Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään suuri osa (n. 30-40%) miehistä sheivaa tai ajaa posliiniksi; mieheni sanoi että

Vierailija
29.08.2012 |

on pannut merkille - Helsingin keskustassa sijaitsevan suuren ja suositun - kuntosalin pukuhuoneessa että nykyään yli puolet miehistä sheivaa alapäänsä tai on ajanut sen posliiniksi.

Hänen kaverinsa joka treenaa toisella salilla, sanoi, että sama juttu siellä.

Saman havainnon mieheni on - vain sivusilmällä tietenkin, heh heh - tehnyt myös uimahallissa (eikä siis kyse ole Yrjönkadun uimahallista joka homojen suosiossa).

Yhteenveto: 18-30-vuotiaista yli puolet sheivaa / on ajanut posliiniksi, ja 40-50-vuotiaista ehkä kolmasosa, tuota vanhemmista ukoista ehkä vain joka viides tai joka kymmenes, mutta tuokin ikäluokka on kovaa vauhtia tulossa mukaan "siistimpien alapäiden klubiin".

Miehenikin alkoi sheivata vuosi sitten, mutta en nyt paljasta mikä kuvio hänellä on, koska hän ei varmasti halua että siitä tulee mikään "muotikuvio", koska hän haluaa erottautua.

Onkohan tämä vain helsinkiläinen ilmiö vai onko levinnyt laajemmallekin Suomeen? Minulta tämä oli mennyt ohi ennen kuin mieheni tästä mainitsi ohimennen tuossa pari päivää sitten. Hän ilmeisesti luuli että minä tiesin että miehetkin yleisesti sheivaa tai ajaa posliiniksi, ja hän oli ika yllättynyt kun sanoin että luulin että alapäiden siistiminen tai posliinialapäät olisivat lähes yksinomaan naisten juttu.

Olen asiasta hieman hämmentynyt, mutta toisaalta, pureskeltuani sitä nyt parin päivän ajan: miksi alapään siistiminen olisi sen kummallisempaa miehillä kauin naisilla?

Uudet ajat, uudet käytännöt: varmasti tulevaisuudessa puskainen mies on useimpien mielestä yhtä turn off näky kuin jo tänä päivänä monien miesten mielestä puskainen nainen. Ja saattaa olla, että muutos on niin vauhdikas, että ei mene kuin vuosi pari niin ollaan miesten osalta siinä tilanteessa missä naisten kohdalla ollaan tänä päivänä. Onko se sitten hyvä juttu, en tiedä, kommentoikaa te, mutta minun puolestani asia on ookoo, eli ei minulla ole mitään huomautettavaa, jos miesten alapäät jatkossa ovat sheivattuja tai posliineja. Värkkinsäkin varmasti näyttävät isommilta ja tulevat siis paremmin oikeuksiinsa.

Eipä mulla muuta. Kommentoikaahan!

t. nainen Punavuoresta, 31 v.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai posliinit ovat toistaiseksi marginaalisempi juttu: tuskin joka kymmenes siistii alapäätään, mutta epäilemättä ilmiö on kasvussa.

Eli perästä tullaan. Valitettavasti?

nimim. isopuskainen 36 v. kundi

Olen AIKUSTEN naisten kanssa kesksutellut tuosta asiasta, ja olet hieno MIES, sillä ei aikuiset naiset eikä miehet aikuisilta vaikuta, jos haarat on paljaat ja eipä herätä himoa kuin perversseissä tyypeissä.

PIDÄ pehkosi.

Vierailija
102/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä karvoja vai ei, mutta ei ole kovin kiva kaivella hampaiden välistä karvoja jos harrastaa kumppanin kanssa aktiivisesti suuseksiä.

Mutta nämä ovat aikuisten juttuja, ei minkään varhaisteinien, joten tuskin tätä "ilmiötä" tarvii sen kummemmin ruotia missään mediassa - keskustelu parisuhteessa riittää.

Olen sitä suuseksiä harrastellut karvoineni karvaisen mieheni kanssa, mutta ehkä tarvitset oppitunnin sinä, jos niitä karvaisia kohtia nuoleskelet. Kyllä meillä kummallakaan ei niissä oleellisissa paikoissa karvat kasva, kuten sen jortikan varressa ja päässä eikä siellä pimpin sisähuulissa ja reiän ympärillä, mistä ne parhaa kiksit tulee.

Jos et sattunut tietämään ja jos satut olemaan se aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkujen keskuudessa karvattomuus on vallitseva trendi. Mutta ei keski-ikäisten perheellisten ihmisten keskuudessa (edes akateemisten, paitsi tietysti Ullanlinnassa ja Kauniaisissa ;)

Ympäryskunnassa asuva AMK/Akateeminen 34/38 v pariskunta. Ja tykätään olla alapäästä siistejä karvoituksen suhteen. Mulla kiitorata, mies siistii varren ja pallit.

Löytyykö tästä jotain erityisen pahaa.

Olen työskennelly vuosia hoitoalalla ja nähnyt vaikka mitä, mutta karvaista vartta ei ole tulllut vielä vastaan.

Vierailija
104/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempi (30 - 40 %) on minoriteettiä!

