Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v ja raskaana. haluisitko kysyä jotain?

Vierailija
01.09.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riski saada lapsi, jolla on kromosomimuutos, kuin iäkkäällä synnyttäjällä?

Vierailija
2/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet kerennyt edes oikeinkirjoitusta opetella, ennen kuin aloit perhettä perustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa?

Vierailija
4/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotan siihen tyyliin kun musta hyvältä tuntuu kunhan se teksti on selkeästi luettavaa ja ilmeisesti selvän siitä sinäkin saat ja kunhan tekstit on asiallisia.

mene siis pois ilkeä ihminen, et saa pilattua mun päivää millään ja voimaan mua pahoin, koska oon onnellinen jo! :')

Vierailija
5/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kenties itsekin alaikäinen?

Vierailija
6/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottajilla on suuri riski saada kromosomihäiriöinen lapsi. Yhtä suuri kuin vaikka nelikymppisellä äidillä. En tiedä pitääkö paikkansa vai mistä tällainen tieto oli opettajalla. Onko kenelläkään tietoa tällaisesta?

Vierailija
7/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti minun oma rakas pieni, äidin pikku paavo pesusieni. :D

vahinko sana tuo ilmi sellasen kuvan et se lapsi ois jotenkin arvoton tai huonompi kuin muut lapset, näin ei kuitenkaan mun sydämmessä ole, eikä varmasti lapsenkaan isän, niin en haluu sellasta sanaa ees sit käyttää meidän lapsesta.

Vierailija
8/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäsuhde sulla on?

Vierailija
9/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jokaisen äidin painajainen;lapsi hoitaa lasta. ihan liian aikaseen olet sänkyleikkejä ruvennut leikkimään.

Vierailija
10/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua edes niin ajatella. oon sit vaan äiti, en mikään lapsiäiti ja ei siinä sen kummempaa. varmasti tuun hoitamaan pikkuseni todella hyvin ja hän saa rakkautta koko sydämmen täydeltä.

joten olkoon tämä sitten sinun painajainen jos näin on.

Vierailija
11/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomasitkin jo, että tätä palstaa kannattaa vähän varoa;) Ja kylmäpäisenä lukea vastauksia. Toivotan sinulle onnea ja voimia suureen elämän muutokseen:)

Vierailija
12/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sit ilosesti ja hyvin otti asian kuitenkin. :)

tykkäsi uudesta tulokkaasta!

joo, ja pakko kysyä ihan suoraan nyt sit et vittuilaanko täällä aina näin kaikille?

Vierailija
13/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja pakko kysyä ihan suoraan nyt sit et vittuilaanko täällä aina näin kaikille?

ja tämähän nyt on vasta hyvin pientä 'vittuilua' ollutkin.

Vierailija
14/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli morkattiin mua mun kirjoittamistaidosta ja sitten jotenkin tuo isäsuhde kommentti oli ihan omituinen...

noista kommenteista jäi sellanen kuva et haluttais vaan pahaa mieltä toiselle aiheuttaa. /:

Vierailija
15/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsin tohon nyt ne kommentit mitkä koin epämielyttäviks.

oisit oottanu sitä et saan sulle vastattua ensiks yhteen kysymykseen ennen kun rupeet itse jo hörisemään sinne väliin!

jos ees sama kirjoittaja oli... -.-

no mut joo. ei siinä mitään!:)

Vierailija
16/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Tokihan olet nuori, mutta kyllä sinusta varmasti hyvä äiti tulee. Raskastahan se on ja varsinkin kun olet vielä noin nuori, mutta kyllä siitä ovat muutkin selvinneet, joten etteköhän te pärjää :)

Hienoa, että pidätte lapsen.

Tämä palsta on täynnä provoilua ja typeryksiä, joten ei kannata välittää.

Kaikkea hyvää!

Vierailija
17/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sit ilosesti ja hyvin otti asian kuitenkin. :) tykkäsi uudesta tulokkaasta! joo, ja pakko kysyä ihan suoraan nyt sit et vittuilaanko täällä aina näin kaikille?

Ihan asiallisiakin vastauksia voi saada, mutta kannattaa varautua hyvinkin negatiiviseen palautteeseen ja kaikkitietäväisyyteeen. Empaattisuus puuttuu toisinaan ja kohteliaisuus, mutta sitähän keskustelupalstat ovat :) Kun nimettömänä voi laukoa mitä vaan...

Vierailija
18/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähempää vetää hernettä nenään tai saada pahaa mieltä itselleni joistain KESKUSTELUPALSTAN noloista huutelijoista. ja nolo koska = nimettömänä tulee selittään kaikkee paskaa. :)

" Ihan asiallisiakin vastauksia voi saada, mutta kannattaa varautua hyvinkin negatiiviseen palautteeseen ja kaikkitietäväisyyteeen. Empaattisuus puuttuu toisinaan ja kohteliaisuus, mutta sitähän keskustelupalstat ovat :) Kun nimettömänä voi laukoa mitä vaan... "

Vierailija
19/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vanhempasi aviossa ja mikä heidän koulutuksensa on?

Entä poikaystäväsi vanhemmat?

Minkä ikäisenä äitisi on saanut sinut?

Asutko Itä-Helsingissä?

Vierailija
20/32 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän tietämättään tänne palstalle, ymmärrät varmaan miksi. :) ja tiedän vaikka kysyttäisiinkin että saadaanko kertoa niin vastaus olisi että ei, koska he eivät halua levitellä asioitaan liian henkilökohtaisesti internetissä itsestään ja välttämättä noissa asioissa ei olisikaan mitään ihmeellistä mitä sinä kysyit meiltä, niin emme silti vastaa koska kunnioitamme vanhempiamme sen verran paljon.

ja miksi sinua kiinostaa ylipäätään meidän kahden vanhemmat ja heidän asiansa/elämänsä? eivät he tule olemaan tämän lapsen vanhempia, vaan minä ja *piip* ollaan.

tuohon äitini ikä juttuun voin kuitenkin vastata ja se on 25v. isä on myöskin ollut sitten saman ikäinen.

ja en ole myöskään niin tyhmä että rupean internetissä asuinpaikkaani paljastamaan, vaikka paljastaisinkin vaan kaupungin/kylän nimen, en kotiosoitettamme, mutta silti. :) mielummin netissä liikkuu ekstra suojalla kuin liian vähäisellä ja luulis sinun ymmärtävän myös tämän, että ei kun tyhmä ihminen lähtis vaan paljastamaan tuollaisia tietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän