Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syksyssä ei ole muuta hyvää kuin se....

Vierailija
06.09.2012 |

että telkkarista alkaa tulemaan kelvollista ohjelmaa, avasin just ja eikös sieltä tule ensimmäinen kausi Sydämen asialla, JEE :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta syksyllä on ajatus kynttilöistä ja villasukista ja lämpimästä teestä. Siis tosi harvoin niitä villasukkia tulee todellisuudessa vedettyä jalkaan ja kynttilänvalossa teetä siemailtua, mutta se AJATUS siitä lämmittää. =)

Vierailija
2/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan kynttilöitä muutenkin, lähes ympäri vuoden ja teen myös käsitöitä koko ajan. En juo kaakaota, en haaveile kuumasta Stroh-kaakaosta. En pidä yhtään pimeästä, tarvitsen huikaisevaa auringonvaloa ja pihalla möyrimistä, kuumaa hellettä.

Syksylle pitää keksiä aina hätäsuunnitelma B ja C mihin ryhtyä, kun alakulo alkaa voittaa. Jos vaikka maalaisi seiniä tänä vuonna. Ostaisi pitkästä aikaa akryylivärit tai kyniä ja alkaisia piirtää/ maalata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä nousi hymy, kun juuri yks ilta (kuten monesti useinkin) vedin villurit jalkaan, laitoin kynttilän olohuoneen pöydälle ja keitin teetä ison mukillisen. Ja vielä kudoin villasukkaa illan hämärtyessä... :D se oli yhtä mukavaa kuin miltä kuulostaakin.

Mä olen täysin syysihminen. Ymmärrän toki niitä jotka pitävät kesästä ja toiset talvesta. Mielipiteitä on yhtä monta kuin on yksilöitäkin. Pidän viileydestä, siitä että saa pukea kunnolla, ei tule kuuma lenkillä tai kävelyllä, syksyn tuoksu, omenat ja marjat kypsyvät, syyskukat kuten kanervat ovat ihania... ja kun mennään pidemmälle syksyyn, huurrekukat aikaisin aamulla vielä vihreissä lehdissä on ihanaa ja se tuoksu silloin ilmassa on ihanaa. :)

Vierailija
4/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista asiaa.

Tänä vuonna on kylläkin se, että suorastaan odotan marraskuuta, koska siinä kuussa on pari todella mukavaa menoa. Mutta tosi harvinaista on.

Tulispa se kesä taas....

Vierailija
5/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä syksystä enkä talvesta.

ne ovat kuoleman aikaa.

kasvit kuolee ja luonto muuttuu rumaksi.

kevät ja kesä ovat elon aikaa. silloin minä elän.

syksyllä ja talvella kärsin ja lasken päiviä :(

ihan itkettää kun säät viilenevät!

Vierailija
6/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan usvaisia aamuja, pimeitä iltoja ja punaviiniä takkatulen äärellä. Ja saunan jälkeen tarkenee vielä istua hetken pihalla pelkkä pyyhe ympärillä.

Mutta se talvi... räntää, lunta ja vettä ensin vuorotellen ja riepottava ulvova tuuli mikä huipentuu totaaliseen kaamokseen ja alkaa kuukausien elämä pakastimessa pelkkää valkoista ympärillä... ei ole mun aikaa tuo talvi ei helk... silloin alan laskea päiviä kesään.

Ja joka kevät, kun muu Eurooppa nauttii jo t-paitakeleistä kevätkukkien keskellä ja me "nautitaan" takatalvista, mä vannon muuttavani jonnekin muualle....

Vierailija
7/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta syksyllä on ajatus kynttilöistä ja villasukista ja lämpimästä teestä. Siis tosi harvoin niitä villasukkia tulee todellisuudessa vedettyä jalkaan ja kynttilänvalossa teetä siemailtua, mutta se AJATUS siitä lämmittää. =)

Ulkonakin näin alkusyksystä, jos sattuu tulemaan aurinkoinen kuulas syyssää. Mutta se suurimman osan syksystä - varsinkin loppua kohti yleistyvä - pimeys ja märkyys ahdistaa ainakin minua. Kohta alan toivoa, että tulis jo talvi.

Vierailija
8/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun on kylmää ja pimeää. Ja lumi on inhottavaa ja kylmää sekin.

Vierailija
9/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä syksystä enkä talvesta. ne ovat kuoleman aikaa. kasvit kuolee ja luonto muuttuu rumaksi. kevät ja kesä ovat elon aikaa. silloin minä elän. syksyllä ja talvella kärsin ja lasken päiviä :( ihan itkettää kun säät viilenevät!

Mä näen niin, että luonto vaan vetäytyy, imee lehtivihreät sisäänsä, pudottaa jo kukkineet kukat, antaa kasvien levätä.

Luonto muuttuu rumaksi?? On värikästä ja vaihtuvaa, sade häätää sokerista tehdyt sisälle ja saat lenkkeillä rauhassa. Lenkille lähtiessä sauna päälle ja lenkin päätteeksi lämpimille lauteille... Sielläkin kynttilän valossa. :)

Vierailija
10/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse koko ajan olla pesemässä koiran tassuja kurasta :)

Vierailija
11/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin töihin lähtiessä ihanan raikas ilma, hyvä hengittää

Luonto on kaunis, eri värejä, saa kahistella lehtikasoissa

Illalla rennot kotivaatteet, ei ole hiki ja kuuma vaan juuri sopiva. Ja ne villasukat/pehmosukat..

Hyvän kirjan kanssa sänkyyn,kuunnella kun sade ropisee ikkunoihin

Voi hyvällä omallatunnolla olla epäsosiaalinen

Ja jos jostain syystä sattuu palelemaan niin vähän punkkua lämmikkeeksi

Vierailija
12/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ruohon leikkuu loppuu. Saa alkaa lämmittään takkaa. Mentalist alkoi.

Vierailija
13/13 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa pliisun kesän mennen tullen.

Siinä on tunnetta, joka tuntuu koko kehossa. Tuuli joka riepottelee hiuksia, punerruttaa posket, häivyttää puheen ilmaan. Puhdistaa paitsi keuhkot myös mielen. Love it!