Vierailija
105/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistittyjä alapäänkarvoja on varmaan 70-80% nuoremmista miehistä. Näen työni puolesta miltei päivittäin kymmeniä alastomia miehiä, itsekin olen mies.

Tai armeijaan.

Itsekin olen kyllä huomannut, että miehillä on nykyään siloitellut karvat, mikä on hyvä asia.

Vierailija
106/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma "kink", meillä on tämä ja pari muuta :D

Vierailija
107/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekopäitä.

Vierailija
108/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 vuotta aikaansa edellä!

Vierailija
109/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itsestään huolehtiva nainen pitää karvat kurissa, tai poistaa ne kokonaan.

Jos sinulla ei ole mitään viisaampaa tekemistä kuin karvanpoisto, niin onnea sinulle jatkossakin!

Itsestään huolehtivalle naiselle luonnolliset karvat ovat sivuseikka. Tarkoitit varmaan "ulkonäöstään" huolehtiva siistii ja tekee mitä tahansa ollakseen muodinmukainen. Ottaa botoxit ja silikonit, ja karvojenpoisto on yhtä jokapäiväistä kuin miehillä parranajo.

Vierailija
110/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkauksena jos toiset haluavat ajella karvansa?

Vierailija
111/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä karvoja vai ei, mutta ei ole kovin kiva kaivella hampaiden välistä karvoja jos harrastaa kumppanin kanssa aktiivisesti suuseksiä.

Mutta nämä ovat aikuisten juttuja, ei minkään varhaisteinien, joten tuskin tätä "ilmiötä" tarvii sen kummemmin ruotia missään mediassa - keskustelu parisuhteessa riittää.

Olen sitä suuseksiä harrastellut karvoineni karvaisen mieheni kanssa, mutta ehkä tarvitset oppitunnin sinä, jos niitä karvaisia kohtia nuoleskelet. Kyllä meillä kummallakaan ei niissä oleellisissa paikoissa karvat kasva, kuten sen jortikan varressa ja päässä eikä siellä pimpin sisähuulissa ja reiän ympärillä, mistä ne parhaa kiksit tulee.

Jos et sattunut tietämään ja jos satut olemaan se aikuinen.

Vierailija
112/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuorta sanotaankin nykyään Munavuoreksi.

Vierailija
113/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyi saatana, kuka nyt karvoja haluaa" tai "varokaa vaan rämemajavat, kyllä se mies posliinipimpin perään lähtee kun kyllästyy pöheikköön" niin en yhtään ihmettele, että asia otetaan henk.kohtaisena.

Minulle on yksi saatunan hailee, mitä kukin karvoilleen tekee, kunhan ei tyrkytä omaa "aatettaan" yhtenä oikeana totuutena.

Vierailija
114/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkujen keskuudessa karvattomuus on vallitseva trendi. Mutta ei keski-ikäisten perheellisten ihmisten keskuudessa (edes akateemisten, paitsi tietysti Ullanlinnassa ja Kauniaisissa ;)

Ympäryskunnassa asuva AMK/Akateeminen 34/38 v pariskunta. Ja tykätään olla alapäästä siistejä karvoituksen suhteen. Mulla kiitorata, mies siistii varren ja pallit.

Olen työskennelly vuosia hoitoalalla ja nähnyt vaikka mitä, mutta karvaista vartta ei ole tulllut vielä vastaan.

Kannattaisi sitten pitää silmät auki, jos et ole edes tuollaista asiaa huomannut.

Ei se heppi tietenkään nuppiinsa asti karvoja kasva, mutta jos esim. esinahkaa liikuttelee, niin kyllä se nahka liikuu sieltä juurestakin, ja sen mukana karvat tulee siihen varrellekin.

Ei ne äijät turhaan muutenkaan sano, että "pituutta" tulee 3-4 cm lisää, kun sheivaa juuresta karvat pois.

Vierailija
115/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
116/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sitten pitää silmät auki, jos et ole edes tuollaista asiaa huomannut.

Ei se heppi tietenkään nuppiinsa asti karvoja kasva, mutta jos esim. esinahkaa liikuttelee, niin kyllä se nahka liikuu sieltä juurestakin, ja sen mukana karvat tulee siihen varrellekin.

Ei ne äijät turhaan muutenkaan sano, että "pituutta" tulee 3-4 cm lisää, kun sheivaa juuresta karvat pois.

"3-4 senttiä" itse touhuissa tunnu vaikka kuinka kynisi itsensä broilerin näköiseksi....

Itseään huijaavat, miesparat.

Vierailija
117/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sheivattu mies on edelleenkin harvinaisuus. Nuoremmistakin miehistä max. 1-2/ kymmenistä on kokonaan sheivattu. Ja pk seudulla näin.

Btw, ei sillä sheivaamisella mitään pituutta lisää tule. Aika epätoivoista ja naurettavan turhamaista tuosta syystä sheivailla :)

Vierailija
118/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen saa tehdä kuten haluaa.

Vierailija
119/129 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on jossain Helsingin keskustan kuntosaleilla laskenut prosentteja, ei pidä lähellekään paikkansa edes koko Helsingin alueella, puhumattakaan muusta Suomesta. Miettikää nyt joku Kontula, kuinka moni vastaantulija on ajellut edes naamaansa muutamaan päivään?

Vierailija
120/129 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä