Mitä miehet kehuvat sinussa?
Entä mikä on omasta mielestäsi kaunein piirteesi?
Miehet antavat kommentteja silmistäni tai kropastani, minusta kaunein piirteeni on nenäni.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Onko pillu ihan perussana nykyään? Minusta jotenkin alentava.
T. Täti
Totta. Se on naisen mielestä alentava ja vai h...ra sitä käyttää tai suvaitsee miehen sitä käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pillu ihan perussana nykyään? Minusta jotenkin alentava.
T. TätiTotta. Se on naisen mielestä alentava ja vai h...ra sitä käyttää tai suvaitsee miehen sitä käyttävän.
Miten olisi pimppi sitten?
Et oon söpön, kauniin, seksikkään tai kuuman näköinen on ne yleisimmät ja mun silikonitissitkin saa ylistystä.
Kroppaa on joskus kehuttu, mutta ne kehut on ilmaistu aina jotenkin alentavalla tavalla. Kasvoistani kukaan ei ole koskaan sanonut mitään positiivista, rumaksi on kyllä haukuttu. Ilmeisesti kelpaisin jonkun sänkyseuraksi pussi päässä.
Olen jo sen verran vanha, että on kehuttu varmaan kaikkea, mutta hiukset, huulet, silmät, nenä, tuoksu, rinnat, vatsa, perse, pillu, sääret, nilkat, sirous, kädet, pienuus, selän kaari, hymy....
Itseni mielestä olen kauneimmillani, kun olen onnellinen. En osaa sanoa mitään erityistä asiaa, mutta jos olen onnellinen, niin päät kääntyy edelleen.
Kauneutta, huulia, jos on päästy sinne asti niin vartaloa yleisesti, pyllyä ja pimp.iä. Huulet ovat luonnostaan täyteläiset, ja tullut kysymyksiä olenko täyttänyt niitä.
Kuulostaa aika pinnallisilta kehuilta kun luen tätä. Mutta näin se on mennyt.
Nuoruuden ex lankesi kaikkiin jotka kehuivat hänen silmiä. Eic ne mitenkään erityisen kauniit olleet. Useille naisille silmät on jotenkin hirmu tärkeät mitä kehua.
Täällä tulee monilla huulet ja mielikuva että juurikin ihannoidaan sellaisia pistoshuulia. Mikäköhän niissä viehättää, onko puhtaasti suihin..tuo mielessä miehillä vai mikä. Jos miehet lukee tätä niin kertokaa??
Ei mitään 😆 Eivät kyllä sano mitään ikävääkään, suhtautuvat vain neutraalisti.
Minussa? Muut miehet kuin puolisoni??
Ei, niin yhtikäs mitään.
T: tuntematon
Ei minua kehuta mistään. Tosin en juuri tapaa ihmisiäkään ja olen naimisissa.
Ulkonäköä, kauneutta. Ensimmäinen mies joka osasi arvostaa korvieni väliä ja myös toi sen esille, on nykyään aviomieheni.
Yleensä ulkonäköä, erityisesti kroppaa ja kasvoja ja silmiä. Mutta myös huumorintajua ja luonnetta ja tästä olen itsekin iloinen ja jopa tavallaan ylpeäkin. Olen helposti lähestyttävä ja empaattinen ja huumoria kyllä löytyy.
Eipä juuri kehuja tule, enkä niitä kalastele.
On kehuttu että kelpaisin edustusvaimoksi. On kehuttu hyvää vartaloa.
Joskus kuullut, että ryhti on jopa liiankin hyvä, mutta eiköhän ikävuodet ja vastuut ole tehneet tehtävänsä. Nuorempana ryhtini oli kyllä kuin sotilaan.
Et ole kaunis:) Mikään ei ole nolompaa kuin täysin miesten huomiosta riippuvainen nainen, nainen kerjää huomiota potentiaalisilta raiskaajilta, v...u miten noloa. Nainen myös rapistuu koko ajan.