Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ystävyydelle enää edellytyksiä

Vierailija
13.11.2024 |

Kun ystävä oon viimeisen kaksi vuotta pimittänyt tietoa ja valehdellut jatkuvasti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luottamuspula?

Vierailija
2/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä sinä teet päätöksen. Joko jatkatte tai sitten ette? Tietysti jokainen päättää mitä kertoo elämästään muille. 

Vierailija
4/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista asioista kyse? Pimittänyt mitä?

Vierailija
5/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse ilahtuisi, jos paljastuisi, että ystävä valehdellut 

Vierailija
6/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on ollut joku järkevä syy, niin miksei. Minulle on yksi tuttu raivonnut siitä, että hänelle olisi pitänyt kertoa asiasta, mikä ei millään tavalla koskettanut häntä. Hän oli muutenkin aika rajaton ja nuo raivarit kohtuuttomia, aivan kuin kaikki maailmassa kuuluisi hänelle ja kaiken kuuluisi kulkea hänen kauttaan

Vierailija
7/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vain ole pystynyt kertomaan. 

Vierailija
8/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole kertonut sulle kaikkia asioitaan?

Ei tarttekaan. Teet hänelle palveluksen jos ymmärrät häipyä.

Vierailija
9/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulisin kaverini raivoavan siitä että "pimitän häneltä tietoja(?)", kyseinen hlö lentäisi kaaressa ulos elämästäni.

Vierailija
10/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/5821481/ihmiset-kirjoittakaa-omaelamake…

IHMISET! KIRJOITTAKAA OMAELÄMÄKERTA ja sieltä matskua palstalle! Sinne vaan kaikkea teistä: taustastanne, lapsuudesta, kokemuksista, ajatuksista, matkoista, perheestä, lapsista, koulusta, RAKKAUSELÄMÄSTÄ, raskauksista yms... Jokainen osaa kirjoittaa oman elämänsä tarinan! Kirjoita vaikka noin viiden vuoden jaksoissa! Nyt kirjoitetaan historiaa tällä tavalla kun kukaan ei lähetä kirjeitäkään enää ja kaikki ypöyksinäisiä! Summataan elämänkertamme jättiopukseksi ja saadan historia siitäkin miten maamme kansa tuhoutui 100 vuodessa??? (kun siitä tuli demokratia???) !!! TÄMÄ ON HAASTE! Ja näin teette uskomattoman matkan itseenne!

Älä vaan luule että kukaan ei ole kiinnostunut. Olemme kaikki Kristuksen jäseniä ja muodostamme kokonaisuuden hänen ruumiissaan... 

Vierailija
11/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu niistä asioista mitä on pimittänyt ja valehdellut, ja siitä mikä on syy tällaiseen käytökseen. Joissain tapauksissa voisin ymmärtää ja jatkaa ystävyyttä, joissain en.

Vierailija
12/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö valehtelu ole aina oire jostain?

Vierailija
13/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis pimittänyt tietoa, joka olisi sinulle kuulunut (vaikuttaa suuresti sinun elämääsi ja liittyy suoraan sinuun), vai ei vain ole halunnut jakaa elämästään kaikkia yksityiskohtia kanssasi? Näillä on erittäin suuri ero.

Vierailija
14/14 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asioista, mitä pimittäny. Jos jotain sellaista mikä liittyy sinuun ja on ollut haitaksi sinulle, niin sitten ei voi jatkaa. Mutta jos se liittyy ystävän omaan elämään, ei hän siitä ole tilivelvollinen kenellekään. Eikä kenellekään tarvi kertoa omia asioitaan. Itse luotan aniharvaan, että kertoisin kaiken. En nyt valehtele tietty, jätän vaan kertomatta, mitä en halua. Saatan toki valehdella, jos joku kysyy semmoista, mitä en halua kertoa ja toisen kysymys on liian tunkeileva. Minulla on esimerkiksi yksi naapuri, joka kysyy liian tunkeilevia kysymyksiä enkä koe, että hän olisi hyväntahtoinen perhettämme kohtaan. Hänelle olen joskus kertonut muunneltua totuutta, kun kysyy asioita, joita ei kuulu kysyä. Olen oppinut, että vanha kunnon Mitä kuuluu kysymys on aina relevantti? Jokainen saa ja voi siihen vastata, mitä haluaa. Se kysymys huomioi toisen, mutta ei koskaan ole liian tunkeileva.