Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni (ja minun) kaveri suuteli mua tänään :( Hitto!

Vierailija
09.09.2012 |

Kaveri tuli meille vaikka miehesi ei ollutkaan kotona, koska myös minä hän hän olemme ystäviä. Hän on ennenkin jutellut kanssani hämmentävästä elämäntilanteestaan eli vahinkoraskaudesta kännipanonsa kanssa, ja koska olimme kahden, halusi hän taas pohdiskella sitä aihetta, mm.

No, mä sitten kuuntelin ja kerroin omia näkemyksiäni. Kaveri kiitti, miten ihana mä olen, kun en tuomitse häntä ja seuraavaksi suuteli mua. Mä häkellyin siitä aika lailla ja mies pyysi anteeksi ja lähti pian pois.

Nyt mua mietityttää, mitä meidän ystävyydelle tapahtuu, meidän kolmen. Mä voin olla kyllä hiljaa ja hämmentämättä turhaan kihlattuni mieltä, mutta voikohan kaveri? Mitä tässä tilanteessa pitäisi ajatella ja tehdä?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päättää itse mitä ajattelee. Eikö kaikki haluaisi tietää jos noin on käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan, että just joo...

Vierailija
4/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän suuttuu mulle siitä, että koko juttua edes pääsi tapahtumaan? Menettääkö hän sitten ystävänsä?

ap

Vierailija
5/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustin eroa ennen joulua...

Vierailija
6/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa ja miksi. Mitä mun pitäisi tehdä? Olenko mä osasyyllinen?

ap

Vierailija
7/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole syyllinen, mutta jos jätät kertomatta voi joskus tulla ikävästi vastaan.

Vierailija
8/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastani ja mä pelkään, että hän tulkitsee tilanteen väärin. Mietin, että pitäisikö mun jutella sen kaverin kanssa ensin ennen kuin oman mieheni. En kyllä tajua, miksi hän niin teki.

ap

Vierailija
9/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisit nauttia siitä?

Vierailija
10/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muuta kuin hämmentynyt. Mistä noin päättelet?

ap

taisit nauttia siitä?

Vierailija
11/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muuta kuin hämmentynyt. Mistä noin päättelet?

ap

taisit nauttia siitä?

Vierailija
12/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me istuttiin sohvalla vierekkäin ja kaveri vain kumartui mua kohti ja suuteli. Ei hän sitä etukäteen ilmoittanut.

ap

Vierailija
13/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tekstissä kertoo että vähän nautit... muuten olisit loukkaantunut, etkä epäilisi kertoa miehellesi..

En minä sinua tuomitsemassa ole, jos sitä pelkäät

Vierailija
15/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa välttää draamaa? Miehet ovat hyviä ystäviä ja tämä kaveri on todennäköisesti yksi mieheni bestmaneista häissämme. En haluaisi mitään ikävää tai pahaa mieltä miehelleni.

ap

Vierailija
16/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaveri on aika kurjassa tilanteessa eikä varmaan tarkoittanut sitä, mitä suutelemisella yleensä tarkoitetaan. Mä koitin tukea ja lohduttaa ja hän todennäköisesti vain suhtautui vähän tunteellisesti tilanteeseen, uskoisin.

ap

sun tekstissä kertoo että vähän nautit... muuten olisit loukkaantunut, etkä epäilisi kertoa miehellesi.. En minä sinua tuomitsemassa ole, jos sitä pelkäät

Vierailija
17/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa välttää draamaa? Miehet ovat hyviä ystäviä ja tämä kaveri on todennäköisesti yksi mieheni bestmaneista häissämme. En haluaisi mitään ikävää tai pahaa mieltä miehelleni.

ap

saattaahan se olla, mutta eikö asetelma ole outo?

Teidän kahden välillä oleva kemia pitää selvittää,asia jää muuten vaivaamaan - molempia

Vierailija
18/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään ole tehnyt.

ap

Vierailija
19/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

jos haluaa välttää draamaa? Miehet ovat hyviä ystäviä ja tämä kaveri on todennäköisesti yksi mieheni bestmaneista häissämme. En haluaisi mitään ikävää tai pahaa mieltä miehelleni. ap

saattaahan se olla, mutta eikö asetelma ole outo? Teidän kahden välillä oleva kemia pitää selvittää,asia jää muuten vaivaamaan - molempia

Vierailija
20/105 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietit sitä täällä, kerta kaikki on niin selvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi