Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet kehuvat sinussa?

Vierailija
11.05.2015 |

Entä mikä on omasta mielestäsi kaunein piirteesi?

Miehet antavat kommentteja silmistäni tai kropastani, minusta kaunein piirteeni on nenäni.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä, hiuksia, kasvoja, luonetta, vartaloo. Mä oon vaan niin perfect :p

Vierailija
22/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajua, fiksuutta. Huulia yksi kehui. Silmiä, ripsiä, hiuksia. Persettä ja tissejä, ylipäätään kroppaa. Mua naurattaa ihan älyttömästi kirjottaa näitä tänne sillä itse olen älyttömän epävarma omasta ulkonäöstäni enkä ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään erikoisena tai kauniina. Nättinä korkeintaan ja vain harvoin. Oma mieheni ei kehu minua lähes koskaan mutta silloin kun tapasimme oli jälkeenpäin äidilleen minusta kertoessaan kehunut hyväkroppaiseksi ja kauniiksi. Minulle itselleni on kaksi kertaa nyt vuoden kestäneen suhteemme aikana sanonut että olen kaunis. Ei vain ole kehujatyyppiä, toisaalta en minäkään oikeastaan. Ihanimman kehun jota olen keneltäkään koko elämäni aikana sanut tuli kyllä mieheltäni suhteemme alkuvaiheessa. Olimme ystäväni luona ja siellä oli hänen ystävänsä muutaman kk ikäisen lapsensa kanssa. Olen äärimmäisen lapsirakas ja ammatiltanikin lastenhoitaja ja tietenkin pidin lasta sylissä, leikin yms ja pian mieheni katsoi minua pitkään ja totesi että susta tulee kyllä hyvä äiti meidän lapsille, tiedän sen. Jotenkin se vain kolahti, saattaa muista kuulostaa ihan turhalta:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:11"]Huumorintajua, fiksuutta. Huulia yksi kehui. Silmiä, ripsiä, hiuksia. Persettä ja tissejä, ylipäätään kroppaa. Mua naurattaa ihan älyttömästi kirjottaa näitä tänne sillä itse olen älyttömän epävarma omasta ulkonäöstäni enkä ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään erikoisena tai kauniina. Nättinä korkeintaan ja vain harvoin. Oma mieheni ei kehu minua lähes koskaan mutta silloin kun tapasimme oli jälkeenpäin äidilleen minusta kertoessaan kehunut hyväkroppaiseksi ja kauniiksi. Minulle itselleni on kaksi kertaa nyt vuoden kestäneen suhteemme aikana sanonut että olen kaunis. Ei vain ole kehujatyyppiä, toisaalta en minäkään oikeastaan. Ihanimman kehun jota olen keneltäkään koko elämäni aikana sanut tuli kyllä mieheltäni suhteemme alkuvaiheessa. Olimme ystäväni luona ja siellä oli hänen ystävänsä muutaman kk ikäisen lapsensa kanssa. Olen äärimmäisen lapsirakas ja ammatiltanikin lastenhoitaja ja tietenkin pidin lasta sylissä, leikin yms ja pian mieheni katsoi minua pitkään ja totesi että susta tulee kyllä hyvä äiti meidän lapsille, tiedän sen. Jotenkin se vain kolahti, saattaa muista kuulostaa ihan turhalta:D
[/quote]
Tuo viimeinen on kaunein kehu minustakin :) Ap

Vierailija
24/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin on kehuttu tissejä, persettä ja pillua, ne harvat siis jotka pääsivät ne näkemään ja kokemaan. Nykyään ei sitten enää kukaan kehukaan mitään.

Vierailija
25/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksua ja luonnetta.

Omasta mielestäni hiukset.

Vierailija
26/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi on mainittu usein. Söpöksi vielä useammin. Tiedä häntä sitten miksi. En mielestäni ole mikään kaunotar, lyhyenläntä ja tavallinen rillipää. Yleensä saan enemmän kehuja, kun olen hyväntuulinen. Että oisko se se hymy sitten?

Vierailija
27/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiseksi kehutaan. Olen kasvoiltani aika klassisen kaunis ja kroppani on hoikka, joskaan ei mikään erityinen. Huulistani olen myös saanut kuulla usein. Ne ovat isot.

Vierailija
28/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te näitä kehuja kuulette? Minua ei ole kehunut muistaakseni kukaan muu kuin mieheni. Muut miehet saattavat välillä katsella. 

Vierailija
29/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä, huulia, vartaloa, persettä, vyötäröä, sääriä näin yleisesti. Olen ollut kahden miehen kanssa ja kumpikin kehunut miten kauniin muotoinen ja näköinen pilluni on (?). Enpä luule, että se mitenkään erikoinen on. Kunhan kiihkoissaan ihaillut.

Vierailija
30/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, hiukset, peppu, tissit, koko kroppa, sivuprofiili(!), jalat, kädet, nenä, huulet, luonne, huumori, ripset... En muista kaikkia... Itse tykkään silmistäni ja jonkin verran kropastani. Luonteeltani olen kyllä huumorintajuinen ja vauhdikas.

Vierailija
31/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:49"] [quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:47"]Pillu mielessä on kehuttu vartaloa (täydellinen vartalonmalli), silmiä (kauniit) ja kasvoja (kaunis). Oikeita tai rehellisiä kehuja en ole saanut. [/quote] Aina kun mies kehuu on niillä pillu mielessä? Täytyypä jatkossa pitää turpa kiinni. [/quote] Kyllä sen nyt tietää mistä on kyse kun ainoat kehut saa vain ja ainoastaan ennen seksiä :) [/quote] Mitä? Jos mies kehuu annat seksiä? Vai oletko jo valmiiks haarat levällään ja mies kehuu?

[/quote]

En, mutta kun niitä kehuja ei saa kuin baarissa kännisiltä ja vonkaavilta miehiltä. Siksi tiedän niiden olevan valehtelua :) Kyllä naiset ainakin ymmärtää mitä tarkoitan epäaidolla kehumisella.

Viimeistään naispuoliset kaverit muistuttaa miehen mua kehuessa, että "älä nyt tota usko, se vaan yrittää iskeä".

Vierailija
32/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen mukava ja suloinen.

Vierailija
33/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ikinä kehunut mussa muuta kuin persettä. Se onkin ainoa ok kohta vartalossani eikä naamakaan ole kummoinen. Luonteesta puhumattakaan.

Vierailija
34/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, täällä on hirveästi kehuja ulkonäöstä! Mua kyllä harvemmin ulkonäöstä kehutaan, enemmän luonnetta, jos jotakin. Voinko tästä siis päätellä jotain omasta ulkonäöstäni? :D

T. 35, eli mukava ja suloinen

Vierailija
35/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä on kehuttu viimeksi, pari miestä. Ennen kehuttiin enemmän persettä silloin tällöin. 

Muuta ei oikein ole kehuttu kuin satunnaisesti. Ei taida olla tarpeeksi kehuttavaa, kun on sinkkuna saanut olla.

Vierailija
36/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on "epäluonnollista" kehua omaa naista kuten naiselle "epäluonnollista" kehujen vastaanottaminen.todellusuudessa äijät kehuu omaa ja muita naisia miesten kesken kuten naiset kaipaavat kehuja naisten kesken. -yleistäjä-

Vierailija
37/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:52"]

Tissejä ja sitä kuinka kiva olen.

[/quote]

Vaikutat oikein kivalta, plussa kivoista rinnoistasi.

Vierailija
38/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko av-mammat niin rumia, ettei kukaan kehu kasvoja vaa tissejä? Otan osaa :)

Vierailija
39/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kehut on sellasia yleisiä, niinku "seksikäs" ja "hyvännäkönen". Huulia, persettä ja solisluita on kehuttu yksittäisinä piirteinä. Poikaystävät on kehuneet tissejä ja pimpin tiukkuutta.

Ja joo, on mua hyväksi tyypiksikin kehuttu.

Vierailija
40/132 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille jotka ajattelevat, että mies kehuu, että saisi pinppaa. Niin mistähän se johtuu? Onkohan se johtunut siitä, että se on joskus johtanut lopputuloksiin? Muna vai ko kana