Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapseni kaverin äiti toimi näin?

Vierailija
29.08.2012 |

Veljeni kuuluu siihen toiseen suureen, rikolliseksikin luokiteltuun moottoripyöräkerhoon. Tuli auttamaan pesukoneen kantamisessa juuri kun tämän lapsen äiti oli hakemassa lasta meiltä. Nähtyään veljeni kerhotatuoinnit, ilme muuttui totaalisesti ja nyt lapseni ei saa enää leikkiä kaverinsa kanssa, äiti on kieltänyt.

Siis mitä h*ttoa...kuka voi käyttäytyä näin?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on just tuo ap:n asenne, ettei veljessä ole mitään vikaa vaikka on rikollinen, että on ok olla rikollinen, jota mä en halua lapselleni opettaa. Mun siskon mies on iso partainen harrikkamies, joten prätkäväkeä emme karta, mutta rikollisia kyllä.

Kuten sanoin, veljeäni ei ole tuomittu mistään rikoksesta, enkä tiedä, onko niitä tehnyt. En ole tietoinen ainakaan sellaisista. On perheellinen, työssäkäyvä yrittäjä. Tiedän, mitä hän edustaa, mutta minä, mieheni tai lapseni eivät edusta ko. ryhmittymää millään tavalla.

En tässä nyt tuulimyllyjä vastaan ala taistelemaan, halusin vain lisää selityksiä ja katsantokantoja, niitä tälltä onkin tullut kiitettävä määrä. Jokainen kuitenkin tekee valintansa lasten ja näiden seuran suhteen. Ei siinä mitään. Joskus vaan voi ajatella toistakin puolta.

ap

Vierailija
62/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli ja on helvetin enkeleiden jäsen. Jäsenyys näkyi kotona siinä, että isä oli paljon poissa kotoa. Veljeni tai siskoni eivät kyllä omaksuneet mitään "elämäntapaa" kotoa.

Tiedän, millaisia miehiä sekin maailma pitää sisällään, mutta lapselle ne olivat ihan samanlaisia "setiä" kuin nk. normaalit useimmille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN TYTTÄRISTÄ TULEE LIIVIJENGIN BÄNDÄREITÄ KUN MEILLÄ TÖISSÄ ON YKS SELLAISEEN KUULUVA!!

Vierailija
64/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten ahdasmielistä tai ei, niin omat lapset on ne kaikkein rakkaimmat ja niitä haluaa suojella niin hyvin kuin vain pystyy. Rikollisjärjestöön kuuluminen kertoo ihmisestä paljon ja jos pidät veljeesi noinkin läheistä yhteyttä, että hän käy teillä, niin et voi täysin olla hyväksymättä hänen elämäntapaansa.

Vierailija
65/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sehän ehkä oli odotettavissakin?

En opettaisi lastani noin rasistiseksi, mun lapset saisi kyllä leikkiä ap:n lasten kanssa ihan vapaasti. Eihän nyt herranjestas kenenkään enemmän tai vähemmän erikoinen/kummallinen/rikollinen/vainoharhainen elämäntapa tartu samassa huoneessa olemalla. Tai sitten on jo jotakin isomminkin vialla tällä tartunnan saaneella.

Varsin kummallista kommentointia kansalta, jonka lempihuvi on taloudellisen edun tavoittelu rikollisin keinoin eli verottajan huijaaminen.

No se on just tuo ap:n asenne, ettei veljessä ole mitään vikaa vaikka on rikollinen, että on ok olla rikollinen, jota mä en halua lapselleni opettaa. Mun siskon mies on iso partainen harrikkamies, joten prätkäväkeä emme karta, mutta rikollisia kyllä.

Kuten sanoin, veljeäni ei ole tuomittu mistään rikoksesta, enkä tiedä, onko niitä tehnyt. En ole tietoinen ainakaan sellaisista. On perheellinen, työssäkäyvä yrittäjä. Tiedän, mitä hän edustaa, mutta minä, mieheni tai lapseni eivät edusta ko. ryhmittymää millään tavalla.

