Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

??? KESÄKUISET 2013 ???

Kommentit (286)

Vierailija
81/286 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regalo: No voih! Mutta kiertopäiväsihän ei ole vielä täynnä. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei täti tulekaan.

Merette: Vou! Hyvä merkki, jos täti ei ole vielä saapunut! nyt pidän peukkuja pystyssä, että saat siirtyä minun kanssani kesäkuisten odottajien puolelle.

ON: Vieläkin tukevasti raskaana. Olo on kuin heinäseipäällä. Tämän väsymyksen ja pökkelön olotilan päälle iski vielä karmea flunssa kurkkukipuineen ja yskineen. Jostain luin, että monesti alkuraskaudessa flunssat ovat yleisiä, kun elimistön vastustuskyky laskee vastaanottaessaan uutta elämää. En oikein uskalla vielä täysillä iloita tästä siunatusta tilasta, sillä näin alussa kaikki on niin epävarmaa. Aika paljon kuitenkin hymyilyttää.

Kaikille onnea matkaan tasapuolisesti!

Vierailija
82/286 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mulla teoriassa vois olla vielä mahdollista plussata tässä kierrossa, mutta en vaan jaksa uskoa siihen. Massuoireet on hävinneet täysin eikä muitakaan plussaan viittaavia merkkejä ole ilmaantunut. Parempaa onnea ensi kierrossa, tosin pahoin pelkään että se on taas se kierto jolloin en ovuloi ollenkaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/286 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavilta kuulostaa teidän oireet :-)

Ja onnea plussasta, Makkarakeitto! Saanen kysyä, mistä noin mainio nikki? ^^) Hauska!

ON: Itse vasta jännäilen ja odotan ovista, ei ole vielä kuulunut. Tikutkin loppuu huomenna, eikä oo vielä ovista bongattu.. Huoh. Satuin tänään mittaamaan verenpaineen. Yleensä se on tosi hyvä eli melkein tasan 120 ja 80. Tänään se oli 105 ja 56. Eli huimasti matala. Mistähän moinen? Tänään olen ollut ja syönyt ihan normaalisti, enkä tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Olokin on ollut ihan normaali.

Onko muilla ollut heittoja verenpaineessa?

btw, vähän ohi aiheen, mutta viisaudenhammasta pukkaa oikeelle puolelle alas. :-D Tosi kiva olla naama turpeessa. Ai ihanaa. Hyvä kun pystyy syömään. Hihi.

Vierailija
84/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee omaa napaa, en kykenen mihinkään muuhun. Aamulla sanoin miehelle, että kohta alkaa vuoto kun mahassa on juuri sellainen tunne. Menin vessaan, mutta mitään merkkejä ei tädistä näkynyt joten kaivoin testin esiin ja tässä tulos!!!! Nyt jonkun pitäisi nipistää ja herättää tästä unesta, taidan tehdä huomenna vielä toisen testin ollakseni täysin varma.

Merette pää ihan sekaisin

Vierailija
85/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti onnentoivotukset! Huippua!!

Vierailija
86/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merette: ONNEA!!!!!! Upeat viivat siinä, wautsi wau!!!

Bella: tsemppiä, toivotaan, että ovis nyt kuitenkin ilmaantuu. Pistäkää talletusta kuitenkin varmuuden vuoksi. Eihän sitä tietty välttämättä joka kuukausi ees ovuloi tai se voi tulla myöhemminkin.

Verenpaineista en osaa sanoa, itselläni se on luontaisesti niin matala. Tiiän toki mikä sen saa nousemaan =D. Mutta laskusyistä en osaa sanoa mtn. Ja joo, viisurit on sitten kyllä vihoviimeinen asia. Voimat sulle!

ON: kurkku karheena heräsin jo yöllä ja vetäsin huivin kaulaan lämmittämään loppuyöksi. Muutenki nukuin huonosti ja suunnittelin kuopuksen uutta huoneen sisustusta aikani kuluksi. Ihan perus-ei-tärppiä-olo jatkuu, joten perjantaiksi ootan tätiä saapuvaksi. Silloin saapuu myös ystävä yökylään, joten ei siinä pahasti ehdi surra.

Sadepäivän terkuin lasten kanssa saunomaan suuntaava Roxymama kp22 dpo8.

Vierailija
87/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MERETTE ja MAKKARAKEITTO!!!! ja tarrasukkia jotta pysyy pienet kiinni!

Roxy toivottavasti noi kurkkukivut olis kuitenkin raskausoireita!

nyt on niin väsy etten jaksa kommentoida, ollaan menty koko päivä..

ON: Tänään näytti lh huippua eli ovis olis huomenissa.. Tänään oli niin kiire ettei ehditty kyllä mitään. Eilen touhuttiin ja huomenna pitäis ehtiä (toivottavasti)

Minni kp 12/26(28)dpo -1

88/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten minäkin liittyä joukkoonne- olen taustaillut jo jonkin aikaa ja yrittänyt pysyä pois mutta ajattelin nyt että samapa nyt loppukierrosta liittyäkin :) Olen palstaillut jo muutamia kuukausia täällä, voi olla että jotkut muistaneekin...

Nyt on siis kp 23/26-30 ja selvä ovis oli kp14 (ensimmäistä kertaa myös semmoisten limojen kera joita ei ennen olekaan ollut!!) Kauheita PMS-oireita pukkaa päälle, hieman hankala sanoa onko tärpännyt kun PMS oireet samat kuin raskausoireet :D Älytön rintakipu on jälleen riesana ja alavatsanippailut... Pupuiltiin juuri edellisiltana ennen ovista;)

Kovasti onnea Makkarakeitolle ja Meretelle! Toivottavasti mukaanne liittyy usemapikin.

89/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yk4.

Vierailija
90/286 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat viivat Merette!

Voisiko joku siirtää aikaa reilulla viikolla eteenpäin, kiitos. Ei malttaisi odottaa.

Kultatyttö kp17/27

91/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea juttu, onnea teille! Saas nähdä kuinka pitkä plussapino vielä saadaan aikaan!

Mulla laskujen mukaan ovis oli nyt viikonloppuna. Eikä tosiaan ollut juuri mtn nippailuja tms. Kun vertaa viime kiertoon. Mutta kyllä on puuhailtu ja talletettu siihen malliin, ettei ainakaan yrityksen puutteesta voi nyt jäädä kiinni. Mieskin naureskeli, että onneksi lähden tänään yövuoroon.

Niin on syksyistä jo, mutta pidetään me mieli kesäisenä! Kaikille puuuuuuh niitä plussapuhureita!

92/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Täällä itku pääsi tuosta plussakuvasta! Onnea mielettömän paljon. Tunteet ovat todella pinnassa muutenkin, itku pääsee joka käänteessä. Eilen Talenttia katsoessa vollotin niin, että mies jo ihmetteli, että mikä mulla on. Jotenkin ihan uskomattoman herkkä olo.

Meillä oli perjantaina ovis, joka tuli hieman odotettua aikaisemmin. Edellisenä yönä istutettiin kyllä vauvasiemeniä ja samoin myös ovispäivänä. Ajoitus meni siis täydellisesti.

Mulla on kaikenkaikkiaan kummallinen olo. Helpottaa lukea teidän kaikkien tuntemuksista ja "oireista". Tuntee itsensä välillä ihan hulluksi. Mulla on nippaillut eilisen ja tämän päivän vatsasta ihan kunnolla. Tuntuu kuin menkat olisi alkamassa, mutta eihän ne nyt vielä reiluun viikkoon pitäisi olla tuloillaan.

Mies on lähdössä useaksi viikoksi reissuun, joten seuraavan kierron meidän "talkoot" ovat tauolla. Toivon todella, että nyt olisi tärpännyt ja suurien toiveiden vuoksi lähestyn kovaa vauhtia hullujen huonetta :)

Hauskaa päivää kaikille.

Vierailija
93/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon alkua kaikille ja tervetuloa Mago mukaan. Tuttu nikki ootkin jo...

Yhdyn Kultatytön toiveeseen, ei tätä jaksais...

Maizaana: toivottavasti teitte oikein tuottoisat talletukset =)

Purple: teilläkin onnistunut ajoitus, hieno juttu. Toivottavasti tää alkusyksyn koleus saa aikaan oikein lämpimänä puhaltavan plussapuhurin.

Noista oireita... Oot niin oikeassa, tää oireilu on ihan kauheaa, ollut jo vuosikausia. On hienoa saada vertaistukea ja lukea, että muutkin painii ihan samojen asioiden kanssa jatkuvasti. Ihmismieli kun on niin outo kropasta puhumattakaan. Psykofyysisiä kokonaisuuksia kun ollaan niin vauvahaaveilla saa itselleen aikaan kyllä jos mitä oiretta. Mutta onneksi täällä voi ihan rauhassa kertoa tästä sekopäisyydestä, ymmärrystä löytyy kyllä =).

ON: Kurkkukipu vähän vaimeampi eli ehkä säästyn pahemmalta flunssalta... Ei kummempaa raportoitavaa omassa olossa, ei vaikka yrittäs kuvitella =D. Työviikko alkoi taas ja toivon ajan menevän äkkiä niin päästään uuteen kiertoon. Vaikka usko on nyt kyllä tosi koetuksella ja mietin tuleeko tästä ikinä mitään. Ihmeen syvissä vesissä mennään, ei taidakaan olla pelkästään pregnylin aiheuttamaa mielialan muutosta...

Noh, elämä jatkuu.

Mitäs kuuluu muille?

T. RM kp23 dpo9

94/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusesti onnea merette. :) toivottavasti kohta saadaan lisää plussia. Mulla tänään kp 28/28, saa nähdä tuleeko täti kylään vaan ei. Keskiviikkona sitten viimestään testailen jos ei tätiä näy. Oireita on kyllä ollut, mutta liekö oikeita vai vaan kuvittulua. Väsymys on ihan kauhee, aamulla ei meinaa päästä millään sängystä ylös, närästystä on yleensä yöllä ja sit nippailuja tuntuu alavatsassa varsinkin jos tekee äkkinäisiä liikkeitä, nyt voi olla vaan kuvitteellista, no jospa tämän viikon aikana selviäis onko oikeita oireita vaiko ei. Ihanaa odotusta meretelle ja makkarakeitolle. :) Emila kp 28/28 yk4

95/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellalle tsemppiä viisurin kasvatteluun. :D

Merette, kaunis plussa! Paljon onnea teille! :)

Minni: Saitteko oviksen hyödynnettyä?

Purple: Toivottavasti on tärpännyt. Nuo hukkaan menneet kierrot on tylsiä, mutta toisaalta silloin voi myös vetää vähän henkeä tämän vauvaprojektin suhteen. Kaikesta kannattaa joku hyöty ja ilo ottaa irti. :)

RM: Nyt häntä pystyyn ja hymyä naamaan! Kyllä kaikki kääntyy vielä parhain päin ja se plussa teillekin suodaan. Kenties jo tästä kierrosta kuitenkin. Oletko ajatellut milloin testata?

Emila: Plussapuhureita!

ON: Täällä ollaan RM:n tavoin hieman kipeänä. Viime yönä heräsin tosi huonoon oloon ja hetken päästä se juoksuttikin jo oksentamaan. Sitten nousi hieman lämpöä ja nyt särkee ihan järkyttävästi päätä ja selkää. Mitä tämä sitten lie onkaan, kun ei tästä mitään oksennustautiakaan kyllä kehkeytynyt. Joka tapauksessa kotona sairastan, enkä jaksa tehdä juuri mitään.

Mies tulikin jo lauantaina kotiin ja peitot heilui sekä la että su. :) Ovisoireitakin alkaa jo olla, mutta minulla on kyllä niitä joskus 5 päivääkin aiemmin. Odotellaan milloin se sitten todella iskee päälle. Sitten kellistän miehen uudestaan, vaikka olisi mikä tautiväsyolo!

Marjana kp 12/30-33 yk 30

Vierailija
96/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Itselle ei mitään erikoista kuulu. Ovulaatiotestissä viiva sitten vahvistui ja tuntemuksista sekä testin perusteella ovulaatio tapahtuisi. No, seksiä ei sitten ihan just ovulaation aikaan ollut. Ehkä liian aikaisin ja liian myöhään eli toiveet eivät ole nyt kamalan korkealla.

Mahaa turvottaa, alkaa iltapäivällä. Aamulla ei niin paha. Vähän sellainen epämiellyttävä olo vatsassa eli se johtuu varmaan turvotuksesta. Mitään sen kummempia oireita ei ole.

Vierailija
97/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mago kuulostaa hyvältä nuo sun oireet!!

Purple kuumeilu tosiaan oikeesti nostaa tunteet pintaan. Se oli mulla aivan älytöntä silloin ku kuumeilin esikoista 14 kuukautta

ja jossain lööpeissä oli että Tuksu raskaana niin mä oikeesti porasin että tuokin vielä ja mulle ei suoda.. Siis hullua mutta niin

tämä vaan välillä herkäks vetää =D

Roxy koska sä ajattelit alkaa testaan?

Emila koitahan testata jo huomenna...!!! =DD

Marjana hyvä toi sun asenne (edelleen) XD Jaksat viä kipeenä heilutella (= Ei muta ku jokatoinen päivä vaan jos kykenee olon takia (=

ON: Tänään luultavasti ovis oli ja ihan saatiin jopa hyödynnettyä XD Jee!! Nyt on taas vähä paremmat mahikset.. Vaikka että tänään kuulkaa siskot niin

jouduin kyllä ihan vonkaan.. oikeesti.. siis tosiaan voi joutua mieheltäkin vonkaan. mulla oli jotenkin sellainen käsitys että ovat kyltymättömiä.. XD

Olin siis väärässä..

Minni kp 13/26 (25-28), yk5 dpo 0

Vierailija
98/286 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista ja onnea kaikille joilla alkaa olla piinaavat päivät käsillä. Toivotaan paljon plussia :-)

Minni - Ei tuo vielä mitään ;-) Minä en sais seksiä varmaan kun kerran kuussa, jos en älyäis vongata. Ite oon meistä se aktiivisempi osapuoli. Itsekin olin ennen siinä uskossa että miehet on kyltymättömiä. Mutta eih :-D Huomasin tänäänkin, ettei miestä oikein innostas, kun sille jo vähän aiemmin petipuuhista vihjailin. Muuten antaisin ollakin, mutta kun tänään olis mahikset :/ En tiiä mikä sitä vaivaa..

ON: Tulihan se oletettu ovis sieltä. Päivän mittaan rinnat kipeytyi niin kovin että ihan paita tuntui inhottavalta. Luulin jo etten ovuloi ollenkaan. Tikut ekaa kertaa käytössä. Tosin, viimeinen tikku meni tänään ja se näytti melkein selvää viivaa, joten luulisin sen näyttävän (jos olisi tikkuja ja jatkaisin tikuttamista) vasta huomenna vahvaa toista viivaa. Eli ovis on varmaankin huomenna? Ylihuomenna? Ovisoireet alkoi tänään. Kertokaa!?

Noh, mutta minäpäs lähden tästä suostuttelemaan miestä peiton alle.. :-D

Vierailija
99/286 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut :-D Tietokonepeli oli kiinnostavampi ja tärkeämpi -.-

Toivotaan että tänään lykästäis ja ovis olis sittenkin vasta tänään!

Mä oon parina yönä nähnyt unta että oon raskaana. Toivottavasti ne on enneunia :-D kerroin aamulla miehelle, johon se tokas että tiiä vaikka olisinkin :-D mieli ois tehny sanoo että en kyllä tätä menoa raskaudu ikinä. Mutta maltoin mieleni, että tänään ois pieni mahdollisuus ees teoriassa.

Vierailija
100/286 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emila: sulla onkin jo jännät paikat. Koskas testaat vai onko jo menkkatuntemuksia? Plussatuulia sinulle!

Marjana: voi ei mikä olotila sulla =/. Ei mukavaa ollenkaan. Kiva toki se, että sait miekkosen kotiin jo lauantaina =). Oikea asenne aina vaan, peitto heilumaan!

Atiilialle ja Minnille tsemppiä, toivottavasti osui oviksen suhteen kohdalleen ja upposi =).

Bella: on kyllä harmi jos mies on pidättyväinen. On ehkä vähän väärin joutua houkuttelemaan miestä näinkin tärkeään projektiin. Varsinkin kun se miehen osuus tässä on se helpoin ja mukavin ikinä!!! Nainen joutuu sitten tekemään muun, mies saa vain polkata punkassa. HÖH. Toivottavasti saat ukon tänään touhuun mukaan ja ovis olisi vasta tänään tai huomenna.

ON: Viikonloppuna testaan. Joudun siis testaamaan vaikka vuoto alkaisikin, koska munasoluja irtosi varmuudella kaksi ja on suljettava pois se mahis, että toinen olisi kiinnittynyt ja toinen vuotelisi pois. En vaan jaksa yhtään uskoa siihen.

Kiitos tsempittelystä, kyllä se tarpeeseen tulee. Menkkaoloa nyt ei tietenkään vielä ole mutta perjantaina vuoto alkaa jos menee samoin kuin viime kierto, jossa vuoto alkoi dpo13. Viime kierrossa vuoto yllätti ihan puun takaa, odotin sitä alkavaksi vasta tiistaina (alkoi su aamuna) enkä ollut yhtään kipeä ennen vuodon alkua. Menkkakivut tuli vasta toisena vuotopäivänä ja kovana tulikin.

Tässä siis ootellaan ja ootellaan... Kurkku on karheena edelleen, eli pöpö vähän koettaa päälle. Töissä menee aika onneksi aika nopsasti =)!!

Kivaa tiistaipäivää!

RM kp24 dpo10