Miksi tänne pitää tehdä koko ajan aloituksia pienen Eerikan kohtalosta?
Miksi te haluatte tarkalleen tietää kaikki kidutuksen ja pahoinpitelyn yksityiskohdat? Missä kunnossa oma päänne on, kun sillä pitää mässäillä? Saatteko siitä nautintoa?
Kommentit (9)
Kun lukee pari vihakirjoitusta on nähnyt ne kaikki. Vastenmielistä mässäilyä, ei siinä tule mitään uutta ratkaisunhakemista esiin.
Järkyttävä ja järjetön väkivallanteko.
enemmän kuin mikään muu pitkään aikaan ja tekee erittäin surulliseksi ja vihaiseksi. En ole tehnyt aiheesta aloituksia, mutta ymmärrän että ihmisillä on tarve puhua asiasta. Niin minullakin on. Ymmärrän, että välillä on hankala hypätä mukaan pitkään ketjuun ja tuntuu helpommalta aloittaa uusi.
Kuten aina kun joku asia järkyttää.
monella olisi varmasti mahdollista konkreettisesti auttaa ihmisiä, jotta kauhuasioita ei pääsisi syntymään.
ja olen saanut helpotusta osallistumalla keskusteluihin. Kait tämä on jonkinlainen terapiapaikka tämä av:D. Ja ei kaikki täällä koko päivää roiku, ymmärrän että ei lueta vanhoja ketjuja vaan tehdään asiasta uusi. Jos sä roikut täällä koko päivän koita ymmärtää et kaikki ei tee niin ja lue aikaisempia aloituksia menneiltä sivuilta.
ja olen saanut helpotusta osallistumalla keskusteluihin. Kait tämä on jonkinlainen terapiapaikka tämä av:D. Ja ei kaikki täällä koko päivää roiku, ymmärrän että ei lueta vanhoja ketjuja vaan tehdään asiasta uusi. Jos sä roikut täällä koko päivän koita ymmärtää et kaikki ei tee niin ja lue aikaisempia aloituksia menneiltä sivuilta.
Siis voi vittu joo!
Tarviit terapiaa kun luit surullisen uutisen?
Jos et olis lukenu niitä yksityiskohtia niin et varmaan tarttis terapiaakaan, mut kun on pakko olla niin vitun tyhmä. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja tänne kertyy kyllä kaikkein vajakeimmat.
Aiheesta olen ollut hämärästi tietoinen lähinnä lööppien perusteella.
Nyt tältä asialta on vähän vaikea välttyä, ellei sitten elä radio-, netti-, sanomalehti-, työpaikka-, ja televisiopimennossa. Helkutti, miten ällöttävä teko!
Iltapäivälehdet, radio, tv, keskustelupalstat... ei helvetti! Joskus muinoin oli vain Alibi...
Tapaus on järkyttänyt ihmisiä ja heillä on tarve purkaa tuntojaan.