Ketä nykyisiä julkkiksia oli luokallasi/koulussasi peruskoulussa?
Kommentit (203)
Vieläköhän joku muistaa hänet?
Hän oli aikoinaan Nykypostin oma tyttö ennen tv- ja laulu-uraansa.
Kolmannen naisen soittajia ainakin 3 kpl, Movetronin miesjäsenet, Semmareiden kuoronjohtaja Reima Viitala, klassinen sopraano Sirkka Lampimäki, yksi ministeri asui vuoden - pari teininä. Niin ja lukiossa oli myös naapurikunnasta Vesa Keskinen.
Aminin lisäksi jotain julkkuja on kai myös Susanna Sievinen (tai mikä se nykyisin onkaan) ja Teresa Välimäki.
Sauli Lehtonen ja Heidi Willman (ja isänsä Jussi emäntänä...)
mikä se Jussi oli, keittäjäkö ?
Keskikoulu ja lukio:
Opettaja (ammatinvalinnanohjaus): Elisabeth Rehn
Opettaja (liikunta): Heikki Hedman (Mika Hedmanin urheiluselostaja ja Mika Hedmanin isä)
Luokkakaveri: Michael Rosenlew (alppihiihtäjä maajoukkueessa)
Luokkakaveri: Gedi Lindahl (valokuvamalli)
Luokkakaveri: Pejk Stenberg (näyttelijä, Sås& Kopp yhtyeen toinen laujlaja)
Luokkaa alempana: Alvar "Bonk" Gullichsenkansakoulu: luokkaa alempana: Jonna Järnefelt (näyttelijä)
Ankkalamesta kajahtaa :D!
Eli ihan hirveän moni. Minä mukaan lukien : )
Terhi Panula
Merja Rosti
Kari Tapion vaimo Pia oli meillä hammashoitajana
Oikealta nimeltään Caro Smith. Todella positiivinen ja hyvä tyyppi, toivon hänelle jatkossakin kaikkea hyvää. :)
olivat ainakin samaan aikaan samassa päiväkodissa (ja äitinsä siellä töissä), mutta en muista, olivatko sitten samassa koulussa (todennäköisesti). Ruudun veljekset (ainakin Tuomo) yläasteella.
Essi Wuorela, Iiro Rantala, Sanna Majuri, Minna Tervamäki, Kirsi Piha.
Lisäksi on useammankin yrityksen toimareita ja muutamia yliopistojen proffia.
Samuli Vauramo Martsarin lukio
Ei olisi opiskeluista tullut mitään...
Mulla esim. Olavi Uusivirta, Jasper Pääkkönen, Joonas Saartamo, Jussi Nikkilä, Elena Leeve, Konsta Hiekkanen (eli Jimi Pääkallo), Eero Milonoff, Krista Kosonen, Heikki Paasonen, Juno...
joka kai ainakin itse pitää itseään julkkiksena.