5.10 mennessä - 6kg mukaan!
lähteekö kukaan mukaan, juhlat tiedossa 5.10 ja yritys pudottaa siihen mennessä 6 kiloa.
ihan sama millä yrität pudottaa, itsellä käytössä kiloklubi.
Kommentit (81)
täällä töitten jälkeen klo 16 aivan järkyttävä hermokireys johtuen varmaan kun olin syönyt vaan 3 pirtelöä, no kävin tunnin reippaan lenkin ja join 4 pirtelön ja jopas ei ketuta enää yhtään ;)
tuo vanilja nutrilett on muuten paljon paksumpaa ja täyttävämpää kuin nuo mansikka/suklaa mistä lie johtuu.
- bellys
nimimerkki: Vompatti
paino: 63
pituus:168
tavoite: - 6 kg
Vompattia on nyt puolitoista kiloa vähemmän, paino tänä aamuna 61,5 kg.
mites muilla missä pyörii päivittäiset kalorit?
musta tosi hyvä toi kiloklubi.fi joka laskee nuo ruokien kalorit ja pitää taulukkoa edistymisestä :)
itellä kalorit pyörii siinä 600-800 kalorin välillä.
tän päivän ruoat tämmöset:
aamu: nutrilett suklaa juoma.
lounas: viisi lihapullaa, puolikurkkua. 2 juusto leipää.
välipala maitorahka, 1dl mustikoita, 1dl vehnälesettä.
päivällinen: 100g jauhelihaa. 225grammaa hernemaissipaprikaa. herkkusieniä puol desiä.
kalorit yhteensä 855. vettä oon juonut 2l.
minkälaisia muitten päivän ruoat?
edellisen viestin kirjoitti. ap ( bellys )
Mitat 166cm/64kg(?). Painosta en ole ihan varma kun en ole hetkeen käynyt puntarilla, mutta olossa kyllä tuntuu parikin kiloa :/ Mulla on tavoitteena päästä 61kg eli -3kg. Ihanteeni on 57-58kg, mutta näin lyhyellä ajalla en siihen edes yritä..
Mä juoksen ja yritän vähentää tätä herkkujen määrää.. Voisin herkutella sitten tuolloin kunnolla kun juhlitaan 6.10 tytön synttäreitä :)
Aura
täällä aamupaino 74,1 eilen siis 73,9liekkö syynä myöhään syöty päivällinen vai mikä ?
mutta nyt eikun kaurapuuroon syöntiin ja illasta lenkille :)
lähtöpaino. Voi elämä, miten parissa kuukaudessa saa useamman kilon?!!
siis kirjotteli äskeisen viestin.
5-6 kg vielä kun saisin pois niin olis tosi hyvä. Nyt mitat 170/72. Toisaalta mulla on nyt vuoden aikana pudonnut 7kg kun olen ns. lopettanut laihduttamisen. Melkeinpä itsekeseen ovat kilot lähteneet. Joten pelkään että jos nyt alan laihduttamalla laihduttamaan niin käykin niin että menetetytkin kilot tulee takaisin.
Minä voisin olla mukana kanssa.
Painoa on 69kg ja pituutta 155. Tavoite olisi 60 kiloon päästä eli -9kg tavoitteena. Yritän kävellä päivittäin 10 000 askelta ja aloitin jumpan kerran viikossa lisäksi. Vähennän herkkuja. Sillä se lähtee, kun on tullutkin.
olen jo kolme vuotta pudottanut painoa. Tulos 0 kg. Jos nyt vihdoin, kun saa kilpirauhasarvot oikealle tasolle, niin tulosta tulisi.
Ilmoittakaas jo tähän asti ilmoittautuneet omat nimimerkkinne niin tiedetään kuka meistä on kukin:)
itsellä pituus 167,5 ja paino nyt 66,5 ja tavoite oli alle 60 mutta aloitetaan nyt tuosta 6kg 5.10. mennessä, siitä hyvä jatkaa:)
keinoina itsellä alkuun viikon nutraus startti ja sitten järkevästi ja kohtuudella syöden (vähäkalorista ja terveellistä, runsaammin protskua ja turhuudet pois ja PALJON vettä:)
lisäksi lenkeillen
Amalia
mun viestin kirjoituksen aikana tulikin jo monta jotka niitä nimimerkkejä kaipasi myös:)
Bellys: Mä kanssa ensi viikon nutrilla, tsemppailaan toisiamme ja vertaillaan kokemuksia ja ennenkaikkea haetaan kanssakärsijää sitten kun tekee tiukkaa:)
mun viestin kirjoituksen aikana tulikin jo monta jotka niitä nimimerkkejä kaipasi myös:)
Bellys: Mä kanssa ensi viikon nutrilla, tsemppailaan toisiamme ja vertaillaan kokemuksia ja ennenkaikkea haetaan kanssakärsijää sitten kun tekee tiukkaa:)
Amalia
oon tosiaan viikon ollu jo noin 600 kalorilla (kananmunaa,tonnikalaa,maitorahkaa,kasviksia)
mutta tänään alkanut nutraus jossa nutrilett mansikka pirtelöitä tähän mennessä juonut 4 niin on olo kyllä todella heikohko, mutta eiköhän se tästä parin päivän sisään, ei kun runsaasti vaan vettä :)
siihen listaan jos sais kaikkien nimimerkit, alku pituus ja paino. ja ikäkin ois kiva.
- Bellys 21v, 162cm, aloituspaino: 74,0
Eli 40v., 164cm ja painoa 80kg. Aika paljon ylipainoa, huh huh.
Huomisesta nutrausta, viikon tiukka kuuri alkuun. Iltalenkkejä ja kaksi kertaa kuntosali aamuun (crosstraineri). Kaikki herkut ja superannokset pois, hyötyliikkumista ja vihreää teetä.
Nim. Papu
vielä kerkeää mukaan :)
itsellä huono olo helpottanu, vettä on tullut juotua reilu pari litraa tänään, ei ole kyllä nälän tunnettakaan onneksi ollut :)
-bellys
Huomisaaamna siis starttaa nutraus ja ikää 27 pituutta 167,5 ja painoa 66,5 ja lapsia kolme kappaletta
Jos joku toinen haluaa, niin saa minun puolestani vapaat kädet :)
Tämä vuorotyö vaikuttaa varmasti painonhallintaan jonkun verran. Yllätyuin positiivisesti kun olen toukokuusta lähtien merkannut välillä painoni kiloklubiin ja se on pysynyt koko ajan 62-63.6kg välillä. Välillä olen urheillut ja syönyt enemmän ja vähemmän.
Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että kun puntarin lukema alkaa lähestyä 64kg:a niin olo on sellainen, että herään automaattisesti katsomaan mitä suuhuni pistän.
Pari vuotta sitten sain painon 58kg ja se oli tosi hyvä! Mutta jos nyt eka tuohon 61kg ja siitä sitten uusia haasteita kohden :)
Mun tietoihin saa laittaa, että ikä on 29v.
Tilasin muuten eilen itselleni mustan pikku mekon 5.10 oleviin juhliin. (ikinä en ole mekkoa pitänyt) mekko on yhden koon pienempi mitä olin laihiksen alkaessa. Joten nyt tsemppinä mekko kaapissa jotta ei repsahduksia tule ;)
Bellys