Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskinkertainen tekijä Kinuskikissa

Vierailija
13.05.2015 |

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kinuskikissalla oo alan koulutusta? No harrastelijaksi on kyl tosi taitava. Osaahan se tehdä sokerimassaruusut myös "oikein", joten tuo videolla näytetty tekniikka oli vaan toinen tapa. Simppeli ja tosi helppo, mutta niillekkin on paikkansa.

Vierailija
22/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:05"]

Meni maku kun etsin vappuna munkkiohjeita ja kinuskikissa suositteli kasviöljyä paistamiseen! yök! amatoorimäistä.

[/quote]

Tosimies paistaa munkit mobil-ykkösessä?

Kasvi se on kookoskin.

[/quote]

kookos on hedelmä, toope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:12"]

Meni maku kun etsin vappuna munkkiohjeita ja kinuskikissa suositteli kasviöljyä paistamiseen! yök! amatoorimäistä.

[/quote]

Kasvi se on kookoskin.

[/quote]

[/quote]

ööö..... loistoargumentti :D

Vierailija
24/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:12"]

[/quote]

Kasvi se on kookoskin.

[/quote]

[/quote]

ööö..... loistoargumentti :D

[/quote]

öööö, oletko ihan daiju? Tsekkaa omat kommenttisi.

Jessus mitä idareita tällä palstalla pyörii.

Vierailija
25/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Kinuskikissa ei ole ammattikondiittori? On kyllä taitava harrastelija sitten. Ja tämä harrastelija on tunnettu ja suosittu bloggaaja ja kirjojakin tainnut tehdä, mites ammattilainen ap, montako kirjaa sulta on ilmestynyt? Entä montako lukijaa blogissasi? Onko sulla oma konditoria?

Vierailija
26/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hyvän bisneksen hän on harrastelijapohjalta saanut luotua joten jotakin on selvästi tehty oikein. Jos noin kismittää niin ammattilainen on hyvä ja perustaa oman blogin ja yrittää päästä samaan. Kinuskikissa on ainakin leipomisen suhteen ajan hermolla ja on osannut brändäämisen taidon ja hänellä on hyvä esteettinen silmä etenkin leipomusten koristelun suhteen.

Vierailija
27/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se ammattilaista vituttaa kun itseoppinut harrastaja päihittää omalla alalla. Se vaan, että jos heittäytyy haukkumaan ja keskittyy menestyvimpien haukkumiseen, ei se oma status sillä nouse. Käy päinvastoin. Otapa ap haasteena tuo ja pistä paremmaksi mutta omilla taidoillasi, ei kateellisella mustamaalaamisella. Onko susta siihen? Vai piisaako sun taidot vain palstoilla nimettömänä mollaamiseen?

Vierailija
28/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Kasvi se on kookoskin.

[/quote]

[/quote]
Kookos on luumarja

Vierailija
29/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kinuskikissa on just hyvä! Inspiroi kokeilemaan uusia juttuja! :) Netti on pullollaan blogeja ja varmasti myös ammattilaisten sellaisia - lue ap niitä! Jätä Kinuskikissa meille amatööreille. Ei se taito vaan se tekemisen ilo! :)

Vierailija
30/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän kadehdin kaikkia hyviä sokerileipureita ja mahtavia nettisivustoja.
Mutta osaan asennoitua kateuteeni sillä tavalla ,että löydän myös omasta elämästäni kivoja asioita.

On hyvä muistaa "Kukaan ihminen ei saa kaikkea ja joutuu luopumaan joskus kaikesta".

Vierailija
31/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin hyöty on juuri se, että keskinkertaisuudet pääsevät pinnalle. Ilman nettiä ei kukaan edes tietäisi kinuskikissasta. Kukaan ei tietäisi näistä tosi-tv-tähdistä persekuvineen. Jos joku osaa hyödyntää taitojaan saamalla kuuluisuutta netin kautta, niin sehän on hyvä.

Kotileipurit ovat iäisyyden leiponeet hyviä leivonnaisia hiljaisuudessa. Netti tuo mahdollisuuden tuoda teoksiaan julki ja oikealla markkinoinnilla voi päästä kuuluisaksi. 

Samaahan on nykyään liikuntablogitkin. Keskinkertainen maratoonari jos osaa kirjoittaa vetävästi, hän saa julkisuutta ja pääsee kuuluisuuteen. Tai joku fittnestyttö. Vetävällä kirjoitustyylillä ja hyvillä kuvilla tavallisesta tytöstä tuleekin kuuluisa.

Paljon on blogeja ja leipureita ja puntinnostajia, mutta jotain he osaavat kirjoituksissaan tehdä toisin, koska saavat julkisuutta. Eikä se mikään huono asia ole. Se on uusi markkinointkeino, missä keskinkertaisuudet pääsevät pinnalle.

Vierailija
32/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän Kinuskikissasta, koska tällainen keskinkertainen voi hyvin pystyä melkein samaan. Sillä on hyvät ohjeet ja nättejä kuvia blogissa, ja koska minulle leipominen on harrastus enkä tee sitä verenmaku suussa, se riittää vallan hyvin. Itse pidän häntä taitavana, jos AP olet parempi, laita toki sinäkin kuvia niin saadaan me keskinkertaisetkin ihailla!

Vierailija
33/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä ne kinuskikissan jutut on hieenoja, mutta suurin osa ei kyllä näytä syötäväksi kelpaavalta. Esim tuo kermaruusuvideon kakku ei mun mielestä näytä syötävältä.
.
videoissa en huomannu vikaa, enkä tajunnu, mikä siinä seeprakakussa meni väärin, mutta mä tykkään sellaisesta vanhanaikaisesta peruskonstailemattomasta leipomisesta, en oo niin noihin perehtyny.. joku kinuskikissan suklaa-banaani-persikka-täyte oli aika äkkimakea kokemus, ku miehen sisko sellaisella oli kermakakun täyttäny..

Vierailija
34/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskikissa on hyvä esimerkki siitä, että jotkut tekee, jotkut narisee - ap esimerkki viimeksimainitusta.

Vierailija
35/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kondiittori ja tulen sillä ihan hyvin toimeen. Ihailen Kinuskikissan taitoa markkinoida itseään. Hänen salaisuutensa on juurikin kotikutoiset ja kotoisat ohjeet ilman ammattilaisten juttuja. Reseptit ovat helpommin lähestyttävissä kuin olisi leipurin ohjeet. Kotileipuri saa ihan varmasti resepteistä intoa ja jotain irti. Siihen en sitten ota kantaa, että millaisia ne ohjeet ovat käytössä, leivon mieluummin omilla resepteilläni. Intoa ja tsemppiä kotileipureille!

Vierailija
36/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain samaa mieltä ap:n kanssa. Olen kokeillut useita kinuskikissan reseptejä ja päätynyt aina jonkun muun ohjeisiin, yleensä joko maun tai leivosten koostumuksen vuoksi. Koristeluideat sen sijaan on todella hyviä! Onpahan kiva yllättää sukulaiset ja kaverit omilla ohjeilla mitkä maistuu ja näyttää hyvältä :)

Vierailija
37/70 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 37:n kanssa. Olen muutaman kakun tehnyt Kissan ohjeilla, mutta pettynyt tunkkaiseen makuun. Kauniita kyllä ovat ja Kissa itse minusta taitava.

Vierailija
38/70 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah... Kinuskikissa on upea ja kaunis nainen, ap ei taida sitä olla

Vierailija
39/70 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:34"]Miksi kadehtisin, osaan tehdä paremmannäköisiä tuotteita ja ammattitutkintokin löytyy.

Kinuskikissalla ei ole tietääkseni alan koulutusta, on harrastelija.

Miksi kadehtisin huonompaani?
[/quote]
Koska sulla ei ole mainetta ja mammonaa?

Vierailija
40/70 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leipuri enkä edes kauheasti harrasta leipomista mutta ei tuo nainen videolla mikään ammattilainen ole. Mikä on vaan hyvä, näyttää toisillekin että ei ole pakko olla kauhean sorminäppärä saadakseen kuitenkin aikaan ihan hyvän näköisiä leivonnaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan