Noloimmat juhlaruoat
Mitkäs on noloimmat juhlaruoat, jotka olette saaneet? Itse sain joskus häissä perunamuussia ja atrian lihapullia, kyllä hieman hävetti hääparin puolesta :D
Kommentit (104)
Kyllä vieraille pitää tarjota ruokaa tai sitten pitää pitää ihan pienet häät joihin on varaa.
Mutta kaikissa juhlissa missä olen ollut, olen saanut mahani täyteen. Ruoka on usein ollut erinomaista, erityisen pahaa se ei ole ollut koskaan. Kaikesta en pidä mutta vaihtoehtoja on aina ollut.
Valittajat, jääkää suosiolla kotiin ;)
Meillä oli se ravintolan tarjoama pihvi/kala/kasvisruoka ja olisin hyppinyt riemusta karjalanpaistia saadessani.
Tossa häiden haukkumisohjelmassakin kävi ilmi suomalaisen kateellisen naisen luonne: mikään EI voi olla hyvää jos ei itsellä ole parempaa. Ja aina on parempaa ja toisen sapuskat/häät/järjestelyt ovat ihan surkeita. Mikään ei toimi ja vali vali vali...
Voithan pakata sinne veskaan sen kinkkuvoileivän mukaan jos ruoka epäilyttää tai ottaa tupperit mukaan.
Suurin osa suomalaishäistä on varmasti tarjoiluiltaankin tosi hyvää tasoa, nämä marisijat vaan eivät oikeasti osaa itse edes kokata.
Minä olen ollut useissa häissä, mikään muu menu ei aiheuttanut ihmetystä enkä ole niistä mistään purnannut.
Muutkin vieraat vaan sattuivat menua ihmettelemään samassa pöydässä ääneen.
Kateellinen en missään nimessä ole, en ole mitenkään erityisen hääihminen tai ajattele että ne juhlat olisivat niin kovin tärkeitä kuin osalle ihmisistä on.
Meillä oli se ravintolan tarjoama pihvi/kala/kasvisruoka ja olisin hyppinyt riemusta karjalanpaistia saadessani.
Tossa häiden haukkumisohjelmassakin kävi ilmi suomalaisen kateellisen naisen luonne: mikään EI voi olla hyvää jos ei itsellä ole parempaa. Ja aina on parempaa ja toisen sapuskat/häät/järjestelyt ovat ihan surkeita. Mikään ei toimi ja vali vali vali...
Voithan pakata sinne veskaan sen kinkkuvoileivän mukaan jos ruoka epäilyttää tai ottaa tupperit mukaan.
Suurin osa suomalaishäistä on varmasti tarjoiluiltaankin tosi hyvää tasoa, nämä marisijat vaan eivät oikeasti osaa itse edes kokata.