15v ja raskaana. haluisitko kysyä jotain?
Kommentit (32)
Missä olet tavannut poikaystäväsi?
Oletko värjännyt hiuksesi?
Mitä harrastat?
Lämpimät onnentoivotukset myös minulta. Nuoria toki olette kumpikin, mutta kaikista tärkeintä on, että lapsella on rakastavat vanhemmat =).
Onnellista odotusta koko perheelle ja kaikkea hyvää!
koska mähän en sääliä kaipaa tai kerjää tämän asian kanssa tosiaan!!
ja ihan niin kuin en tietäis vauvan/nuken/lelun eroja. että sä kehtaat helvetti!!
sanoin et en aio provosoitua tämän keskustelu palstan kommenteista, mutta tuo kommentti kyllä pisti suututtamaan. ole sinä vaan mitä mieltä haluat, mutta älä tule tänne keskusteluun kommentoimaan hävyttömyyksiä, koska en mä tätä tehny sitä varten et mulle sais olla ilkeä!!
hiukseni on värjätyt ja ennen raskaaksi tuloa harrastin ratsastusta.
siis sekö että olemme nuoria vanhempia tekee meistä jotenkin erillaisia ja se on todella se syy miksi meille sietää ilkeästi käyttäytyä??
jaahas..
en halua edes niin ajatella. oon sit vaan äiti, en mikään lapsiäiti ja ei siinä sen kummempaa. varmasti tuun hoitamaan pikkuseni todella hyvin ja hän saa rakkautta koko sydämmen täydeltä.
joten olkoon tämä sitten sinun painajainen jos näin on.
Lapselle pitää pystyä tarjoamaan koti, ruokaa, vaatteet yms. Eihän 15-vuotiaalla ole edes tuloja saatikka omaa kotia. Lapsuudenkoti on koti jossa asutaan itse lapsena ei kasvateta omia lapsia!!!
kertookin jo paljon. Amikseen olit menossa ilmeisesti?
Mutta eipä sitä kukaan voi pakottaakaan siitä luopumaan :)
Sossu kyllä vie jos tarve vaatii, toivon mukaan ei sitä tarvetta tule :)
Onnea siis nyt vain :)
Jos olisit tehnyt abortin, se olisi väärin. Kun pidät lapsen, sekin on väärin.
Ei kaikkia voi miellyttää, jos itse olet onnellinen ja pärjäät,niin muulla ei ole väliä :)
Älä ota henkilökohtaisesti näitä, se on vain tämän palstan tapa, jota saa monet muutkin tuntea nahoissaan!
Sitten, jos tuntuu siltä kannattaa siirtyä noihin rekisteröityihin puoliin. Sieltä yleensä saa sitä oikeaa tukea:)
Pää pystyyn ja onnea vielä odotukseen! Ei tämä elämä aina mene niinkuin suunnittelee, mutta hienoa että otat vastuun tapahtuneesta vaikkei ollutkaan suunniteltu. Raskaita aikoja vauvan kanssa tulee, mutta enemmän niitä onnen hetkiä ja suuria tunteita. Eikä se äitiys näin kohta 40v aina herkkua ole ;)
ja amiskaan menisin vasta ensivuonna, nyt elokuussa mä alotin yhdeksännen luokan.
oon siis 1997 syntynyt.
ja jos oon jonkun mielestä liian nuori saamaan lapsen niin so what? eikö se oo pääasia etten omasta mielestäni ole ja tunnen/uskon että pärjään. muilla ei oo siihen sanomista. :)
ja kiitos taas tsempistä! :)
Itse en halua ainakaan omalle tyttärelleni
samaa. Pieni vauva ei ole mikään nukke tai lelu, jonka voi laittaa kaapiin tai muuten odottamaan, kun itsestä tuntuu hyvältä.
Kyllä minä olen vain sitä mieltä, että 15-vuotiaan tytön kuuluu käydä koulua, opiskella ammatti ja olla ikäistensä kanssa eikä liian aikaisin alkaa seurustella ensimmäisen ihastuksen kanssa ja heti raskautua. Vanhempien taas tulee huolehtia lapsistaan, antaa myös seksuaalineuvontaa, puhua asioista ja adosti olla kiinnostuneita missä ja milloin heidän lapsensa ovat ja minkälaisessa seurassa. Kyllä sitä vielä ehtii myöhemminkin....