En tässä nyt tuulimyllyjä vastaan ala taistelemaan, halusin vain lisää selityksiä ja katsantokantoja, niitä tälltä onkin tullut kiitettävä määrä. Jokainen kuitenkin tekee valintansa lasten ja näiden seuran suhteen. Ei siinä mitään. Joskus vaan voi ajatella toistakin puolta.

ap

Vierailija
66/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi saisi ap olla huolissaan näiden vainoharhaisten mammojen vainoharhan tarttumisesta omiin lapsiinsa, jos av-mammojen teoreema pitää paikkansa. :-D

Vierailija
67/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimpia kapinoitsijoita ja kaiken kokeilijoita, kun pidetty lapsena pumpulissa

Vierailija
68/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni muuten joi oikeasti virtsaa.

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
69/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän ne lapset siitä veljestä seuraa hae, sehän kantoi

vain sen koneen. Ja ne kantamiset on yleensä miesten hommia."

No ei toivottavasti hae seuraa siitä meihestä, mutta perheestä ja lapsesta kyllä. Ja kun voi valita sellaistakin seuraa, joka ei puolustele rikollisia ja katsele suopein silmin tuollaista epämääräistä toimintaa, niin miksi ihmeessä tyytyä tuollaiseen ei-toivottuun seuraan kun parempaakin on tarjolla?! Jos ihmisellä on puhtaat jauhot pussissa, voisi hän varmasti harrastaa moottoripyöriä ilman rikollisjengin tukeakin, eikö? Jengiin kuuluminen kertoo, että hyväksyy tai jopa kannattaa rikollista toimintaa, eikä kyse ole nyt irtokarkkien varastelusta... Tällaisen henkilön hyväksyminen perheeseen ja tämän puolustelu taas kertoo, että arvot ovat aika erikoiset ja liian erilaiset meidän perheen kasvatus- ja aatemaailman kanssa. En halua, että lapseni viettävät aikaa sellaisessa porukassa, oli veli paikan päällä tai ei. Niin kuin en haluaisi, että viettäisi aikaa kiroilevassa seurassa, paikassa jossa ravaa juoppoja jne.

Minusta on ihan sama kuka siihen jengiin suvusta kuuluu, mutta kaikki ne, joiden mielestä on ok kuulua siihen ovat minun mittapuuni mukaan ei-toivottuja. Kukin kai voi valita seuransa, joten turha siitä on täällä inistä. Jos ap:lle ei ole ongelma rikollisjengiin kuuluva veli lapsiperheen vieraana, niin se hänelle suotakoon. Vastaavasti pitää ymmärtää, että suurin osa suomalaisista määrittelee ihanteellisen seuran toisella tavalla ja pitää mieluummin etäisyyttä mahdollisesti vaarallisessa tai epämiellyttävässä seurassa liikkuviin ihmisiin. luulisi, ettei syitä tarvitse sen kummemmin ihmetellä.

Vierailija
70/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän ne lapset siitä veljestä seuraa hae, sehän kantoi

vain sen koneen. Ja ne kantamiset on yleensä miesten hommia."

No ei toivottavasti hae seuraa siitä meihestä, mutta perheestä ja lapsesta kyllä. Ja kun voi valita sellaistakin seuraa, joka ei puolustele rikollisia ja katsele suopein silmin tuollaista epämääräistä toimintaa, niin miksi ihmeessä tyytyä tuollaiseen ei-toivottuun seuraan kun parempaakin on tarjolla?! Jos ihmisellä on puhtaat jauhot pussissa, voisi hän varmasti harrastaa moottoripyöriä ilman rikollisjengin tukeakin, eikö? Jengiin kuuluminen kertoo, että hyväksyy tai jopa kannattaa rikollista toimintaa, eikä kyse ole nyt irtokarkkien varastelusta... Tällaisen henkilön hyväksyminen perheeseen ja tämän puolustelu taas kertoo, että arvot ovat aika erikoiset ja liian erilaiset meidän perheen kasvatus- ja aatemaailman kanssa. En halua, että lapseni viettävät aikaa sellaisessa porukassa, oli veli paikan päällä tai ei. Niin kuin en haluaisi, että viettäisi aikaa kiroilevassa seurassa, paikassa jossa ravaa juoppoja jne.

Minusta on ihan sama kuka siihen jengiin suvusta kuuluu, mutta kaikki ne, joiden mielestä on ok kuulua siihen ovat minun mittapuuni mukaan ei-toivottuja. Kukin kai voi valita seuransa, joten turha siitä on täällä inistä. Jos ap:lle ei ole ongelma rikollisjengiin kuuluva veli lapsiperheen vieraana, niin se hänelle suotakoon. Vastaavasti pitää ymmärtää, että suurin osa suomalaisista määrittelee ihanteellisen seuran toisella tavalla ja pitää mieluummin etäisyyttä mahdollisesti vaarallisessa tai epämiellyttävässä seurassa liikkuviin ihmisiin. luulisi, ettei syitä tarvitse sen kummemmin ihmetellä.

Lapset kasvavat vielä pahemmin kieroon kuin vaikka rikollisten lapset. Vitun keskiluokkainen ristisiitos, menit vielä lisääntymään! Vittu mä vihaan - ei SÄÄLIN kaltaisiasi.

VITTU MIKÄ KUVOTUS!!!!

t.jake

Vierailija
71/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen, miksi teikäläisten kanssa ei haluta olla tekemisissä. Pysyn mieluummin keskiluokkaisissa porukoissa edelleenkin :)

Vierailija
72/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen, miksi teikäläisten kanssa ei haluta olla tekemisissä. Pysyn mieluummin keskiluokkaisissa porukoissa edelleenkin :)

Keskiluokkainen fantasia omasta erinomaisuudesta on ihan kiva ilmiö, mutta kovin hatara loppujenlopuksi.

Vierailija
73/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko olla varma että lapsesi kaveri (saati sitten omasi) voi olla turvallisesti teillä? Ne kerhot tiedetään ja niiden toiminta, siinä järjen ääni kaukana. En minä tietäen tuon haluaisi että lapseni leikkii siellä missä myös veljesi ilmeisesti pyörii. Ketä hänen mukanaan seuraavaksi on jne.

Vierailija
74/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkainen fantasia omasta erinomaisuudesta on ihan kiva ilmiö, mutta kovin hatara loppujenlopuksi.

Sinä. Mutta ei savua ilman tulta, kiitos siitä!

t: ohis

Vierailija
75/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko olla varma että lapsesi kaveri (saati sitten omasi) voi olla turvallisesti teillä? Ne kerhot tiedetään ja niiden toiminta, siinä järjen ääni kaukana. En minä tietäen tuon haluaisi että lapseni leikkii siellä missä myös veljesi ilmeisesti pyörii. Ketä hänen mukanaan seuraavaksi on jne.

Voi olla mukana vaikka itse antikristus, joka antaa lapselle huumeen suuhun.

Miehelläni on muuten kaksi kalua, onko se normaalia?

Onpa muuten todella tyhmä ketjua, vaikken muuta odotakaan tältä palstalta. Tekopyhiä niininininiinin

Vierailija
76/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Eli ap:n mielestä on ok kuulua rikollisjengiin, kunhan ei jää kiinni? Tätä asennetta mä just tarkotan. Sama vaikka sä itse olisit pappi! Kyllä se sun veljes tietää mihin klubiin kuuluu, eikä niihin kuulu normaalit lainkuuliaiset ihmiset, koska normaalit ihmiset ei hyväksy järjestäytynyttä rikollisuutta. Sinä taidat hyväksyä? Huom: sun lapses voi silti olla fiksu ja mukava tyyppi. Pidä huoli ettei hänen arvomaailmansa kieroudu!

Vierailija
77/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mukana vaikka itse antikristus, joka antaa lapselle huumeen suuhun.

Miehelläni on muuten kaksi kalua, onko se normaalia?

Onpa muuten todella tyhmä ketjua, vaikken muuta odotakaan tältä palstalta. Tekopyhiä niininininiinin

Vierailija
78/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu oikeaan rikollisjärjestöön, niin en antaisi lapseni tulla teille siitä syystä, että pelkäisin. Tiedän mitä ko. kerhoissa tapahtuu ihmisille ja joskus sivullisillekin, kun möhlitään. Mitä jos joku toisen rikollisjärjestön jäsen haluaa kostaa veljellsi ja tekee sen pahimman kautta eli lastesi? Siellä on NIIN pimeetä jengiä.

Vierailija
79/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ampui pahaa scheriffia Gay of Gisburnea silmään ja omenaan!

Meillä ei saanut kukaan leikkiä koska paha saksi kosti enolleni! Pimeää jengiä!!!!!!!!

Vierailija
80/84 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sitä äitiä. Eipä mullakaan kiinnostais antaa lapsen pyöriä paikassa, jossa heiluu jotai saakelin cannonball jengiläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän