Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijäharjoittelija paikalla

Vierailija
08.09.2012 |

En vastaa kysymyksiin tulevaisuudesta vaan kuvailen sinua ja elämäntilannettasi jotenkin ja sinun pitäisi antaa siitä palaute.

Laita muutama sana, niin saan "kiinni" susta, mitä haluatkin, ja jokin nimimerkki.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin mielelläni mitä näet minusta :)

T: Nainen, 3 lasta

Vierailija
22/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suotu koulutusta tai häikäisevää älyä tälle mutta lämmin sydän on. Häilyvä on, siihenkin asti että ei omaa itseään sisällään tunnista. Siksi epävarmuus. Liikaa rakastaa kissankultaa ja sillä yrittää epävarmuutta åeittää ulkonäköasiat askarruttavat vaikka voisi itseään oikealla tavalla kehittääkin. Joitakin psyykkisiä lahjoja on annettu kun vain kiinnittäisi olennaiseen huomionsa.

käyn juuri toista ammattiatutkintoa, lukiokin alla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU! Ja alla miksi:

"Ei ole tunteellinen koska on liiankin herkkä ja tunteellinen sisällään. Pyrkii ne tukahduttamaan ja piilottamaan sisälleen."

Kyllä, tunnistan tämän eli olen ulospäin hyvinkin erilainen mitä sisäisesti.

"Logiikalla pyrkii selitämään liikaakin asioita koska pelkää epäjärjestystä."

Kyllä, ehdottomasti!

"On riittävän älykäs tajutakseen oman hyvän asemansa koska aina ei ole ollut näin, on joutunut oman tiensä taistelemaan. Sisällä on joku traumakin. Turvallisuushakuinen ihminen."

Kyllä näin on. Eli nykyinen tilanne on onnellinen, mutta pohjamudissa käyty ja muutama elämänkokemus joista on jäänyt jälki, traumaksikin voi kutsua.

"Voisi olla luovuuttakin sisällä mutta kontrolloi tavattomasti itseään. Taipumus itsetyytyväisyyteen jota ei halua huomata ehkä ylpeyteenkin joita hänestä tullaan koulimaan matkan varrella."

Joo, voisi olla luova, mutta järkipuoli ja käytännöllisyys voittaa :) Sekä siinä pitäisi laittaa ne tunteet peliin. Ja vaikka en haluaisi, tuo loppukin taitaa olla totta...

"Näin sinusta puhutaan."

Mitä tarkoitat tuolla? Kuuletko ikäänkuin asioita minusta ja siksi sanot että noi puhutaan?

Tuntuu, että näit hyvin tilanteeni. Jos vielä tulee jotain niin kuulisin mielelläni. En ole koskaan uskaltautunut näkijälle, vaikka olen kiinnostunut. Katsos, turvallisuushakuinen ei halua keikuttaa venettä :)

Vierailija
24/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi kulkee. Kaikki eivät jää rinnalle vaan jokaisella oma tiensä.

Vierailija
25/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet päässyt jyvälle ennustajien käyttämästä retoriikasta. Hyvin menee kun jatkat samalla linjalla. Käytä mahdollisimman pian "jokaiseen jollakin tavalla istuvia määritelmiä".

:D

Vierailija
26/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suotu koulutusta tai häikäisevää älyä tälle mutta lämmin sydän on. Häilyvä on, siihenkin asti että ei omaa itseään sisällään tunnista. Siksi epävarmuus. Liikaa rakastaa kissankultaa ja sillä yrittää epävarmuutta åeittää ulkonäköasiat askarruttavat vaikka voisi itseään oikealla tavalla kehittääkin. Joitakin psyykkisiä lahjoja on annettu kun vain kiinnittäisi olennaiseen huomionsa.

käyn juuri toista ammattiatutkintoa, lukiokin alla..

Miten heitti noin häränpyllyä? ja niinkuin mä toivoin :)

Vierailija
27/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on siis vaikea selittää: minulle siis sanotaan teistä asioita ja vaikutelmia näytetään. Itse en koe näitä keksiväni.

Vierailija
28/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet päässyt jyvälle ennustajien käyttämästä retoriikasta. Hyvin menee kun jatkat samalla linjalla. Käytä mahdollisimman pian "jokaiseen jollakin tavalla istuvia määritelmiä".

