Missä asiassa teini-ikäisesi koetteli viimeksi hermojasi?
Kommentit (6)
ja minua hävettää viedä teini soittotunneille, jos teini ei osaa läksyjään. Teini ei kuitenkaan missään nimessä halua lopettaa soittoharrastusta.
Mulla on nyt kaksi teiniä ja kaksi on jo sen iän ohittanut. Ai niin, jäi tuo yksi teini kiinni pari vuotta sitten koulussa tupakoinnista, mutta ei mulla tainnut hermot siitä kiristyä.
Mulla on nyt kaksi teiniä ja kaksi on jo sen iän ohittanut. Ai niin, jäi tuo yksi teini kiinni pari vuotta sitten koulussa tupakoinnista, mutta ei mulla tainnut hermot siitä kiristyä.
Tyttö ei siis suostu käyttämään kumpaakaan. No, keskustelun päätteeksi lukitsin pyörän kettingeillä ja munalukolla ja sanoin että tyttö sitten viedään ja haetaan koulusta omalla kyydillä. Lupasinpa vielä huutaa perään että "äiti rakastaa ja muista syödä tukevasti että jaksat".
Huutamiseksi se ei mennyt vaan totesin nuo asiat ihan normaalilla äänellä. Katsotaan tuleeko tyttö illalla sanomaan että lupaa käyttää kypärää ja heijastinta. =D
joka maksaa useita satoja euroa, kaikilla kuulemma sellaiset eikä voi enää mennä mihinkään jos pitää halppislaukkua käyttää
:=DDDD
ensin koetteli hermoja, nyt tuolle ei voi muuta kuin nauraa, laukun ostakoon jos itse säästää tai muuten hankkii rahat, mutta meillä vanhemmilla ei tuollaiseen väskyyn ole rahaa.