Pienetkin alkoholimäärät lisäävät syöpäriskiä eikä turvallista rajaa ole, kertoo laaja katsaus
Kumpi on sinulle tärkeempää: lisävuodet vai alkoholi?
Kommentit (63)
Alkoholi. En halua elää vanhaksi jos elämänlaatu kärsii. Pidän nautinnoista kuten ruoasta ja alkoholista sekä seksistä. Kaikki nuo voivat aiheuttaa syöpää.
Alkoholi ehdottomasti. Olen jo 69-vuotias. Mitä minä muutamalla tylsällä lisävuodella teen?
Varsinkin, kun siitä ei mitään takeita ole. Ihmiset yksilötasolla kuolevat miten kuolevat.
Eihän tuossa mitään uutta ole. Juon viiniä silti.
Alkoholi ilman muuta on tärkeämpää.
Ihminen muuttuu raihnaiseksi ja hitaaksi n. 60v
Alkoholi. Mitä vähemmän vuosia tässä paskahelvetissä sen parempi.
Olen katkera ihmisille. Siksi haluan lisää elinvuosia jotta muut joutuvat vaihtamaan paskaisia vaippoja ja katsomaan minua kun makaan lääkkeillä huumattuna sängyssä kuolaamassa ja tuijotan seisovin tuijottavin silmin hoitajia.
Miksi sitten edelleen juot viinaa, ap?
Tästä ei saa keskustella. Alkoholin käyttäjät loukkaantuvat.
Tyly syöpäuutinen alkoholin kohtuukäyttäjille:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/132587ae-bfdc-472b-a213-0e635…
Juuri noin. Tosta syystä esim. Lemmy Kilmister kuoli syöpään 70 vuoden iässä, koska ei juonut ainoastaan yhden Jack Daniels pullon per päivä vaan myös yhden pullollisen Jim Beamia.
Hyvä viini on tärkeämpää. Syöpää Enemmän olen huolissani siitä, että kehitän siihen riippuvuuden.
”Euroopassa alkoholi aiheuttaa keskimäärin neljä syöpää sadasta. Itäinen Eurooppa nostaa keskiarvoa, koska siellä lukema on kuusitoista sadasta syövästä, Niemelä kertoo.”
todennäköosyyden pitäisi olla isompi, jotta tuohon reagoisin. Tuossa lukemassa ovat he, jotka juovat joka päivä, ja minä en juo.
Mulle se on elämä. Olen ollut aina täysin raitis, savuton ja huumeeton 50-v nainen. En ymmärrä ihmisiä, jotka pitivät mitään alkoholia !!! Se on SAIRAUS !!!!!! Jos ette jo tiiä. Ja vain hävyttömät ihmiset juovat alkoholia. Narsistit. Hullut. Se on vika niissä NS kavereista silloin aikoinaan. He pakottivat sut ryyppäämään, et,olisit heidän kaveri. VÄÄRIN !!!!!!! Oikeat kaverit EIVÄT pakota ketään ryyppäämään, tupakoimaan, eikä ottamaan huumeita !!!! Toisin päin, eli auttavat parhaansa mukaan niistä eroon !!
Alkoholin käyttäjien syöpiä ei tule enää hoitaa. Alkoholi pitäisi luokitella laittomaksi aineeksi kuten muutkin päihteet.
Niin. Minulla on myös hormonikorvaushoito ja tykkään käristetystä ruoasta. Kai näistä jokin sen syövän aiheuttaa, jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin käyttäjien syöpiä ei tule enää hoitaa. Alkoholi pitäisi luokitella laittomaksi aineeksi kuten muutkin päihteet.
Huoh.... Kuinka väsynyt ja ennalta-arvattava kirjoitus. 🥱
Lähipiirissäni useita syöpätapauksia tullut viimeisen parin vuoden aikana. Heistä yksikään ei käytä tai käyttänyt alkoholia. Mistä johtuu. Ja puhutaan noin kymmenestä syöpätapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen katkera ihmisille. Siksi haluan lisää elinvuosia jotta muut joutuvat vaihtamaan paskaisia vaippoja ja katsomaan minua kun makaan lääkkeillä huumattuna sängyssä kuolaamassa ja tuijotan seisovin tuijottavin silmin hoitajia.
Oikea ärripurri. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Päivällä oli jo tämä ketju.