Siis, minkälainen äiti on tähän aikaan vauvan kanssa macdonaldsin autokaistalla?!
Vauva oli etupenkillä turvakaukalossa, takapenkille en nähnyt, koska oli tummennetut ikkunat.. Ei näin! ; (
Kommentit (65)
Koittakaa nyt tajuta, ettei lapsia saa nukuttaa autoon! Mitäs sitten, jos äidin alkaa tekemään mieli vaikkapa viintä? Sanotaan vaikka klo 03:30 yöllä.. Lapsiko vaan mukaan ja menoksi? Nukkuako voi missä ja milloin vaan?? ap
Mäkkäristä seuraava looginen askel lähteä baariin vauvan kanssa. Voi juma mulla valuu vesi silmistä:D
Ehkä kävivät isovanhempia tapaamassa toisella puolella Suomea.
Tai nälkäinen äiti. Mikäs se on vauva laittaessa koppaan ja ajaa hurauttaa mäkkärille. Parempi, että vauva on autossa kuin yksin kotona. Musta ihan vastuullinen äiti.
Ja opettaa jälkikasvunsakin! Sitäpaitsi se on kiusantekoa lapselle, syödä hänen seurassaan herkkuja, antamatta hänelle ; (
Minun isäni teki meille lapsille sitä, että osti grilliherkkuja itselle, eikä antanut muille.. Jääkaapissa oli herkullisia kinkkuleikkele papereita, mutta lapset ei saaneet ottaa.
ap
katsoo asiakseen kyttäillä ja arvostella muiden syömisiä ja elämäntapaa. Tajuatko et sulla itselläsi on joku ongelma? Jos on noin paljon energiaa niin ilmoittaudu vapaaehtoiseksi jonnekin missä voit auttaa IHAN OIKEITA ongelmaperheitä. Nythän sun juttus on että arvostelet muita tunteaksesi itsesi paremmaksi. Ei näin, hyvänen aika, aikuinen ihminen.
Oon huolissani, mutta en sano mistä. Eikun sanon; kun te jotkut nielette tuosta noin vaan ihan mitä vaan ja sanoisinko jopa että vauhkoonnutte.
29/35
Ja lauantaisin on karkkipäivä.. Tuntui vain kummalliselta nähdä pieni vauva mäkkärin autokaistalla niin myöhään. ap
päässäni ajatuksen että miettikääs kuinka mielenvikainen tämä meidän nykytouhu on.. Lehdet pursuaa kaikkea mitä kunnon ihminen (eivätkä hänen lapsensa) ei saa tehdä. Millintarkasti määritellään mitä suuhunsa voi laittaa. Ja toisaalta esim. koulut syöttävät lapsille jostain hevonkuusesta tuotua, mahdollisimman halpaa transrasva-lisäainepuolieinestä. Ja mitähän lapsi sitten tarttis..? Ihan tavallista ruokaa ja sen tärkeänä lisukkeena jotain tunnelmaa, aistinautintoa, yhdessäoloa. Vai oletteko itse viettäneet lapsuuden tavaamalla puisevien terveyselintarvikkeiden tuoteselosteita, tiedostamalla nielaisemanne kalorit ja viettämällä ylipäätään konrtolloidun, puisevan ateriahetken vähintään yhden perheenjäsenen kärsiessä silti suurta syyllisyyttä kiloistaan tai siitä ettei ole tarpeeksi täydellinen kalorikontrollifriikki???
Missä ovat tuoksuvat pullat lämpöisen kaakaon kera? Suklaakiisselit, lämpimät voileivät, piirakat, hyvekkeet.. Ai niin, ne ovat mässyä joka on epäterveellistä ja merkki siitä että tässä talossa ei tajuta mitään eikä muutenkaan olla tarpeeksi täydellisiä ja terveystietoisia... tunteista viis, lapsuudenmuistoista viis, yhdessä tekemisestä, aistinautinnoista viis. Tärkeäähän on vain että KONTROLLOI ja TIEDOSTAA.
...että tämän tekstin kirjoitti mies, joka nauraa nyt meidän naisten sekopäiselle tappelulle.
Ekaksi ajattelin, että ap on tosissaan, ja olin aika hämmästynyt, mutta provohan tämän on pakko olla. :)
Tv. neljän lapsen äiti, joka on oikeasti viime kesänä hakenut vauvan kanssa ruokaa mäkkärin drive-in:sta klo 21.30, kun isommat lapset olivat isän kanssa mummolassa
Tää on se sama pillimehu-natsi joka viimeksi uimahallissa kyttäsi muiden lasten altistamista diabetekselle ja itse juotti lapsille saunalimpparia! :-D
joka on jonottanut jossakin lääkäriaseman päivystyksessä kipeän vauvan kanssa tuntitolkulla saamatta itselleen ruokaa.
t. astmalapsen äiti, been there, done that
Mua ärsyttää suunnattomasti sun kaltaiset ihmiset, ap.
Sellaiset jotka tekevät kaikenmaailman johtopäätöksiä nähdessään juuri jotain mainitsemaasi.
Ei näin! ;(
Surkein provo yritys täällä pitkiib aikoihin ja te käytte ihan kuumana! Ootteko vähän tyhmiä vai mikä mättää?
joka on jonottanut jossakin lääkäriaseman päivystyksessä kipeän vauvan kanssa tuntitolkulla saamatta itselleen ruokaa.
t. astmalapsen äiti, been there, done that
saahan sitä paheksua ihan helvetisti. On paljon näppärämpää hakea siitä mäkkärin luukulta ruokaa kuin lähteä vaikka jonnekin abc:n kauppaan ostamaan sitä luomukaalia ja mysliä tms mitä av-mammat syö. Joskus ei vaan jaksa, jos on ollut siellä ensiavussa vaikka sen seitsemänkin tuntia. kotona saattaa olla isän kanssa vaikka toinen sairas lapsi, joka ekan kerran viiteen päivään sanoo että "NÄLKÄ".
kun tultiin myöhempään kylästä, siinä 22 jälkeen niin äitini sanoi, että jos rupeat tollasia aikoja käyttämään niin naapurit rupee soittamaan sossuun ;)
Purskahdin nauruun :)
oppii nukkumaan omassa sängyssä ja kunnon unirytmit ja kaikki ku niitä yötä myöten kuljetetaan ympäri kaupunkia ja autokaistoja. Joo-o. Sitte itketään ku ei ne nuku.
Itse ajelutin vauvaani kun nukkui hyvin autossa mutta ei kotona sisällä päivällä.
Ajelutin välillä kaksikin kertaa päivässä. Vauva autoon, kirja mukaan, vauva nukahti hyvin äkkiä ja nukkui autossa hyvin. Itse lueskelin etupenkillä kirjaa.
Univaikeuksia? Ei ikinä, ihan tyytyväinen 16h vuorokaudessa nukkuva taapero siitäkin vauvasta kasvoi.
Aikuiseksi tultuaan nukahtelevat sitten rattiin.. Ja kaikkihan sen tietää, miten siinä käy.
Kuka tässä pöljä on?
Lapsen paras paikka tähän aikaan minusta on oma sänky ja jos äidillä on nälkä, niin hän ottaa kokojyvä ruisleipää kaapista, sipaisee kevytbeceliä päälle, 17% oltermannia vaikka. Tomaattia, kurkkua ja appelsiinimehua..
Jos oikeasti on nälkä, niin aina ei ole pakko hakea mäcistä sun muusta epäterveellistä paskaa!
Ap
ruokalista:) Kiitos ap, nyt me kaikki tiedetään että oikea ÄITI ottaa kaapista kokojyväruisleipää, beceliä, oltermannia, tomaattia, kurkkua ja kaiken päälle appelsiinimehua:D Mulle appelsiinimehu ei sovi, eikä monelle muullekaan suomalaiselle. Mut mähän taidan ollakin se huono äiti:D
Lapsen paras paikka tähän aikaan minusta on oma sänky ja jos äidillä on nälkä, niin hän ottaa kokojyvä ruisleipää kaapista, sipaisee kevytbeceliä päälle, 17% oltermannia vaikka. Tomaattia, kurkkua ja appelsiinimehua..
tuo nyt viimemistään paljasti että provoa pukkaa.
Ap voisi silti valaista että mitä kuuluu syödä jos noita ei ole kaapissa kotona. Tai miten muuuten kuuluu menetellä jos on tulossa vaikka sieltä ensiavusta. Mennääänkö huoltoaseman kauppaan vai annetaan lapsen olla siellä autossa turvakaukalossa
Jään odottamaan tulevaisuuden varalle sillä tokihan haluan toimia kuten Oikea äiti!
eräs aamuyö, kun tyttäreni oli ollut päivystyksessä sairaalassa, siellä meni tunteja eikä kanttiini ollut auki ja kotimatkalla käytiin syömässä "ltapalaa", kun kuitenkin kotiin oli vielä ulkopaikkakuntalaisena ajomatkaa!
Anteeksi, jos järkytettiin maailmaasi, muttei silti olisi toimittu toisin!
itsekkin autoon olen lapsia joskus nukuttanut. pakon sanelemana