Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis, minkälainen äiti on tähän aikaan vauvan kanssa macdonaldsin autokaistalla?!

Vierailija
02.09.2012 |

Vauva oli etupenkillä turvakaukalossa, takapenkille en nähnyt, koska oli tummennetut ikkunat.. Ei näin! ; (

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiseksi tultuaan nukahtelevat sitten rattiin.. Ja kaikkihan sen tietää, miten siinä käy.

Kuka tässä pöljä on?

Lapsen paras paikka tähän aikaan minusta on oma sänky ja jos äidillä on nälkä, niin hän ottaa kokojyvä ruisleipää kaapista, sipaisee kevytbeceliä päälle, 17% oltermannia vaikka. Tomaattia, kurkkua ja appelsiinimehua..

Jos oikeasti on nälkä, niin aina ei ole pakko hakea mäcistä sun muusta epäterveellistä paskaa!

Ap

Vierailija
22/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus sattui Seinäjoella hetki sitten, vaikka 2 kättä raamatulla vannon! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennahan hän sitten huutaa pää punaisena kerroshampparin perään ja siinäpä sitten ovat hänen kanssaan aivan pulassa, niin, että kannattiko? Alkaa kyllä melkein itkettää tuollainen. :(((

Vierailija
24/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan nälkainen äiti?? Oisko mitään?

Vierailija
25/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on nälkä, niin aina ei ole pakko hakea mäcistä sun muusta epäterveellistä paskaa!

Ap

Ja kun näin kerran on, miksi et kertonut, että sama äiti on joka ikinen ilta vauvansa kanssa siellä autokaistalla? Aina ei ole pakko.. Mutta jos sen tekee kerran, tekee aina. Tiedetäänhän tämä jo pettäjistä. Kukapa muuta ruokaa söisi kuin roskaruokaa, ei ainakaan se vauva.

Vierailija
26/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli etupenkillä turvakaukalossa, takapenkille en nähnyt, koska oli tummennetut ikkunat.. Ei näin! ; (

Minä olen joskus käynyt mäkin autokaistalla vauvan/pienen lapsen kanssa, koska esim olen viettänyt illan lastenklinikan päivystyksessä ja siellä on tullut vähän nälkä. Ajattelin, että on helpomi ajaa autokaistalle kuin rehata ruokakaupassa.

Kerran tultiin myöhään lennolta ja jälleen sama, helpompi mennä nukkuvan lapsen kanssa autokaistalle kuin ruokakauppaan.

Hitto täällä on typeriä ihmisiä. Ja mitä väliä? Mitä se sua liikuttaa?

Vierailija
27/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime viikolla mäkkärin autokaistalla kolmen alle 5v lapsen kanssa kello 3.30. Oltiin yö ajettu pohjoisesta kotiin. Yöllä on helpompi ajaa kun lapset nukkuu. Oli vaan itsellä tossa kohtaa niin nälkä että kotiin koukattiin mäkkärin kautta. Oi mä olen niin huono äiti :)

Vierailija
28/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vittuilla, jos minä olen huolissani lasten ja äitien terveydestä.. Teette minusta pahan, vaikka haluan olla hyvä kaikille! ; (

Minulla on kaksi eskari ikäistä lasta, jotka ovat nukkuneet jo pidemmän aikaa.

ap

Vierailija
29/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hitto täällä on typeriä ihmisiä."

Vierailija
30/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto meille ostettiin kun olin tokaluokalla, pieleen meni tuokin analyysi.

Becelhän on justiinsa tällä palstalla tuomittu heksaanipaskaksi, jolla myrkytetään ihmisiä.

Ottaisin ennemmin voita ja kevytkinkkua eikä mitään 17% mukajuustoa.

Ap vaikuttaa kontrollifriikiltä, joka tulee tekemään omista lapsistaan neuroottisia kaikilla elämäntapaohjeillaan. Joskus voi relata.

Vierailija
31/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli tälläinen vauva

Vierailija
32/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko lapsesi yksin kotona? Kuinka kehtaat?

Tai jos et tieäkään tapauksen taustoja?

Vierailija
33/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pienenä nukutetaan autoon, nukahtaa aikuisena rattiin. Minua ei ole koskaan nukutettu autoon ja silti olen pari kertaa nukahtanut rattiin, missä vika?

Katsos ap kun vauvojen kanssa voi elää hieman ei niin tavallisessa rytmissä. Kaiken ei tarvitse tapahtua saman kaavan mukaan ja samalla kellonlyömällä.

Jos sinua nyt oikein kovin asia ahdistaa, niin voithan ajatella, että huolehtiva äiti oli koko päivän hoitanut sairasta lastaan/istunut sairaalassa vauvan sängyn vieressä ja nyt kotimatkalla pysähtyi ostamaan mäkkärin salaatin, koska ei ollut ehtinyt syödä koko päivänä mitään ja koska mitään muuta ruokaa ei ollut (kotona kaapit tyhjinä, terveelliset ravintolat kiinni). Helpottiko?

Vierailija
34/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus. Kuinka tyhmä olet, ap, jos et yhtään tilannetta keksi, jossa ko. voisi olla järkevää ja normaalia.

Tee nyt ihmeessä lastensuojeluilmoitus, niin pääset ilmeisestä alhaisesta äo:sta johtuvasta ahdistuksestasi.

Vai pitääkö tässä maassa kaiken olla viivottimella mitatun tarkkaa ja rekisteröityä.

Vierailija
35/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii nukkumaan omassa sängyssä ja kunnon unirytmit ja kaikki ku niitä yötä myöten kuljetetaan ympäri kaupunkia ja autokaistoja. Joo-o. Sitte itketään ku ei ne nuku.

No meillä ei ole koskaan ollut unien kanssa ongelmia. Teillä kai on? :D

Mutta mä varmaan oon ollu aivan ällötylsä mamma ku mun vauva ei oo päässy mäkkäriin öisin ;D

Mä vaan oon sitä mieltä että mitä nopeempaa ne vauvat totuttaa säännölliseen rytmiin ja rutiineihin nii sitä helepomalla pääsee. Joo ruokarytmiä ei vauvalle oikeen laiteta mutta se että iltasin ollaan kotona, kylvetään ja rauhotutaan ja sitä rataa nii... Nojaa, jokainen tyylillään emmä sitä =D

Vierailija
36/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajoit pyörällä mäkkärin autokaistalle??? Et sä muuten noin läheisesti olis nähnyt mitä se vauva siellä tekee. Millainen äiti ajaa pyörällä autokaistalle???

Vierailija
37/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vittuilla, jos minä olen huolissani lasten ja äitien terveydestä.. Teette minusta pahan, vaikka haluan olla hyvä kaikille! ; (

Minulla on kaksi eskari ikäistä lasta, jotka ovat nukkuneet jo pidemmän aikaa.

ap

Tästä irtosi varmasti päivän parhaat naurut... Olihan tää provo?

Siltä varalta että ei ollut: eräs terveydenhoitaja katsoi parhaakseen (ja minun parhaakseni) marmattaa epäterveellisistä ruokailutavoista kun kerran erehdyin loppuraskaudessa vetämään mäkkärin burgerin ilman majoneesia, ilman ranskalaisia ja juomaksi tuoremehu. Hampurilaisia ei saa syödä kuulemma kukaan, tai näin tämä täti-ihminen paasasi.

No annas olla, kun muutamaa viikkoa myöhemmin satumme samaan ravintolaan (ei siis mäkkäriin), niin eiköhän tämä terkka siellä istu lastensa kanssa (alle kouluikäisiä kaikki) ja mitähän lapsilla lautasilla? Hampurilaiset ja ranskalaiset. Ja limua laseissa.

Et kai se sitten on terveellisempää kun ammatti-ihminen tarjoaa lapsilleen sitä samaa roskaa. :-DDD

Voi ap, hanki elämä!

Vierailija
38/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa ajeltiin monet kerrat iltayöstä ympäri kaupunkia, että saatais se nukahtaan. Oli meinaan pikkuvauvana todella huono nukkumaan (myöhemmin selvisi, että syynä oli pahat allergiat). Siinä pystyi samalla levähtään se vanhempi, joka ei ajanut, mutta kuskilla oli tylsää. Miksei me koskaan tajuttu ajaa McDonald'siin!??

Vierailija
39/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt tajuta, ettei lapsia saa nukuttaa autoon!

Mitäs sitten, jos äidin alkaa tekemään mieli vaikkapa viintä? Sanotaan vaikka klo 03:30 yöllä..

Lapsiko vaan mukaan ja menoksi? Nukkuako voi missä ja milloin vaan??

ap

Vierailija
40/65 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaksi eskari-ikäistä lasta käyvät meillä vähän väliä syömässä kun valittavat, että kotona on pelkkää pahaa kevytleikkelettä. Olet ihan yleisesti tunnettu Terveysnatsi-****:na tai sitten vaan Natsi-*****:na (tähtien kohdalla on sun nimi).

Mä sitten laitan niille sun lapsilles valkoisen leivän päälle reilusti oikeaa voita, kunnon juustoa, paistan vielä munan ja pari pekoniviipaletta. Lapset syövät kuin sudet ja nälkäinen kuoppasilmäinen yleisolemus, josta minä olen ollut heidän kohdallaan huolissani (olen jo selvittänyt Seinäjoen Lastensuojelun yhteystiedot) on vähän kadonnut. Että jos olet huomannut etteivät kersasi enää näytä niin näivettyneiltä, se on minun ansiotani.