Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijäharjoittelija paikalla

Vierailija
08.09.2012 |

En vastaa kysymyksiin tulevaisuudesta vaan kuvailen sinua ja elämäntilannettasi jotenkin ja sinun pitäisi antaa siitä palaute.

Laita muutama sana, niin saan "kiinni" susta, mitä haluatkin, ja jokin nimimerkki.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aasiasta Suomeen haettu vaimo

kovin onneton

mitä näet minulle?

Mieheni on alkoholisti

asumme metsässä pohjois-karjalassa

t. Shit Wok Pan

Vierailija
42/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustajan kyky joko on tai sitä ei ole, ei siihen mitään harjoitella. Jos tarkoitat klisee-nippujen omaksumista niin siinä tapauksessa olet vain näkijähuijariksi harjoitteleva tyyppi.

Olit muuten todella ilkeä tuolle nimimerkille nti kesäheinä.

siinäs kuulit Z.. :D

nti kesäheinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva, opiskelu, työ

Siis tälle nimimerkki skorpioni :)

juhuuuuu!! Mut sivuutetaan aina näissä ketjuissa :(

Vierailija
44/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei menny nappiin

Vierailija
45/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet päässyt jyvälle ennustajien käyttämästä retoriikasta. Hyvin menee kun jatkat samalla linjalla. Käytä mahdollisimman pian "jokaiseen jollakin tavalla istuvia määritelmiä".

:D

älä ole niin pelokas sille mitä et ymmärrä. Sinä olet siellä sohvalla kauniissa kodissasi ja lasissasi viiniä. Pyykkikone sinulla päällä. Lapset nukkumassa sievästi. Kuvittelet ansainneesi kaiken ympärilläsi mutta et sinä ole. Tässä elonkierrossa sinulla materiaaliset asiat hyvin. Mutta ahneudesta joutuu maksamaan jossain vaiheessa ja sen oppiläksyn opettelemaan.

Vierellä henkimaailmaan siirtynyt vanhempi nainen.

puoli yhdeltä yöllä ja miehen kanssa ei kumpikaan pystytä migreenitaipumuksen vuoksi juomaan punaviiniä. Lapsi on ollut maailmalla jo useamman vuoden, todennäköisesti valvoo tällä hetkellä koska on töissä jenkeissä :D

Emme ole koskaan piitanneet materiasta, sen sijaan matkusteluun on kulunut suurin osa pienestä omaisuudestamme. Käyttämäsi kieli on kuin suoraan jostain huonosta romaanista ja loukkaat ihmisiä täällä varsin eriskummallisella tavalla. Henkimaailma ei varmasti tykkäisi tempuistasi ;)

Vierailija
46/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustajan kyky joko on tai sitä ei ole, ei siihen mitään harjoitella. Jos tarkoitat klisee-nippujen omaksumista niin siinä tapauksessa olet vain näkijähuijariksi harjoitteleva tyyppi.

Joku muukin nyt vastailee nimissäni. No, mitä voi odottaa av:lta la-iltana. :)

Kyllä pitää harjoitella tunnistamaan, koska henkimaailmassakin on erilaisia kanavia, että mitkä ovat luotettavia. Lisäksi kyky on JOKAISELLA mutta suurin osa on vaan sulkenut sen. Ihan hyvästä syystä.

Vierailija
47/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen legendaarinen ZÅRRÅ, minulle välitetään kuva sinusta.. Olet noin 20-vuotias ja väsynyt. Tilanne helpottaa kyllä kunhan jaksat uhmaiän (joo joo, tahtoiän) yli... Saat happea työsi kautta, koet sen voimavarana

Vierailija
48/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen legendaarinen ZÅRRÅ, minulle välitetään kuva sinusta.. Olet noin 20-vuotias ja väsynyt. Tilanne helpottaa kyllä kunhan jaksat uhmaiän (joo joo, tahtoiän) yli... Saat happea työsi kautta, koet sen voimavarana

Vierailija
49/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin nyt vastailee nimissäni. No, mitä voi odottaa av:lta la-iltana. :)

Kyllä pitää harjoitella tunnistamaan, koska henkimaailmassakin on erilaisia kanavia, että mitkä ovat luotettavia. Lisäksi kyky on JOKAISELLA mutta suurin osa on vaan sulkenut sen. Ihan hyvästä syystä.

Ei millään pahalla. Kyvyt ei vaan oikein sulla riitä ennustamiseen. Sen sijaan voisit miettiä vaikka lähihoitajan uraa.

t. oikea ennustaja

Vierailija
50/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille ja kiitos että sain harjoittella ja palautteita, niin hyviä kuin huonojakin.

Vierailija
51/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kiitos!

Vierailija
52/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuiko ZÅRRÅ oikeaan?

Vierailija
53/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin onneton

mitä näet minulle?

Mieheni on alkoholisti

t. Shit Wok Pan

puhaltavat taivaalla ja muutoksen aurat myllertävät maata. Saat happea pohjoiskarjalaisesta metsästä, josta tienaat mukavasti taskurahaa suvullesi mustikoita poimimalla. Rakkauden voima parantaa ikävät asiat, näen paljon voimaannuttavaa rakkautta ja lämpöä ympärilläsi. Sinulle ei ole suotu älyä eikä lahjakkuutta mutta olet nopea poimimaan marjoja, käytä se lahja hyödyksesi.

Vierailija
54/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin on vastaillut hyvin monelle tässä nyt nimissäni joten unohtakaa koko ketju. Minä vastasin kesäheinälle, Z:lle ja Uteliaalle.

Oikea ennustaja, minulla on jo ammatti, en ole lähihoitaja. Ole hyvä ja katso. :)

Vierailija
55/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin onneton

mitä näet minulle?

Mieheni on alkoholisti

t. Shit Wok Pan

puhaltavat taivaalla ja muutoksen aurat myllertävät maata. Saat happea pohjoiskarjalaisesta metsästä, josta tienaat mukavasti taskurahaa suvullesi mustikoita poimimalla. Rakkauden voima parantaa ikävät asiat, näen paljon voimaannuttavaa rakkautta ja lämpöä ympärilläsi. Sinulle ei ole suotu älyä eikä lahjakkuutta mutta olet nopea poimimaan marjoja, käytä se lahja hyödyksesi.

Tää oli hyvä :D

Vierailija
56/56 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, koulutus, rakkaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi