5.10 mennessä - 6kg mukaan!
lähteekö kukaan mukaan, juhlat tiedossa 5.10 ja yritys pudottaa siihen mennessä 6 kiloa.
ihan sama millä yrität pudottaa, itsellä käytössä kiloklubi.
Kommentit (81)
mites muilla missä pyörii päivittäiset kalorit?
musta tosi hyvä toi kiloklubi.fi joka laskee nuo ruokien kalorit ja pitää taulukkoa edistymisestä :)itellä kalorit pyörii siinä 600-800 kalorin välillä.
tän päivän ruoat tämmöset:
aamu: nutrilett suklaa juoma.
lounas: viisi lihapullaa, puolikurkkua. 2 juusto leipää.välipala maitorahka, 1dl mustikoita, 1dl vehnälesettä.
päivällinen: 100g jauhelihaa. 225grammaa hernemaissipaprikaa. herkkusieniä puol desiä.
kalorit yhteensä 855. vettä oon juonut 2l.
minkälaisia muitten päivän ruoat?
Tosin en vedä noin tiukkaa kuuria. Tarkkoja kaloreita en ole laskenut tänään (en ole kirjannut tuonne), mutta juoksupäivinä syön n. 1700-1800kcal ja niinä päivinä kun en urheile, niin tavoite on n. 1200kcal.
Aura
Olen nyt neljättä päivää nutrileteillä. Pituutta on 157 senttiä ja painoa oli neljä päivää sitten 83 kiloa. Tänään aamulla se oli 81,5 eli pudotusta on jo tullut!
Mulla on tavoitteena kahden kuukauden sisään pudotettuna 10 kiloa. Mies on sitä mieltä, että kyllä pystyn siihen. Näin neljän päivän nutrauksen jälkeen olen itsekin luottavainen - haluaisin vaan että aika menisi nopeammin.
Nyt ainakin alkuun olen ottanut suklaapirtelöä viisi kertaa vuorokaudessa ja hyvin on riittänyt. Ihmetyttää vaan noiden korkea hiilaripitoisuus. Tuossa viidessä pussissa on n. 70 g sokeria! Eikö sitä olisi voinut korvata jollain makeutusaineella? Tai tehdä mössöstä vähän vähemmän ällömakeaa?
Mutta kiva tulla mukaan tähän ketjuun! Pidetään tätä ylhäällä ja tsempataan toisiamme!
siulla jolla tavoitteena -8kg millä metodilla jos saa kysyä :) itselläkin ainakin kuus kiloa tavoite.
Tarkoituksena on alussa nutrata ja sitten siirtyä vähäenergiseen ruokavalioon max. 1500 kcal päivä.
Pimpeli
Töihin lähdössä, siksi näin aikaisena sunnuntaiaamuna...
Ihmettelen vaan sitä, miten nopeasti paino putoaa näin nutraamalla aluksi. Mitä se on? Nestettä, lihaksia? Tuskin läski näin nopeasti voi palaa? Eilen oli siis neljäs päivä ja jo 1.5 kg lähtenyt, tänään aamulla vielä -900 g lisää! Eli 80.6 näytti vaaka ja viiden päivän pudotus 2.4 kg. En toki valita mutta ihmettelen vaan. Kai se tästä hidastuu, mutta iloisena otan vastaan kaiken pudotuksen.
Yritetään tosiaan nyt tätä täysnutrausta pirtelömuodossa ainakin pari viikkoa, vielä on viikoksi pussitkin jo valmiiksi ostettuna. Noi suklaapirtelöt on ihan syötävän makuisia, liian makeita vain mun makuun. Mutta äkkiähän sen hulauttaa kurkkuunsa. Sekoittaminen vaan on vaikeaa, se jauhe ei meinaa millään liueta kun lusikalla yrittää sekoittaa, täytyy taiteilla vesi ja se jauhe pulloon ja siellä hölskytellä.
Iloista sunnuntaita kaikille, tsekkaan sivun taas huomenna aamulla viimeistään!
Terveisin,
Läskipossu
Mulla taisi olla lapsen synttäreiden jälkeisiä ruokia maha vielä pullollaan, kun eilisestä paino tullut n. kilon alas. Ehkäpä tämä on se todellisempi lähtötilanne.
Aura 166/63,6kg ja tavoite 61kg
Mitä mieltä olette, jos teen sellaisen listan, jossa näkyy kaikkien lähtöpainot? Ja jos tälle ryhmälle keksii nimen, niin voisi aloittaa aina uuden pinon/vko, niin pysytään paremmin kärryillä. Vähän niin kuin ennen vanhaan oli ainakin vauvakuume-palstalla yrittäjien listat :)
Nimimerkkini olkoon Tyyne, pituutta on 175 ja painoa 70, tuonna 64 kiloon sen haluaisin.
Aiemmin olen laihduttanut vain kaloreilla vähentämällä, eli jonnekin tuonne 1200-1400 kaloriin päiväannos. Ehkä aloitan nyt samoin.
Liikuntaakin tarkoituslisätä, suunnitelmissa juoksu tai ainakin reipas kävely sekä kahvakuulailu. Nyt olen vain ollut pitkittyneessä flunssassa niin en vielä uskalla aloittaa kovasti liikkumaan. Toisaalta sairastaminen on pitänyt ruokahalunkin kurissa.
hei se lista ja nimi juttu on hyvä idea tee vaan :)
täällä aamu paino 73,6 eli - 500grammaa eilisestä :)
-bellys
onko muutkin ottanu mittanauhalla mittoja itsestään?
Perjantaina puntari näytti 61,9kg. En varmaan ihan kuutta kiloa saa pois, mutta reippaasti alle 60 ois päästävä!
Innolla lähden minäkin mukaan! Taitaa olla samat mitat ja tavoitteet, kun Pimpelillä eli 176kg - 8kg. Liikunnalla yritän ja pitäisi lopettaa totaalisesti herkkujen syönti ja joidenkin juomien juonta!
Olisi kiva sellainen lista, josta joku mainitsi, itse en osaa tehdä.....
Voisin olla nm Helena
synnytyksestä on 1,5vkoa. Raskausaikana tuli kiloja 10, muutamassa päivässä oli lähtenyt 8kg. Nyt on siis raskauskiloja 2kg ja muuta edellistä ylimääräistä 10kg, josta haluan eroon. Mutta näin imettäessä on jatkuva nälkä niin en oikein tohtisi alkaa kuurillekaan. En silti mässytäkään mitään ylimääräistä, katsotaan lähteekö ylimääräisiä kiloja tuohon 5.10 mennessä.
eikun mukaan vaan kaikki halukkaat :)
itse just tulin koirien kanssa 40minuutin reippaalta lenkiltä jonka jälkeen join nutrilett suklaa pirtelön, aloitin tänään siis nutrauksen jolla tarkoitus olla ainakin 5 päivää, lauantaina veljen pojan synttärit siellä jos jotain minimaalista ottaa ja sunnuntaina jatkon nutriletillä jonkin aikaa.
tavoite 5 kilosta on jäljellä siis 4,6kiloa ja tsemppi on kova että voin tulla tänne 5.10 kirjottaimaan hyvillä mielin että viisi kiloa on lähtenyt:)
Bellys
Olihan tuo paino pudonnut -200grammaa eilisestä vaikka söinkin sitä jauhelihaa ja nuudelia :)
aamulla paino siis 73,0 ! Ja tasan kilo pudotettu tavoite 6 kilosta :)
Meinasin jo viime viikolla ilmoittautua, mutta en kotoa löytänytkään tätä ketjua... Täällä töissä onneksi. ;)
Aloitettu siis viikko sitten, lähtöpaino 66.4 ja tänä aamuna 65.4. Ihan ok vauhti siis, jos vaan tätä menoa jatkuu. Tavoitteena olisi päästä tuohon 60kg paikkeille tai mielellään paino saisi alkaa vitosella.
Lasken kaloreita kalorilaskurilla, tavoite 1200kcal/pvä.
t. Killa (terkkuja vanhoille tutuille :) )
Pituus on 166cm. Normaalipainossa siis tavallaan, mutta kun en ole painanut näin paljon, kuin raskausaikana, niin se vähän ahdistaa...
Killa
Meinasin jo viime viikolla ilmoittautua, mutta en kotoa löytänytkään tätä ketjua... Täällä töissä onneksi. ;)
Aloitettu siis viikko sitten, lähtöpaino 66.4 ja tänä aamuna 65.4. Ihan ok vauhti siis, jos vaan tätä menoa jatkuu. Tavoitteena olisi päästä tuohon 60kg paikkeille tai mielellään paino saisi alkaa vitosella.
Lasken kaloreita kalorilaskurilla, tavoite 1200kcal/pvä.
t. Killa (terkkuja vanhoille tutuille :) )
Mullakin on lopullisena tavoitteena päästä vitosella alkaviin lukuihin, mutta näin lyhyeen aikaan en viitsi kovin kovaa tavoitetta ottaa. Voitais tehdä niin, että 5.10 jälkeen otetaan uusi tavoite ja päivämäärä :)
Aura
piti käydä puntarilla aamulla: 61,4kg, eli puoli kiloa on lähtenyt! Olen todella tyytyväinen, kun normipainoisena on kai turha haaveilla mistään monen kilon viikkotahdista :)
Inka
Perjantaina puntari näytti 61,9kg. En varmaan ihan kuutta kiloa saa pois, mutta reippaasti alle 60 ois päästävä!
Inka
5,10 jälkeen vois ottaa uuden tavoitteen esim ? 1,12,2012 mennessä - 6kiloa ? Ehdotelkaa mikä olis hyvä uusi tavoite
bellys
Tuo miun uus tavoite vois olla kyllä ihan hyvä siinä olis tasan 8viikkoa aikaa laihduttaa kuutta kiloa.
Eli 750grammaa pitäs viikkoon pudota. Eli ei periaatteessa mikään ylitsepääsemätön tavoite.
Mitä on muut mieltä ?
Hei,
eli nyt olen viikon mennyt nutraamalla, joskus olen pirtelön korvannut marjarahka-annoksella, kalorit kuitenkin suunnilleen sen saman. Painoa on pudonnut 2.9. kg, olen tyytyväinen. Ei se tietenkään kaikki rasvaa ole, muttei varmaan ihan pelkkää lihastakaan, sillä olen yrittänyt joka päivä ulkoilla reippaasti tai muuten touhuta jotain aktiivista. Tänään olen kantanut melkein tunnin verran klapeja sisään eri tulisijoja varten.
Nutrauksella mennään vielä toinenkin viikko, sitten katsotaan miten eteenpäin. Ainakaan vielä ei töki vaan olen oikein tykästynyt suklaapirtelön makuun. Ajattelin pitää punnitukset tiistaisin ja perjantaisin, etten joka päivä hyppäisi puntarilla.
Mukavaa tiistaita!
terveisin Läskipossu
painoa lähtenyt nyt 2,7kg, tavoite olis 6.10 mennessä vielä 5kg....
Mari