Lue keskustelun säännöt.
Onko ihan tyhmää mennä reilu puolivuotiaan kanssa tuohon pihalle
28.11.2005 |
ihan vain keinumaan ja istuskelemaan hiekkalaatikolle? En oikein keksi muuta tekemistä ulkona, tylsää työntää rattaita tuolla lumessa.
Kommentit (2)
aikoinaan hiekkalaatikon reunalle pikkuisen kanssa. Sitä kautta oppi tuntemaan alueen muita äitejä...eipähän yksin tarvinut olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin mäkin tein; keinuin ja heijailin, käppäilin ja ihmettelin.