Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskinkertainen tekijä Kinuskikissa

Vierailija
13.05.2015 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leipomukset, joita olen Kinuskikissa-sivustolta kokeillut, on olleet onnistuneita ja ohjeet hyvät. Pidän sitä siis luotettavana, ja aina kun etsin uutta kokeiltavaa leivonnan saralla, päädyn sinne. Kiitokset Kinuskikissalle!

Vierailija
62/70 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:48"]

Hienosti Kinuskikissa on laajentanut bisnestään (kirjat, kalenteri ym.). Sivusto ja reseptit ovat helposti lähestyttäviä. Leipomukset ovat yleensä hyvin viimeisteltyjä, ei ole sottaista vaikutelmaa, mikä myös rohkaisee kokeilemaan reseptejä itsekin.

Viime aikoina on ollut kuitenkin vähän tylsempi kausi, reseptit toistavat itseään, eikä oikein mitään uutta ja kivaa ole. Tietysti Kinuskikissa on jo tehnyt niin monenlaisia kakkuja ja koristeita, että rupeaa jo olemaan vaikeuksia keksiä ihan uutta. Myös säännöllinen reseptien "julkaisupakko" voi latistaa mielikuvitusta, on vain julkaistava tietyin väliajoin jotakin, että pysyy pinnalla ja lukijat hereillä.

Minua ei itseä kiinnosta leipoa sateenkaarenvärisiä kakkuja tai keksejä. Minusta olisi virkistävää, jos Kinuskikissa julkaisisi pitkästä aikaa reseptin, jossa olisi jotain uutta MAKUA, ei niinkään mitään hassunhauskaa spiraalikuviota. Ehkä jotain eksoottisia leipomuksia eri maiden leipomiskulttuurista, kuitenkin sovellettua niin että raaka-aineet löytyy marketistakin?

[/quote]

Juuri näin. Nyt tuli TAAS uusi versio seepra-aiheesta, ja hot dog -sämpylöiden resepti oli suora lainaus Valiolta (vain siis täytteet oli "keksitty" itse).

Välillä tuntuu, että Kinuskiyhteisön kunnianhimoisimmasta annista vastaavat nykyään muut Kinuskit ja itse Kissa keskittyy vain oheistuotteiden kehittelyyn. Vaikka eihän siinäkään mitään pahaa ole, jos ideat nyt yksinkertaisesti ovat loppu, ja jollainhan se on yksityisyrittäjän tienattava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:34"]Miksi kadehtisin, osaan tehdä paremmannäköisiä tuotteita ja ammattitutkintokin löytyy.

Kinuskikissalla ei ole tietääkseni alan koulutusta, on harrastelija.

Miksi kadehtisin huonompaani?
[/quote]
Et kuitenkaan ole osannut tuotteistaa osaamistasi, et ole tunnettu, et kiinnostava etkä varmaan saa yhtä hyvää liksaakaan kuin Kinuskikissa. Siinähän niitä syitä kateuteesi löytyikin...

Vierailija
64/70 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, mitä liivateklönttejä tuos salmiakissa. Ja hyllyvälyllyvä leikattj kakkupala. Ei kiitos.

Vierailija
65/70 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, ja kateus Suomen kansallinen mentaliteetti, MUTTA miksi mielipidettä ei (tässäkään ketjussa ) saa sanoa ilman että leimautuu kateelliseksi? Onhan se ihan normaalia, että toinen pitää lihapiirakasta sinapilla ja toinen ketsupilla, ei ole oikeaa tai väärää makua. Kinuskissan leipomukset ovat juuri siitä syystä saaneet menestystä, että ovat nimenomaan kotikutoisen helppoja eivätkä liian vaativia. Leivonnan rima ei ole kenellekään liian korkealla, tässä myös mainio markkinoinnin punainen lanka. Resepteissä on paneuduttu antaumuksella koristeluun ja maku on sivuseikka,  mutta niin se pitää ottaakin, näprätään ja pidetään kivaa. Leipoessa on myös järjenkäyttö sallittu, kun alkaa miettiä, onkohan tuo jauhomäärä liikaa tähän taikinaan, niin todennäköisesti se on, ei muuta kuin vähentämään. Annetaan kinuskikissojen ja muidenkin bloggareiden ilahduttaa meitä, leivotaan hyvillä mielin:)

Vierailija
66/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti noissa instastoreissa ne helvetin kissan korvat ja nenä :) ja se puhetyyli - ei voi kuunnella

Vierailija
67/70 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen onnistunut Kinuskikissan resepteillä. Ulkonäkö on myös ollut aika lailla samanlainen kuin kuvissa, ja leivonnaiset ovat olleet maukkaita.

Vierailija
68/70 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/70 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö jotain hormoneja kun kasvot kuin miehellä??? Ei ennen olleet ihan noin miesmäiset.

Vierailija
70/70 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijähän toi on. Näkee naamasta ja kuulee teennäisestä "nais"äänestä. Toi on sitä sakkia, jotka yrittävät saada meitä muita miehiä halpaan. Tiktokit ja Instagrammit täynnä näitä hameväeksi itsensä meikanneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi