sato kokemuksia
Onko kukaan asunut saton vuokra-asunnoissa?
kokemuksia?
Muutto olisi edessä ja sorruin lukemaan netin kirjoituksia ja nyt alkoi kammottamaan!
Kommentit (91)
Kerran kusin SATO:n hissiin :DD olin kännissä.
Ei Saton asuntoon! Vuokrat korkeat. Vuokraavat asuntoja kelan ja sossun asiakkaille, siis yhteiskunta maksaa heidän asumisensa. Joukossa mm.huumeidenkäyttäjiä.
Meillä kanssa tuli loppusiivouksesta lasku 260€ Ja asunto siivottiin kyllä tosi huolellisesti
Jos haluaa pitää terveytensä jääkylmään betonitaloon ei kannata muuttaa- Patterit olleet jo kylmillään koko viime talven ja peli jatkuu. Hyvin kylmäsatoa kertyy kun jaksaa poimia.
Aivan sysipaska yritys. Mitään positiivista sanottavaa ei ole, negatiivista sanottavaa olisi vaikka tunnin mittaiselle luennolle vaikka alle vuoden olen tämän paskayrityksen tiloissa asunut. Vielä puoli vuotta pitäisi kärvistellä #eienääkoskaanSATOon
Näyttävät rahastavan loppusiivouksella järjestemällisesti, vaikka on huolellisesti siivottu. Onko kuinka monella muulla kokemusta tästä?
onko Sato vuoden vaihteessa korottanut paljon vuokraa????
Sato okea kusetus firma nettisivuilla ihan eri kuvat. Sitten kun menet asuntoon niin todella huonossa kunnossa eikä vastaa ollenkaan kuvia mitkä sivuilla on. Sitten kun haluat heidän tulevan tekemään remontin ka maalaamaan on todella vaikeaa. Minulle kävi näin tein rikosilmoituksen ja kustansin remontit heidän varoillaan. Koska se on rikollista laittaa harhaanjohtavia myynti kuvia. Että näin Sato on paska !!!!
Satolta saa kovalla rahalla hyviä asuntoja, vanhat kämpät lääviä.
Kuvittelin että perunat on "herneen" kokoisia, mutta kävin tutkimassa satoa niin olivat jo hirveitä möllejä.
Itse sain asunnosta muuton jälkeen 400 euron siivouslaskun ilman mitään erittelyjä mihin laskutus perustuu. Laskun reklamoinnista huolimatta siirsivät laskun perintään ja perintäyhtiölle ilmoittivat, että perintä on aiheellinen ja minulle, että virheellisesti siirtynyt perintään. Muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen, kun kyselin asiasta selvisi että, perintätoimeksianto oli siirretty lakimiesten selvitettäväksi, voidaanko siirtää oikeudelliseen perintään. Nyt odottelen kuluttajariitalautakunnan kommenttia asiaan.
Mä olin ihan tyytyväinen Satoon kunnes posti toi loppulaskua..
Kannattaa loppusiivouksessa kiillottaa ihan kaikki viemäriputket ym. Saton hinnastossa koko huoneen siivous / korjaustyöt ovat ihan maltillisia hintoja. Mutta loppulaskussa osiin jaettuna olikin sitten jo satasia enemmän...
Sato vastuullisena vuokranantajana ei ota kantaa, näin se vaan menee ja urakoitsijalla on vapaus laskuttaa ihan mitä vaan.
Toinen seikka on se, että Saton laskutusta hoitaa Ropo capital, laskun eräpäivää saa siirrettyä pari viikkoa. Maksusuunnitelmia eivät tee eikä pidempää maksuaikaa myönnä.
Olen ennenkin tehnyt loppusiivousta joten tämmöinen lasku todellakin yllätti. Kuluttajaneuvonta auttakoon minua.
Sato ihan paska yrittävät kusetta kaikessa minkä voivat. Varsinkin muutto siivouksessa tuli lasku perään vaikka oli täydellisesti siivottu. Muutenkin kusettavat kaikessa missä haluavat. Jos satolle muutatte joudutte tavalla tai toisella kusetetuksi.
Tuttu asui kaksiossa. Vuokra yli 1100€/kk. Rapussa suurin osa ulkolaisia joille Kela maksaa vuokran.
Tuttu tuli muistisairaaksi. Pyysi apua useammalta suunnalta, ei selvinnyt enää vuokrasta. Ei saanut avustusta. Työssä ollessaan painoi pää punaisena useaa työpaikkaa samaan aikaan. Nyt eläke oli sossun mukaan niin hyvä ettei tarvitse tukea. Kun vuokranmaksupäivänä ei ollut koko rahaa maksaa vuokraa, tuli 5€ muitutus, heti perään 50€ maksu ja vielä 5€ eli näitä 75€ laskuja oli tullut yli 90v vanhukselle jolla ei sähköpostia, ei nettiä.
Älkää koskaan missään nimessä muuttako satoon. En saanut itse normaaleja tuloja ja vuokra jäi maksamatta. En saanut mitään kehoituksia vuokranmaksusta vaan suoraan uhattiin oikeuskäsittelyllä ja kaliilla oikeuskuluilla. Olen maksanut säännöllisesti kaikki vuokrat ja nyt ilman omaa syytäni jäi maksamatta ja heti uhattiin oikeuskäsittelyllä yms. Rikos on niin mittava että joudun oikeuteen ja maksamaan vuokrarästit sekä oikeuskulut. Tämä on nyt se ihana hyväsuomi pravoo!
Me ollaan asuttu kahdesti Sadon asunnoissa ja asutaan siis nytkin. Me valittiin Sadon asunto, mikä sopi meidän kukkarolle. Ollaan asuttu hyvissä taloyhtiöissä, joissa on myös omistusasuntoja. Rauhallista on ja siistiä, ei häiriöitä! Jos jotain huoltoa vaativaa asunnossa, ollaan saatu asia korjattua ihan seuraavana päivänä. Muuttaessa ei ole negatiivista palautetta loppusiivouksesta, joka toki tehty asianmukaisesti. Eräs ystäväni muutti Sadon asuntoon, jossa oli jotain sotkua ollut, mutta ottivat heti yhteyttä ja saivat siivouksen ja kaikki oli kunnossa muuttohetkellä.
Samaa!
Hain opiskelijaasunnon, koska näkövamman takia Vantaalta on vaikeaa päästä - eksyn helposti. Heidän sivulla vain talojen kuvat, ihmettelin, miksi. Ok, sain tarjouksen Pohjois-Haagassa ja kävin katsomassa Minulle oli kirjoitettu, että 17 neliötä, mutta oli tyhjä huone,jossa mahtuisi vain sänky ja pöytä... okei, mitä vielä opiskelijalle tarvitsee? Halusin jo muuttaa, koska suora tie junalle ja 3 pysäkiä Rautatieasemalle. Mutta se vuokraemäntä sanoi outoja juttuja. Niin, junan ja paikan välillä on puisto. Koska olen EU kansalainen, pitää aloittaa etsiä työtä, mutta en etsi, koska kuka haluaisi eksyvää työntekijää, joka on myöhässä ensimmäisen viikon tai kaksi? Okei, kysyin, onko sitten turvallista mennä ton puiston läpi. (kun vielä alueella niin paljon epäileviä ihmisiä). Hänen hasvosta hymy heti hävisi ja sanoi, että ei tiedä. Mutta kaikki ovat opiskelijoita, 200 ihmisiä kuukaudessa muuttaa pois ja 200 tulee, eiku miksi :o Niin, googlasin vain, onko turvallinen paikka, ja törmäsin tämän blogiin.
Hometta huoneessa en nähnyt, mutta se haisi oudolta. Toinen ongelma, että minulla ei ole autoa kuljettaa kalusteet, ja Kierrätyskeskuksessa Rautatietorin ja yliopiston välillä ei myydä kalusteita. Pitää varmaan mennä työneuvontaa, pikkuhiljaa alkaa etsimään ja toivoa,että opin reittia hyvin (juna, bussi, sitten kävelymatka). Odotan sitten, mitä HOAS tarjoo.
Mekin saatiin loppusiivouslasku yli 300€ ja siivottiin huolella.Maksattavat moniongelmaisten sotkut näköjään.En suosittele
Sato on osakeyhtiö jolle ihminen ei ole ihminen vaan kaupantekoväline
100 euroa yhden lasioven puhdistuksesta!!!