Mitä miehet kehuvat sinussa?
Entä mikä on omasta mielestäsi kaunein piirteesi?
Miehet antavat kommentteja silmistäni tai kropastani, minusta kaunein piirteeni on nenäni.
Kommentit (132)
Luonnetta, itsenäisyyttä, vastuuntuntoa, kauniita valkoisia hampaitani, ruokiani( jos joskus teen) hymyä, kauniita silmiä, paksuja hiuksiani, hyvää pyllyä, hoikkaa vartaloani ja hyvää pil lua. Suhteissa olen saanut noita kehuja. Minulla on siisti koti.
Ei kukaan mies koskaan eikä mitään. Olen ruma
Olen aika vanha, mutta jotain kohteliaisuuksia olen kuullut. Olen hauska, nätti ja kivat rinnat. Ja sen lisäksi jotain muita pieniä kohteliaisuuksia.
Pitkiä hiuksia, vaaleaa ihoa, erikoisen värisiä silmiä. Huulistakin on tullut kommentteja, ihmiset eivät ilmeisesti usko aidoiksi. Tissejä, vyötäröä, persettä. Pitkiä sormia. Nopeaa älyä ja hauskoja juttuja. Puheääntä. Kai tässä on pakko uskoa että oon kait ihan ok.
Persettä, tissejä ja pillua miehet ovat kehuneet usin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:47"]Pillu mielessä on kehuttu vartaloa (täydellinen vartalonmalli), silmiä (kauniit) ja kasvoja (kaunis). Oikeita tai rehellisiä kehuja en ole saanut.
Aina kun mies kehuu on niillä pillu mielessä? Täytyypä jatkossa pitää turpa kiinni.
Kyllä sen nyt tietää mistä on kyse kun ainoat kehut saa vain ja ainoastaan ennen seksiä :)
Ja seksin jälkeen mies kehuu eksäänsä. Näinkin on käynyt.
Mä olen sellainen yleispätevä, eli keskimittainen, hoikka, nätti, mutten mikään lamauttava kaunotar, nokkela ja nauravainen sekä keskustelukykyinen ja kiinnostunut monista asioista. Tiedättehän sen ihmistyypin, joka on vähän kaikkea olematta erityisesti mitään.
Jokaiselle miehelle on siis löytynyt joku piirre, mikä osuu heidän ihanteisiinsa ja sen mukaan on sitten kehuttu. Ja pidemmissä suhteissa sitten myös haukuttu :D
Ne harvat miehet, joiden kanssa minulla on ollut pitkä suhde. Luonne, kasvonpiirteet, hiukset, silmät, hymy, vartalo, hyvä seksi, siisteys, naisellisuus, hyvä elämänhallinta, itsenäisyys, iloisuus, empaattisuus jne...
Pitkiä ja paksuja hiuksia, sääriä ja silmiä.
Minusta silmäni ovat kissamaiset ja kauniit ja niistä myös saan miehiltä paljon kehuja.
Vartalostani myös, käyn 5 kertaa viikossa salilla ja harrastan muutenkin paljon liikuntaa joten sekin kehu on perusteltu.
Persettä, pillua ja tissejä usein
Suuria rintoja, kasvonpiirteitä, jopa persettä, vaikka se on nykymuodin mukaan liian pieni (en haluaisi isoa takapuolta)
Vain luonteesta tullut positiivista palautetta, hyvä tyyppi ja reilu. Joskus 25 vuotta sitten taisi joku kehua meikattuja silmiä
Ei riitä parisuhteeseen :(
Naiset ovat täysin riippuvaisia miesten huomiosta, todella noloa ja säälittävää. Hönöimmät vielä uskovat nuo kehut.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä hiuksia, vaaleaa ihoa, erikoisen värisiä silmiä. Huulistakin on tullut kommentteja, ihmiset eivät ilmeisesti usko aidoiksi. Tissejä, vyötäröä, persettä. Pitkiä sormia. Nopeaa älyä ja hauskoja juttuja. Puheääntä. Kai tässä on pakko uskoa että oon kait ihan ok.
Ei pikkuinen:) Helpon pillun takia ne miehet sinua kehuvat höppänä:) Vain alle 24v naisella nuo kehut voivat pitää paikaansa.
Seksitaitoja ja yleistä seksikkyyttä. Omaperäistä huumorintajua. Kiltteyttä. Nätiksi sanotaan usein.
Vierailija kirjoitti:
Luonnetta, itsenäisyyttä, vastuuntuntoa, kauniita valkoisia hampaitani, ruokiani( jos joskus teen) hymyä, kauniita silmiä, paksuja hiuksiani, hyvää pyllyä, hoikkaa vartaloani ja hyvää pil lua. Suhteissa olen saanut noita kehuja. Minulla on siisti koti.
H..rahan sinä olet:) Pillu ei kuulu naisen sanavarastoon.
Näistä vastauksista huomaa, että nainen on täysin riippuvainen miesten huomiosta, mikä on todella noloa ja säälittävää ja toisekseen nainen itsekin tietää, että ulkonäkö on naisessa tärkeintä, jota toki voi olla vain alle 25v naisella. Siksi rumaksi sanominen menee naisella niin pahasti tunteisiin:) Sen sijaan monet julkkismiehetkin suorastaan kehuvat omalla rumuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksitaitoja ja yleistä seksikkyyttä. Omaperäistä huumorintajua. Kiltteyttä. Nätiksi sanotaan usein.
Et ole seksikäs eikä sinulla ole seksitaitoja. Olet sellainen harmaahiirulainen, joka ei juuri herätä miehissä mitään tuntoja.
Ulkonäköäni ei kehu muut miehet kuin omani, koska olen naimisissa. Mutta silloin tällöin työkaverimies tai asiakas saattaa katsastaa kroppaa katseella nopeasti (olen pitkä ja kapeavyötäröinen). En tiedä, tapahtuuko se muka minulta salassa vai tarkoituksella, mutta se on aika kiva kuitenkin. Ikävöin sitä katsetta näin korona-aikana etätöissä.
Oma mies kehuu hoikkuutta ja kuulemma on hyvä pylly.