Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestitäänkö vastaamattomuudella, ettei toinen ole tärkeä?

Vierailija
19.07.2025 |

Itselle tulee sellainen fiilis, kun vastaamiseen menee useita päiviä. Helposti on mennyt jopa kuukausia

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tärkeille ihmisille vastataan nopeasti 

Vierailija
2/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Jos esim höpötän jtn,tai mies esim niin ei välttämättä vastata mtn vaikka luetaan viestit. Ihmisillä eri käytäntöjä.

Vierailija
4/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu myös rasittavalle odotella vastausta. Toinen kyllä haluaa ollen tekemisissä, mutta vastaaminen vain kestää

Vierailija
5/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siitä vähän sellainen viba että "siitäs saat tästä näin kun näät että luin viestin mutten vastaa".

Vierailija
6/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Jos esim höpötän jtn,tai mies esim niin ei välttämättä vastata mtn vaikka luetaan viestit. Ihmisillä eri käytäntöjä.

Ymmärrän toki, ettei tarvitse vastata. Mutta on se tylyä jos vastaamiseen, jopa viikko 

Vierailija
7/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamaan pyrin muutaman tunnin kuluessa mikäli mahdollista. Tavan olen oppinut työni kautta, sillä työssäni viestinnän tulee olla täsmällistä, nopeaa, dokumentoitavissa olevaa, jäljitettävää sekä aikataulutettua. Vastausviestiä odotan kuitenkin 2 viikkoa, koska kaikki eivät toimi näin. Toisaalta jos minulta ei kahteen viikkon ole tullut viestiä, ei titä tule jatkossakaan.

Vierailija
8/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarkoituksella, minulla vastaaminen kestää kauemmin jos on ns kuulumisien vaihtoa viestit ja pitää keskittyä kirjoittamiseen. Asioihin on helppo kommentoida nopeasti.

Vierailija
9/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Vastaamattomuuteen on monia mahdollisia syitä.

Vierailija
10/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yleensä vastataan niillekin, jotka eivät ole tärkeitä.

Vierailija
11/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tu uviestit perille.

Vierailija
12/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yritetään viestiä sitä, että ei olla itse jotenkin epätoivoisesti kiinnostuneita toisen seurasta. 

Joskus käy vaan niin, että lukee viestin, ei pysty vastaamaan kun jotain on meneillään, ja sitten se unohtuu. Silloin sillä ei viesti yhtään mitään. 

Vierailija
13/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että eräs ihminen jätti vastaamatta minulle tuosta syystä. Sitten sain kuulla, ettei hän ollut vastaillut muillekaan. Se ei tietenkään tarkoita, että olisin hänelle tärkeä, mutta luulen että ainakin ne muut ovat.

Vierailija
14/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TULE VIESTIT PERILLE.

Vierailija
15/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sama tunne. Tai jos toinen on epämääräinen, lyhyt, ei reagoi. Ellei tiedä ettei ole ollut aikoihin paikalla että oikeasti muuta.

Vierailija
16/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saatan vaan unohtaa ja vastaan sitten joskus. Ei tarkoita sitä ettei ystävä olisi rakas. Onneksi mun ystävät ymmärtää, jos niillä on jotain tärkeetä ne pommittaa puheluilla niin kauan että vastaan.

Vierailija
17/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Jos ei ihminen kiinosta nii ei vastaa. Oon tullu siihen tulokseen että antaa olla monet kerrat. 

Vierailija
18/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus ei automaattisesti viesti viestin odottajalle yhtään mitään.

Vierailija
19/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus saatan vaan unohtaa ja vastaan sitten joskus. Ei tarkoita sitä ettei ystävä olisi rakas. Onneksi mun ystävät ymmärtää, jos niillä on jotain tärkeetä ne pommittaa puheluilla niin kauan että vastaan.

Et tarkista viestejä etkä soita takaisin? Miten vastuuton voi olla?

Vierailija
20/32 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIESTIYHTEYS ON SULJETTU. osittain