Näkijäharjoittelija paikalla
En vastaa kysymyksiin tulevaisuudesta vaan kuvailen sinua ja elämäntilannettasi jotenkin ja sinun pitäisi antaa siitä palaute.
Laita muutama sana, niin saan "kiinni" susta, mitä haluatkin, ja jokin nimimerkki.
Kommentit (56)
olet hyvin intuitiivinen nainen. Näen että sinulla on solmuja elämässäsi erityisesti ihmissuhteiden kanssa, ne ovat kompastuskiviäsi ja oppiläksyjäsi tässä elonkierrossa. Olet nuorehko nainen ja avoin, helposti asioista innostuva ihminen, toisaalta skeptinen. Sinulla kulkee vieressä lapsen henki. Oletko menettänyt lapsen vai onko se muuten vain lähelläsi ja ehkä syntyy vielä tähän maailmaan, en ole varma. Punaoranssi väri liittyy sinuun jotenkin.
kommentoin kyllä jos vastaat.
Onnellisessa asemassa, osittain pidättäytynyt, ei-tunteellinen, tiikeriäiti, menestynyt. Vaikka en ole tunteellinen, suurisydäminen kylläkin.
Mitäs sulle päin näkyy?
kommentoin kyllä jos vastaat. Onnellisessa asemassa, osittain pidättäytynyt, ei-tunteellinen, tiikeriäiti, menestynyt. Vaikka en ole tunteellinen, suurisydäminen kylläkin. Mitäs sulle päin näkyy?
tässä on joku väheksyvyys näkemisasioita kohtaan, pieni ylimielisyys.
mitä näet? olen oinas, 26, epävarma
nimim. nti kesäheinä
tässä on joku väheksyvyys näkemisasioita kohtaan, pieni ylimielisyys.
noo, mitä ihmettä? Mä just oon niin kiinnostunut näistä näkemisasioista hirveesti ja oon aina ensimmäisenä kysymässä näitä, jos on joku näkijä täällä. Höh, olenpas pettynyt..:/ enkä ole edes ylimielinen..
-k
no, minä ja haluaisin kuulla mitä sanot minusta ja minun elämäntilanteesta... Minulla on paljon asioita mielessä ja haluaisin saada jonkinlaisen selon oman pään sisällöstä
Q
Ei ole tunteellinen koska on liiankin herkkä ja tunteellinen sisällään. Pyrkii ne tukahduttamaan ja piilottamaan sisälleen. Logiikalla pyrkii selitämään liikaakin asioita koska pelkää epäjärjestystä. On riittävän älykäs tajutakseen oman hyvän asemansa koska aina ei ole ollut näin, on joutunut oman tiensä taistelemaan. Sisällä on joku traumakin. Turvallisuushakuinen ihminen. Voisi olla luovuuttakin sisällä mutta kontrolloi tavattomasti itseään. Taipumus itsetyytyväisyyteen jota ei halua huomata ehkä ylpeyteenkin joita hänestä tullaan koulimaan matkan varrella.
Näin sinusta puhutaan.
Intuitiosta en vielä niin tiedä, ehkä sitä pitäisi opetella kuuntelemaan enemmän. Hyvä tietää tuo oppiläksy, näin varmasti on. Ikää 34 ja luonnekuvaus meni aika nappiin. Kulkeeko mukana vain yksi lapsi? Henkimaailmassa mulla on monta keskenmennyttä lasta ja täällä sylissä kaksi lasta (nuorin niistä n. 2 kk ikäinen) Punaoranssia en koe omaksi värikseni lainkaan, mistähän se mieleesi tuli?
vauva, opiskelu, työ
Siis tälle nimimerkki skorpioni :)
Ei ole suotu koulutusta tai häikäisevää älyä tälle mutta lämmin sydän on. Häilyvä on, siihenkin asti että ei omaa itseään sisällään tunnista. Siksi epävarmuus. Liikaa rakastaa kissankultaa ja sillä yrittää epävarmuutta åeittää ulkonäköasiat askarruttavat vaikka voisi itseään oikealla tavalla kehittääkin. Joitakin psyykkisiä lahjoja on annettu kun vain kiinnittäisi olennaiseen huomionsa.
tämä tulee siis kanavoituna tekstinä teistä. Ottaisin palautteitakin vastaan että tiedän voinko luottaa tiedonlähteeseeni. Omaa en tähän laita.
Mieluusti kuulen, mitä näet kohdaltani.
nimim. Z