Onko kellään K-kuppi koko rintaliiveissä ?
Kommentit (33)
mulla on 70M (!!!) ja UK-kokoluokituksen mukaan 70I
80K
laitan kuvan tulemaan mikäli ette usko! :D Ensivuoden puolella mahdollisesti pienennysleikkaus!
80K
laitan kuvan tulemaan mikäli ette usko! :D Ensivuoden puolella mahdollisesti pienennysleikkaus!
80K
Uskoa ei tarvitse, riittää että itse tiedän etten ole mikään isokokoinen. Olen elävä todiste siitä ettei suuria rintoja aina voi yhdistää läskiin ihmiseen! :)
Käytän Curvy Kate merkkisiä liivejä ja niissä kokoni on 30GG eli käsittääkseni vastaa suomen 65 K:ta
75 k mullaki. Liivit vaa maksaa sellast 112e :D
UK 38H = EU 85J. Englantilaisissa nettikaupoissa paremmat ja edullisemmat valikoimat. Hyviä esim. Elomin Caitlyn-malli ja Goddessin Kayla- ja Keira.
Mulla on ongelma kun ei löydy tarpeeksi suuria imetysliivejä. Lumingerielräkään. Nyt raakana roycen 85k on pieni, sama panache Sophie 85j.
anopilla näyttää olevan K85 koko rintsikoissa.
aika valtava koko ,jos on edes totta.
Väiskin vaimolla on, 90K.
Niemisen Tomppa kuulemma on myös vetänyt niillä V-tyylillä alas tornista, melko tiukka kumipuku päällä.
mut nyt imettäessä liivit tosiaan 70 H/I. Aika lähelle
Sovitin siellä 75J ja se oli liian pieni, eli kai se sen liikkeen mittojen mukaan olisi vähintään K, tai ehkä L,M, N...
Nettimyynnissä onneksi on isompiakin kokoja pienellä ympärysmitalla.
ei ole edes iso koko ,jo on puheet !
toisella merkillä jopa 3 kokoa pienempi !