sato kokemuksia
Onko kukaan asunut saton vuokra-asunnoissa?
kokemuksia?
Muutto olisi edessä ja sorruin lukemaan netin kirjoituksia ja nyt alkoi kammottamaan!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ei Saton asuntoon! Vuokrat korkeat. Vuokraavat asuntoja kelan ja sossun asiakkaille, siis yhteiskunta maksaa heidän asumisensa. Joukossa mm.huumeidenkäyttäjiä.
niin muutkin vuokranantajat tekevät, paitsi tässä ketjussa parjatut yksityiset ei useinkaan. näissä suurissa vuokraajafirmoissa ongelma on kasvottomuus ja liian iso yritys. silloin vain tuloksella on merkitystä. kaupunkien omat vuokratalofirmat vähän samanlaisia
Ei Sato asumista kirjoitti:
Meillä kanssa tuli loppusiivouksesta lasku 260€ Ja asunto siivottiin kyllä tosi huolellisesti
ottakaa valokuvat lähtiessänne, niin teillä on todisteita siivouksesta. kuviin aikaleimat, niin vuokranantajan voi olla vaikea selittää, että on sotkettu sivouksen jälkeen. Esim. otatte kuvat juuri asunnosta poistuessanne ja sitten poistutte asunnosta siten, että siitä jää todisteet eli esim. kuvaatte poistumisenne.
Kuvatkaa asunto, ottakaa kymmeniä kuvia. Nyt on ylen uutisissa juttu. Vuokralainen voitti hovioikeudessa. Oli pidätetty 740 euroa vuokravakuutta. Jääkaapin alta ei oltu imuroitu ja kylpyhuoneen listan päällä oli pölyä ym.
Oikeudessa vuokralaisen ottamat kuvat asunnosta ratkaisi, loppusiivous oli riittävä. Itse en tajunnut ottaa kuvia ovesta lähtiessä.
Asuin 20v. Sadon asunnossa. Kaikki meni loistavasti vaikkakin vuokra nousi aikalailla. Kun pitää asunnosta huolen ja katsoo että korjauttaa heti jos jotain sattuu. Itse olen tosi tyytyväinen ja suosittelen. Tietysti asuin ns. Kovan rahan asunnossa, enkä missään sossu tuetussa. Oli rauhallista ja mukavat naapurit. Laadusta tietysti pitää maksaa.
Oikotien ilmoituksissa ainakin epäonnistunut. Parveke täpätty kaikkiin hki asuntoihin vaikka parveketta ei olisi. Kuluttajan kiusaamista. Antaa surkean kuvan yrityksestä kun ilmoitukset päin peetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Saton asuntoon! Vuokrat korkeat. Vuokraavat asuntoja kelan ja sossun asiakkaille, siis yhteiskunta maksaa heidän asumisensa. Joukossa mm.huumeidenkäyttäjiä.
niin muutkin vuokranantajat tekevät, paitsi tässä ketjussa parjatut yksityiset ei useinkaan. näissä suurissa vuokraajafirmoissa ongelma on kasvottomuus ja liian iso yritys. silloin vain tuloksella on merkitystä. kaupunkien omat vuokratalofirmat vähän samanlaisia
Yksityiset tekee ihan samaa. Jos ihminen näkee tilaisuuden huijata niin sehän huijaa rahan himossaan. Noita epärehellisiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Asuin 20v. Sadon asunnossa. Kaikki meni loistavasti vaikkakin vuokra nousi aikalailla. Kun pitää asunnosta huolen ja katsoo että korjauttaa heti jos jotain sattuu. Itse olen tosi tyytyväinen ja suosittelen. Tietysti asuin ns. Kovan rahan asunnossa, enkä missään sossu tuetussa. Oli rauhallista ja mukavat naapurit. Laadusta tietysti pitää maksaa.
Ei se ole asunnosta kiinni ketä tuetaan vaan asukkaasta. Naapurissasi saattoi asua joku asumistuen avulla ja oli silti sinua hienompi ihminen. Minä asun omistusasunnossa. En sinun naapurissasi onneksi.
Täällä myös kilahti joku hikinen osasiivouslasku. Puunasin monta tuntia ja vaihdoin vielä kaiken lisäksi toiseen Sato asuntoon. Ottaa päähän. Muutan heti pois pysyvästi kun vuosi tullut täyteen. Aivan paska firma. Vesikin nykyään kulutuksen mukaan ja kaikki kodinkoneet vähän väliä vikisemässä jostain ongelmasta.
SATO :( ei ole juuri helpompaa tapaa hankkia itelleen päänsärkyä. Korottivat vuokraa ilman mun tietämättä, huolto ei toimi, asunto oli 25-neliöinen koirankoppi paska joka kuhisi torakoita, sokerikummajaisia ja hämiksiä ja vuokra ihan överi. Ei kannata missään nimessä muuttaa
Vierailija kirjoitti:
SATO :( ei ole juuri helpompaa tapaa hankkia itelleen päänsärkyä. Korottivat vuokraa ilman mun tietämättä, huolto ei toimi, asunto oli 25-neliöinen koirankoppi paska joka kuhisi torakoita, sokerikummajaisia ja hämiksiä ja vuokra ihan överi. Ei kannata missään nimessä muuttaa
Jaa. Että tällasen stoorin keksit. Näyttää riittävän mielikuvitusta.
Missä nyt asut, 200 neliöisessä marmorilinna penthousessa vai?
On. Siivosin ja konttasin 2h asuntoa.tuli lasku "loppusiivous 237e ". Ei ollut edes siivottavaa.ihan sika firma.