Nykyään suuri osa (n. 30-40%) miehistä sheivaa tai ajaa posliiniksi; mieheni sanoi että
on pannut merkille - Helsingin keskustassa sijaitsevan suuren ja suositun - kuntosalin pukuhuoneessa että nykyään yli puolet miehistä sheivaa alapäänsä tai on ajanut sen posliiniksi.
Hänen kaverinsa joka treenaa toisella salilla, sanoi, että sama juttu siellä.
Saman havainnon mieheni on - vain sivusilmällä tietenkin, heh heh - tehnyt myös uimahallissa (eikä siis kyse ole Yrjönkadun uimahallista joka homojen suosiossa).
Yhteenveto: 18-30-vuotiaista yli puolet sheivaa / on ajanut posliiniksi, ja 40-50-vuotiaista ehkä kolmasosa, tuota vanhemmista ukoista ehkä vain joka viides tai joka kymmenes, mutta tuokin ikäluokka on kovaa vauhtia tulossa mukaan "siistimpien alapäiden klubiin".
Miehenikin alkoi sheivata vuosi sitten, mutta en nyt paljasta mikä kuvio hänellä on, koska hän ei varmasti halua että siitä tulee mikään "muotikuvio", koska hän haluaa erottautua.
Onkohan tämä vain helsinkiläinen ilmiö vai onko levinnyt laajemmallekin Suomeen? Minulta tämä oli mennyt ohi ennen kuin mieheni tästä mainitsi ohimennen tuossa pari päivää sitten. Hän ilmeisesti luuli että minä tiesin että miehetkin yleisesti sheivaa tai ajaa posliiniksi, ja hän oli ika yllättynyt kun sanoin että luulin että alapäiden siistiminen tai posliinialapäät olisivat lähes yksinomaan naisten juttu.
Olen asiasta hieman hämmentynyt, mutta toisaalta, pureskeltuani sitä nyt parin päivän ajan: miksi alapään siistiminen olisi sen kummallisempaa miehillä kauin naisilla?
Uudet ajat, uudet käytännöt: varmasti tulevaisuudessa puskainen mies on useimpien mielestä yhtä turn off näky kuin jo tänä päivänä monien miesten mielestä puskainen nainen. Ja saattaa olla, että muutos on niin vauhdikas, että ei mene kuin vuosi pari niin ollaan miesten osalta siinä tilanteessa missä naisten kohdalla ollaan tänä päivänä. Onko se sitten hyvä juttu, en tiedä, kommentoikaa te, mutta minun puolestani asia on ookoo, eli ei minulla ole mitään huomautettavaa, jos miesten alapäät jatkossa ovat sheivattuja tai posliineja. Värkkinsäkin varmasti näyttävät isommilta ja tulevat siis paremmin oikeuksiinsa.
Eipä mulla muuta. Kommentoikaahan!
t. nainen Punavuoresta, 31 v.
Kommentit (129)
Mun mies siistii mun pyynnöstä kivekset ja peniksen, en tykkää imeskellä niitä jos on jatkuvasti kasa karvoja suussa. Kesäisin saattaa välillä vetää kokonaan posliiniksikin, ettei hiosta.
Tässä nyt jonkin aikaa sinkkuna elelleenä ja muutaman miehen alapään nähneenä, niin eipä monellakaan ollut karvoja ;-)
Enemmän herätti kummastusta mies jolla ON karvat kun ne karvattomat. Ja ikäluokka oli n. 40v.
Lyhennetyt karvat minusta paras vaihtoehto. Eivät haittaa suihinottoa, mutta ei ole sitä ajellun ihon ärsyttävää sänkeäkään.
Olen 36-v nainen, vähän seksihullu, itselläni jo parikymppisestä siistitty etukolmio, alta kaikki vahalla pois (auts). Ja tämä malli, koska seksissä mukavin :)
Mulle tulee ajelluista palleista mieleen vauvarotta. Tai pikkupojat. En tykkää.
Parta, kainalot ja alapää paljaaksi
Mun mies ajaa karvansa aina välillä, kun kyllästyy niihin. Mulle on sinänsä aika sama onko niitä karvoja vai ei, kunhan on seksiä ja se on hyvää. Mutta onhan se toisaalta ihan mukavaa vaihtelua.
Karvaton näyttää ihan naurettavalta. Ei pokka pitäisi, jos sellainen tulisi vastaan. Onneksi ei tulekaan, kun oma mies on fiksu.
Kyllä nuoremmat miehet sheivaavat ainakin pallit. Ja hyvä niin, kivampi imeskellä.