Jokaikiselle aikuiselle muuten voi sanoa että hänellä on jokin "trauma" ja jatkaa vaikka "johtuisiko jostain tapahtumasta lapsuudessa" tai "oletko tullut parisuhteessasi petetyksi nuoruudessa", melkein 100% aikuisista on tuollaista joskus kokenut.

Muita vinkkejä on kertoa että asiakas on "intuitiivinen" (naiset rakastavat kuulla tuon sanan", "vanha sielu" (imartelee kuulijaa todella paljon, ja keski-ikäiselle kannattaa kertoa että hän ei ole varma valitsiko elämälleen oikean uran ja suunnan vaan kokee olevansa jotenkin tulevaisuutensa käännöskohdassa.

Nää on ihan mahtavia.

Vierailija
29/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen mieluusti :3

terveisin nimimerkki 23

Vierailija
30/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon utelias.

- Orvokki

Otsikkoni aiemmin oli Hei mulle kans. No. Oon tällä hetkellä aika väsynyt mutta on ollut aika hieno päivä. Elämä yleisesti kaipaa suuntaa joten olis mukava kuulla millainen kuva sinulle välittyy.

- Orvokki

Vierailija
31/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minusta?

Rouva 41

Vierailija
32/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mielenkiintoista.

Näetkö jotain vielä? Mulla on tunne että olen jossain määrin jonkinlaisessa murroksessa nyt ja itsetutkiskelu on pinnalla, joten mielelläni lukisin vielä jos sulle musta vielä kerrotaan. Tai jos on vinkkejä miten "muokata" itseään vai onko hyvä näin...

Vierailija
33/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on siis vaikea selittää: minulle siis sanotaan teistä asioita ja vaikutelmia näytetään. Itse en koe näitä keksiväni.

ja jos livenä keskustelet jonkun kanssa joka meinaa hämmentyneenä epäillä osaamistasi niin kerro että "älä keskeytä kun mulle nyt näytetään tätä ja se voi kadota koska tahansa"

Vierailija
34/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikiselle aikuiselle muuten voi sanoa että hänellä on jokin "trauma" ja jatkaa vaikka "johtuisiko jostain tapahtumasta lapsuudessa" tai "oletko tullut parisuhteessasi petetyksi nuoruudessa", melkein 100% aikuisista on tuollaista joskus kokenut.

Muita vinkkejä on kertoa että asiakas on "intuitiivinen" (naiset rakastavat kuulla tuon sanan", "vanha sielu" (imartelee kuulijaa todella paljon, ja keski-ikäiselle kannattaa kertoa että hän ei ole varma valitsiko elämälleen oikean uran ja suunnan vaan kokee olevansa jotenkin tulevaisuutensa käännöskohdassa.

Nää on ihan mahtavia.

Vierailija
35/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö miksi olen ahdistunut. T.

lisäksi olet möhlinyt talousasiasi todella pahasti.

Vierailija
36/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seitsenvuotiaan lapsen äiti, teen kahta osa-aikatyötä, olen palkittu erityisosaamisestani eräällä alalla, joka ei liity palkkatöihini.

Vierailija
37/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan mahtavia.

kuten ap teki.

Vierailija
38/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näit mut kouluttamattomana junttina? ei noihin sun näkyihis voi kuule luottaa.. Olisko sulla lahjoja muuhun?

nti kesäheinä

Vierailija
39/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennustajan kyky joko on tai sitä ei ole, ei siihen mitään harjoitella. Jos tarkoitat klisee-nippujen omaksumista niin siinä tapauksessa olet vain näkijähuijariksi harjoitteleva tyyppi.

Olit muuten todella ilkeä tuolle nimimerkille nti kesäheinä.

Vierailija
40/56 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole niin pelokas sille mitä et ymmärrä. Sinä olet siellä sohvalla kauniissa kodissasi ja lasissasi viiniä. Pyykkikone sinulla päällä. Lapset nukkumassa sievästi. Kuvittelet ansainneesi kaiken ympärilläsi mutta et sinä ole. Tässä elonkierrossa sinulla materiaaliset asiat hyvin. Mutta ahneudesta joutuu maksamaan jossain vaiheessa ja sen oppiläksyn opettelemaan.

Vierellä henkimaailmaan siirtynyt vanhempi nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme