Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko vanhemmiltasi sen mitä verottomana saa 3 vuoden välein antaa?

Vierailija
09.09.2012 |

Mun äiti antaa mulle ja veljelleni 3 vuoden välein 3999e. Matkustellaan lähinnä niillä rahoilla. Kiitos äiti!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille lapsilleni kyllä laitan rahaa.

Vierailija
2/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle, pärjään hyvin omilla tuloillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti antoi eläessään aina 500 euroa joululahjarahoja ja synttärilahjaksi rahaa, mutta ei noin isoja summia. Ihme, että pieneläkeläinen pystyi mitään antamaan.

Vierailija
4/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kotoa 17½v iässä ja sen jälk olen saanut 200mk ja siitäkin piti tehdä virallinen velkakirja ensin.

Ainiin, sain minä mieheni kanssa häälahjaksi muutaman satasen.

Vierailija
5/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen ja elän itse tienaamillani rahoilla. Perjantaina meni autokauppaan 70ke. Kyytsään kärryllä mm. köyhää äitiäni.

Vierailija
6/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani käyttävät rahansa mukavaan elämään, ulkomaanmatkoihin ja sijoitusasuntoihin. Minä ja perheeni olemme erillinen taloudellinen yksikkö.

Vierailija
7/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan jo yli 40v. Vanhemmat toivovat että järjestely sopii meille koska eivät halua jakaa rahaa verottajan kanssa.

Vierailija
8/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veron päälle pitäisi maksaa veroa, kun raha on hankittu rehellisesti työllä ja pääomalla. JOhan siitä on valtio kertaalleen siivunsa vetänyt.

Vierailija
9/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tiennyt, etta nain monet aikuiset lapset saa.

Vierailija
10/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa aina välillä jotain, mutta ei tosiaan noin paljoa. Miehen vanhemmat sen sijaan mielellään maksavat meitä reissuihin jne. välillä.

Vierailija
11/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tiennyt, etta nain monet aikuiset lapset saa.

ja maksaneet talonsa jo aikoja sitten, eivät välitä matkustelusta ja muusta. Järkevämpäähän se on nyt eläessä antaa vähän kerrallaan, kuin joskus vuosikymmenten päästä ja silloinkin verottajalle osa. Itsekin annan sitten aikanaan myös jo aikuisille lapsilleni.

Vierailija
12/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa, äidilläni ei ole mahdollisuuksia antaa tuollaisia summia. Isäni on huomattavan varakas mutta on sitä mieltä että omillaan on pärjättävä vaikka mikä olisi eli ei anna killinkiäkään. Viimeksi kun kävi kylässa toi kolmelle lapselle yhden yhteisen suklaapatukan jaettavaksi..

Vierailija
13/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät anna mitään, eivät auta edes hädässä, koskaan en ole saanut apua esim lastenhoidossa. Ovat varakkaita, mutta tylyjä, piittaamattomia ja pahansuopia.

Eivät välitä tipan vertaa ainoista lapsenlapsistaan, lapseni eivät ole saaneet yhtään lahjaa, ei edes ristiäisissä. Tapaavat meitä kerran viidessä vuodessa, puoli tuntia.

Vierailija
14/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme vanhempien eläessä aina käteisellä useita tonneja vuodessa, niinpä heidän kuoleman jälkeen veroja emme maksaneet penniäkään. Vanhempamme olivat viisaita, pienistä tuloista oli jo valtio saanut osansa.

Vierailija
15/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin hoitomaksuja.

Vierailija
16/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta itkeä, että perheitä verotetaan liikaa ja samalla itse tehdä kaikkensa, että vero% pysyy korkealla ja osa verotettavaksi laskettavasta tulosta jää verotuksen ulkopuolelle.

Vierailija
17/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin hoitomaksuja.

anopin eläkkeet sitten menee?

Vierailija
18/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat hyvin pihejä ja tarkkoja rahoistaan. Eivät käytä itseensä eivätkä muihin ja aina toivovat jonkun muun kustantavan. Siinä ei sijoitusasunnot ja omat perinnöt auta jos on niin pihi, ettei kerran kymmenessä vuodessa ulkomailla ollessakaan suostu maksamaan pitseriassa vedestä...

Vierailija
19/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska äiti on pienituloinen eläkeläinen, eikä omista mitään, asuu vuokralla ja ihan kädestä suuhun elää. Isä kuollut jo, eikä siltäkään jäänyt pennin latia.

Vierailija
20/29 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun vanhemmillani ole tuollaiseen varaa. Ja lapsilisätkin meni aikoinaan ihan siihen tarkoitukseen, johon ne oikeasti on tarkoitettu: alaikäisen lapsen kuluista huolehtimiseen. Ja perinnön mukana tulee aikanaan velat ja kiinnitykset.

Meidän perheen asiat meni pyllylleen 90-luvun alun lamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä