Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5.10 mennessä - 6kg mukaan!

Vierailija
07.09.2012 |

lähteekö kukaan mukaan, juhlat tiedossa 5.10 ja yritys pudottaa siihen mennessä 6 kiloa.

ihan sama millä yrität pudottaa, itsellä käytössä kiloklubi.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toinen haluaa, niin saa minun puolestani vapaat kädet :) Tämä vuorotyö vaikuttaa varmasti painonhallintaan jonkun verran. Yllätyuin positiivisesti kun olen toukokuusta lähtien merkannut välillä painoni kiloklubiin ja se on pysynyt koko ajan 62-63.6kg välillä. Välillä olen urheillut ja syönyt enemmän ja vähemmän. Olen huomannut itsessäni sen piirteen, että kun puntarin lukema alkaa lähestyä 64kg:a niin olo on sellainen, että herään automaattisesti katsomaan mitä suuhuni pistän. Pari vuotta sitten sain painon 58kg ja se oli tosi hyvä! Mutta jos nyt eka tuohon 61kg ja siitä sitten uusia haasteita kohden :) Mun tietoihin saa laittaa, että ikä on 29v.

Vierailija
62/81 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aamupaino 72,7 kg mites muilla?

huomisen punnitusta jännäilen paljon painoa aamulla, ja paljon pudottanut tavote kutosesta ;)

-bellys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin just munkin, ja eilen söin ravintolassa :-/ Eli oon varmaan enemmän lihonut kuin laihtunut. Mä voin tehdä illalla täyttää tuon värkkäämäni ekselitaulukon, joku tässä ylempänä vielä oli, jonka lisään listaan alkutietoinensakin.

Jos vaikka klo 21:00 mennessä sais painotiedot tähän?

T. leväperse

Vierailija
64/81 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, laitetaan, mutta muutama on laittanut jo tuohon tämänaamuiseen listaan...

Läskipossu tänään 79.6 kg.

Vierailija
65/81 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan kumpi tahansa lista, missä se toinen on, kun ei pistänyt simmuun?

t. leväperse

Vierailija
66/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään joka perjantai uus ketju niin ei tarvii aina ettii missä kohin on uusin viesti :)

otsikoks sitten vaikka 5.10 mennessä laihduttajat!

se joka ensiksi kerkeää voi sen sitten aloittaa.

täällä repsahdettu nutrileteiltä :( söin 3 pirtelöä ja illasta tuli repsahdus, söin noin 1dl nuudeleita ja 1dl jauhelihaa. mutta tuo nyt ei kovin paha onneks ole, laskin kiloklubilla sen tekevän koko päivän syömisten kans yhteensä 600kaloria :) nyt vaan vettä napaan ja toivotaan että ei vaaka näytä enempää kun tänä aamuna :)

Vierailija
67/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulen laittamaan viikon tilanteen, mutta bellysille vastaus:

Olen aika lailla nutrannut säntillisesti noilla VLCD-pirtelöpusseilla ja suklaa on suosikkini. Parina päivänä olen yhden/kahden pussin sijaan syönyt marjarahkaa, jossa siis pakastemarjoja, rahkaa ja makeutusainetta. Tänäänkin oli 3 pussia pirtelöä ja 4 dl marjarahkaa, että oli edes joku eväs töissä. En kehtaa siellä pussitella, täytyy olla jotain ruokaa mukana ;)

Vierailija
68/81 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin juhlat just tuolloin. Pari vuotta sitten pudotin Jutta-dieetillä 4 viikon aikana juurikin 6kg. Eikä tehnyt edes tiukkaa. Nyt olen taas jotenkin alamaissa, eikä pysty kuin pakollisiin kuvioihin. Ptäisikö reipastua, edes teeskennellä reipasta?!

En noudata sitä nyt orjallisesti, mutta ideana on vähentää hiilarit minimiin ja lisätä proteiinia. Lisäksi alan liikkua; kävelylenkkejä tai crosstraineria kotona.

Mutta mä aloitan vasta maanantaina, että ehdin tässä hankkia eväät.

Pituus on 156cm ja paino 74kg. Voi tsiisus!

t. Jutta

Vierailija
69/81 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupaino 73,0 ei yhtään miinusta mut ei onneks plussaakaan :D tästä nutraamalla jatketaan ainakin perjantaihin..

-bellys

Vierailija
70/81 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en mitään kovaa kuuria ole vetänytkään, vähän katsonut etten herkkuja syö ja muutaman kerran käynyt juoksemassa. Olin viikonloppuna niin helpottunut, kun se 1.5kg nesteet ja synttäriherkut lähti yhdessä yössä, etten ole kauheaa stressiä nyt ottanut. Ehkäpä vedän tän ja huomisen tiukasti, että pe aamuna saa kunnon tuloksen ;)

Aura

Vierailija
71/81 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 178 cm ja painoa 76 kg. Haluaisin kovasti pudottaa tuohon 70 kg:oon ja siitä sitten myöhemmin vielä pari kiloa alle. Olen jo puoli vuotta sahannut välillä 73-76 kg. Herkkusuu kun olen, on vaikea saada painoa alas... Mutta nyt lähtee! *heittää irtaripussin seinään*

Vierailija
72/81 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt itseni possuksi. Painoa yli 60kg ja pituutta 160. Perussairauteni ei pidä tästä painosta.

Vierailija
73/81 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotus olla repsahtelematta että saa siihen taulukkoon perjantaina kunnon pudotuksen ;) nyt on jo siitä tavoite -6kilosta onneks se 1kilo jo lähtenyt:)

-bellys

Vierailija
74/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikä on 38 ja lapsia on kolme.

Huomenna on 7 päivää täynnä nutrausta, saa nähdä mitä vaaka silloin sanoo.

Vierailija
75/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aamu paino siis 73,2 eli -400grammaa eilisestä ja kyllä olen tyytyväinen ;)

Vierailija
76/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki läskipossu saannen udella miten olet nutrannut? ite siis pelkillä 5 pirtelöllä mansikka/suklaa päivä.

-bellys

Vierailija
77/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka perjantai punnitus. Oottakaa hetki, laitan kuvan siitä tänne! Keräsin siihen kaikki selkeät nimimerkilliset jotka ilmoittaneet pituutensa ja painonsa.

T. leväperse

Vierailija
78/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kaikki jotka sain kerättyä:

http://aijaa.com/s2Nndq

T.leväperse.

Otetaanko siis perjantaina punnitus, niin lisään listaan?

Vierailija
79/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taulukon tekemisestä, tuo on tosi hyvä :)

-bellys

Vierailija
80/81 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina puntari näytti 61,9kg. En varmaan ihan kuutta kiloa saa pois, mutta reippaasti alle 60 ois päästävä!

Inka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan