.
Aloituksessa sanat 'verkkopankin maksuraja' taas ei millään tavalla.
Verkkoviesti pankkiin, saat vastauksen huomenna.
Kiitos neuvoista. Maksoin puolet verosta heti ja toisen puolen pitäisi mennä maksuun huomenna eli eräpäivänä.
Oletko laittanut kympin maksimirajaksi?
Hyvän mielen ketju. Asiakysymys johon enimmäkseen asiavastauksia joiden perusteella ap sai ongelmansa ratkaistua ja kiitti vielä päälle. Tätäkin on internetissä. Kiitos!
Kyllä voi.